Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tsemppiä täältäkin odotteluun! Limakalvon paksuus voi vaihdella ja ensi kierrossa se voi ollakin jo parempi. Mulla ollut myös aina paksu limakalvo n.9mm, mutta kerran se ei jostain syystä kasvanutkaan. Silloin sain muistaakseni jotain pistoksia millä sitä vielä kasvateltiin. En harmikseni yhtään...
  2. N

Onneksi on se Synlab sitä varten. Mutta nyt lähdetään siitä että tällä kertaa onnistuu eikä tule enää meille kellekkään mitään keskenmenoja. Pidän peukkuja sinne!
  3. N

Tuosta yleisyydestä. Mä olen käsittänyt, että tähän on vasta aivan viime aikoina alettu kiinnittää huomiota. Ja jos arvoa ei rutiinisti mittailla niin eihän niitä laskevia arvoja saadakaan kiinni. Mulle lääkäri selitti, että vasta nyt on alkanut herätä epäilys, että joidenkin toistuvien...
  4. N

Lääkkeellisessä sitä ajankohtaa tosiaan säädellään lääkkeillä oikeaksi, pystytään kai kontrolloimaan se ”ovulaatio” jotenkin käsittääkseni sillä irroituspiikillä. Näin muistelen.
  5. N

S Just näin eli hyötyä taitaa lähinnä olla kun on paljon epäonnistuneita siirtoja mistä raskaus ei ole alkanut, mulla lisäksi vaikutti myös se että mun siirrot on aina tosi hankalia sekä kivuliaita ja haluttiin katsoa ajoissa että ajankohta on ainakin varmasti oikea. Suurimmalla osalla kai...
  6. N

Kiitos!! No sitten tän täytyy olla lääkkeellinen. Varmistan lääkäriltä.
  7. N

Tämä on nyt pakko kysyä omalta lääkäriltä. Mä olin siinä käsityksessä että lääkkeellinen kierto mutta oliko tämä nyt sittenkin luonnollinen. Suoraan sanottuna tässä on takana niin monta hoitokertaa ja eri lääkekomboilla että en ole hetkeen jaksanut enää edes itse miettiä. Tehnyt vaan mitä...
  8. N

Mulla oli Letrozolit ja sitten muistaakseni Ovitrelle pistos, onko mun hoito nyt sitten erilainen jotenkin?
  9. N

Okei, mutta nyt minä olen sitten hieman hämmentynyt. Mulla ollut ainoastaan Terolut käytössä. Jos sen ei pitäisi näkyä verikokeessa ollenkaan ja mulla ei pitäisi erittyä keltarauhashormonia ollenkaan niin mistä ne mun arvot on lähtöisin? Olivat kuitenkin yli 50 jopa.. alan olla jo ihan sekaisin
  10. N

Tiedän tunteen, olin aiemmin omasoluhoidoissa julkisella. Siellä ei kuunneltu esim. mun toivetta ERA-testistä. Ihmettelivät vaan kun huippulaatuinen alkio ei tarttunut, biologi oli aivan varma että nyt alkaa raskaus. Niinpä, myöhemmin yksityisellä selvisi että siirto tehtiin vääränä päivänä...

Yhteistyössä