Hakutulokset

1. Verenpisara

Onko kellään tätä saumuria?

No nyt viimesen kerran nostan ja sit luovutan. Tilaan ja luotan sen hyvyyteen. Varaa ei ole kerralla ostaa tommosta konetta :/
  2. Verenpisara

Nostanpa taas =)
  3. Verenpisara

Listatkaa mietoja ensiruokia.

Kovettaa aika usein.
  4. Verenpisara

:wave:
  5. Verenpisara

Minkä painoinen olit syntyessäsi? Entä äitisi paino

Alle 3 kiloa. Äidin painoa ei tiedossa. Mutta olin toinen kaksosista.
  6. Verenpisara

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170436&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10058&categoryId=10254&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay Onko hyvä? Jos ei niin mitä vikaa? Kellään kokemusta :) Brother ompelukone (halpis) mulla on...
  7. Verenpisara

Onko teillä avaimet vanhempienne kotiin? Entä...

On avaimet. En niitä pois ole missään vaiheessa antanut kun kotoa muutin. Antaavat vaikka en ikinä pyydä.
  8. Verenpisara

Miksiköhän sitä potee huonoa omaatuntoa kun on töistä pois

No joo tosiaankin huono omatunto. 5 viikkoa saikulla kohta kun jalka paketissa ja koko ajan on sellanen lintsariolo :/
  9. Verenpisara

Tyttö vai poika?

Tyttö 2 poikaa jo joten tyttö sen takia :)
  10. Verenpisara

Ammattisi ja tämänhetkinen työpaikkasi?

Puutarhuri ja pukuompelija. Myyjänä käsityötarvikkeiden erikoisliikkeessä.
  11. Verenpisara

Ei perk! Lapsella on taas mustelmia mitä ihmeellisimmissä paikoissa. :( Kirjoitin tästä aiemmin, kyse epäilystä hoitopaikassa tapa

Mun pojalla on ihan järkyttävän kokosia mustelmia joka puolella kehoa ja johtuu vaan ulkoleikeistä. Näyttää välillä tosi rajuilta ne mustelmat. Pojalle tuleekin herkästi mustelmia jopa pienestä kolhusta. ELi tuleeko sun lapselles herkästi mustelmia? Jos tulee niin se voi selittää ne mustelmat.
  12. Verenpisara

Kesän uutuusjäätelöitä 2010

Magnum Gold :p
  13. Verenpisara

Mitä tehdä tälle tyhjän mahan yökötykselle?

Mulla taas tuo vesi lentää aina samantien pihalle kun on oksennustauti.
  14. Verenpisara

Mitä tehdä tälle tyhjän mahan yökötykselle?

Tuossa vaiheessa tulee varmaan kaikki pihalle, mutta mitkä auttaa on OLVIN Vichy. Ja nimenomaan tuo. Lisäksi ihan Coca-cola on auttanut mulle (se aito). Mutta pieninä määrinä kerralla eikä lasillista niin pysyy paremmin sisällä :)
  15. Verenpisara

Antaisitko 10 vuotiaan luoda FB:n profiilin?

No en varsinkaan kun sitä ei pystys varmastikaan valvomaan.
  16. Verenpisara

Minusta tuli täti <3

On tätä odotettukin :))
  17. Verenpisara

Ei oo totta (huutiksesta)

Laitatteko te ensin tavaran postiin ja sitten saatte raht, jos saatte? Ihan mielenkiinnosta kysyn? Minä ainakin odotan raht ensin ja sitten laitan vasta tavaran postiin juuri sen takia kun ei tiedä mimmosta ihmistä liikkuu.
  18. Verenpisara

Miksi kukaan ei sanonut että olis tullut Mummo?

Varmaan muistan aika hyvin ulkoa vaikka pienenä kasetin puhki kulutin. Pakko se on vaan kattoa edelleen. Toinen oli kyllä hyvä se Kyllä isä osaa. Huippu :)
  19. Verenpisara

Millainen on sinun JAUHELIHAKEITTO?

No minä tein juuri tämmösen: Perunaa Keittojuureksia Maustepippuria Jauhelihaa(maustettuna) Lihaliemikuutio Ja tällä kertaa myös spiraalipastaa tuli.

Yhteistyössä