Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ja toivottavasti @Pompelis noi sun tuntemukset tietäisi hyvää!
  2. N

Onnea @Florie kyytiläisestä! Täällä peukut pystyssä sinulle! ❤️
  3. N

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

@kuumoduli Ai kamala minkä kuuloista sun hajuyliherkkyys. Mulla tulee lähinnä ällötystä kun joudun avata tiskikoneen tai jääkaapin. Mutta sellaisia lievempiä ”hajukohtauksia” tulee milloin mistäkin. Onneksi ei kuitenkaan pahoinvointiin asti. Voin vain kuvitella sun tuntemuksia. Ja tosiaan...
  4. N

Miten menee @kuumoduli ? Vieläkö sulla on pahoinvointia? Vielä on vähän hiljaista tällä puolen, mutta josko kohta saataisiin seuraa tänne kun muilla on siirtoja juuri tulossa :) Mulla on edelleen aika vähän mitään ”oireita”, ei ole pahoinvointia ollut siis vielä lainkaan. Rinnat on kipuilevat...
  5. N

Sun kannattaa yrittää jutella nyt lääkärin kanssa. Tuo 50 taisi olla minun heittämä raja, mutta en ole tästä aivan satavarma. Nyt kun olen raskaana, lääkärini pitää sitä rajana. Pystytkö ma soittamaan klinikalle ja keskustella lääkärin kanssa tästä? Saisit sitten annostusta nostettua jos tarvis.
  6. N

Tämä vaikutti mielenkiintoiselle. Varmasti lapsen syntymän jälkeen osallistun näihin.
  7. N

Kannattaa soittaa apteekkiin ja varata sellainen! Yleensä apteekit kyllä varaakin näitä jos vain resepti on valmiina. Vähentää stressiä kun tietää ettei jää tärkeällä hetkellä ilman.
  8. N

@Pompelis Paljon onnea sinne hautomisvaiheeseen! Toivottavasti tämä tarraa lujasti kiinni! Ajattelin, että tuo ryhmä voisi olla sellainen matalan kynnyksen ryhmä, siellä kun kaikilla on enemmän tai vähemmän kivinen tie takana, ollaan toistemme tukena koko matka.
  9. N

Täytyy ottaa itsekin harkintaan tämä. Olisihan se hyvä tietää nämäkin.
  10. N

KUN teitä onnistaa ❤️
  11. N

Ja siis mitä, en ole tiennytkään että siinä saa tietää sukupuolen! Luulin, että sen tiedon saa vasta ultrassa joskus vko 22. Haha, huomaa kyllä kuinka untuvikko sitä on.
  12. N

Muokkasin tuota aloitustekstiäni ja kirjoitin siihen hieman itsestäni. Mielenkiintoista, olen ihan pihalla näistä testeistä itse. Katselin tuota Nipt-testausta, mutta mietin onko se tarkoitettu ”kaikille” vai isomman riskin ryhmille? Ajattelin kun mun luovuttaja on aika nuori, etten tarvitsisi...
  13. N

Pystyssä on nyt siis uusi ketju, tervetuloa kaikki uudet ja vanhat mukaan! Ketju löytyy nimellä Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet. Muoks. Tarkoituksena ei ole välttämättä kokonaan tästä ketjusta poistua, mutta ajatuksena olisi että plussanneet voisivat enemmän keskustella raskauteen...
  14. N

Aloitanpas nyt meille kaikille luovutetuilla munasoluilla raskautuneille oman uuden ketjun. Tervetuloa siis hoitoketjusta tänne puolelle mukaan kaikki odottajat tai jo lapsen saaneet keskustelemaan. Minulla alkoi juuri 9.raskausviikko ja edelleen kova epävarmuus pinnassa, mutta varovaisesti nyt...
  15. N

Minäkin olen valmis live-tapaamisiin, mutta ehkä vasta lapsen syntymän jälkeen. Jos avataan ryhmä tänne, olisiko ehdotuksia nimeksi? Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet?
  16. N

Kiitos vinkistä, täytyy katsoa jos jossain vaiheessa uskaltautuisin sinne. Ehkä vielä kuitenkin pysyttelen anonyymina mielummin.
  17. N

Tuota ryhmää katselin kyllä, mutta sitten mietin että olisiko kuitenkin kiva jos olisi ryhmä missä voisi jakaa ajatuksia myös liittyen siihen taustaan kun lapsi syntyy luovutetuilla munasoluilla? Siirryn kyllä sinne jos ei innostuta omaa ryhmää perustamaan.
  18. N

Mulla tuli tässä mieleen, että onko meille luovutetuilla munasoluilla raskautuneille omaa ryhmää? Jotenkin en koe omakseni noita odottajien ryhmiä täällä, mutta tämäkin palsta pitäisi tietysti rauhoittaa keskusteluille hoidoista. Muistelen täällä joskus olleen keskustelua tästä, mutta en löydä...
  19. N

Jee, onnea uudesta etapista! Noi pistokset on kyllä ärsyttäviä, onnekas kun pääset eroon niistä. Mulla niitä joka päivä ja vatsa alkaa kyllä näyttää neulatyynyltä. Yleensä mulla ei tule mustelmia, mutta näistä kyllä tulee. Mutta, mitäpä sitä ei tekisi tämän kaiken onnistumisen eteen..
  20. N

@kuumoduli Mitattiinko sun keltarauhasarvot noin viikko pistosten aloittamisen jälkeen? Olivatko nousseet paljon? Mulla vasta huomenna lääkäri, mutta satuin tänään jo näkemään arvot ja eivät olleet juurikaan nousseet, tosin ei myöskään laskeneet.

Yhteistyössä