Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Minäkin olen ottanut lääkkeet säännöllisesti mutta niin vain oli arvo tippunut.
  2. N

Mulla on muistaakseni kerran annettu jotain pistoksia limiksen kasvatteluun, en kyllä muista mikä se oli. En kauheasti halua ajatella mitään syöpäriskejä, aika moni näissä lapsettomuushoidoissa kuitenkin tahkoaa vuosia (itseni mukaan lukien) ja lääkkeitä tulee vedettyä enemmän kuin karkkia...
  3. N

Sama määrä. Mutta mulle kyllä sanoi että Terolut ei näy testissä vaan oma tuotanto. Vaikka luvut on mulla hyvät niin laskusuunta oli tässä se lääkäriä hieman mietityttävä asia. Ja koska mulla on takana enemmän epäonnistumisia kuin onnistumisia niin haluttiin pelata varmuuden päälle ja aloittaa...
  4. N

Mulla oli Terolut aamuin illoin ja nyt sitten joku erikoisluvallinen pistoshoito. Ei lähdetty edes kokeilemaan lugeja tms. Mietin myös että voiko olla että mullakaan ei aina ne Terolutit imeydy vai eikö vaan oma hormonitoiminta sitten pelaa niinkuin pitäisi. Otettiin nyt varman päälle ja...
  5. N

Okei eli todellinen arvo on silloin jotain päälle 50 varmasti
  6. N

Eli sulla laski vielä siitä arvosta 32? Mielenkiinnosta, muistatko sanoiko lääkäri sulle mitään tavoitearvoja? Mä unohdin nyt itse kysyä mutta muistelen että puhe oli 50:stä.
  7. N

Nostikin sulla lääkkeet lopulta tarpeeksi ylös arvoja?
  8. N

@Florie En ole nyt ihan varma mutta muistelen kuulleeni että sen olisi hyvä olla vähintään 50. Hyvä jos sun annostusta siis lisätään.
  9. N

Kiitos ❤️ Mulla tais olla 70 siirtopäivänä. Siitä nousi sitten, mutta nyt oli laskenut. Muoks. Itseasiassa multa ei saatu sitä otettua siirtopäivänä vaan taisi olla seuraava päivä.
  10. N

Kiitos taas @kuumoduli tsemppauksista! Olen niin kova pohtimaan kaikenlaista, että mielessä kävi jo taas jälleen km ajatukset. Ihana kuulla, että sinulla kaikki edennyt niinkuin pitää ja pikkuinen siellä kasvaa. Tämä antaa itselleni myös positiivisempaa mieltä kun samassa veneessä näköjään...
  11. N

On tämä kyllä niin ristiriitaista ja yhtä vuoristorataa koko ajan. Olen niin valtavan onnellinen tuosta pienestä sydämestä mikä ultrassa pamppaili ja samaan aikaan itkettää ja pelottaa nuo uutiset laskevasta keltarauhashormonista. Milloinkahan sitä pääsisi nauttimaan tästä raskaudesta vai...
  12. N

Moikka, on tukilääkityksenä Terolut ja siitä huolimatta arvot laskeneet. Kyllä sitä kannattaa ilmeisesti nykytiedon valossa seurata, ihan viimeaikoina on kuulemma havaittu että joillakin esim toistuvat keskenmenot voisivat johtua tästä. Minulla arvo on on ollut ihan hyvä, mutta laskusuunta ei...
  13. N

Olipas kamala painajainen. Kai sitä mieli käsittelee näitä asioita myös unissa. Mulla ei onneksi ole muistikuvia useinkaan unista.
  14. N

Täällä ultrassa käyty ja syke nähty ❤️ Mutta mutta. Täälläkin keltarauhashormoni on laskenut! Mitä ihmettä? Nyt aloitetaan joku pistoshoito. Toivottavasti se auttaa.. Alkoi jotenkin pelottaa tämä. Miten sulla @kuumoduli on nyt mennyt? Ja seurataanko arvoa vielä ja onko tietoa kauanko joudut...
  15. N

No onneksi sun tunteet ei vaikuta lopputulokseen, mulla usein myös negatiivinen fiilis mutta silti sitä on nyt plussattu vaikka taas luulin ettei tästä mitään tule. Jos eivät ota sitä progesteronia niin mee Synlabiin vaikka itse ottamaan se? Tsemppiä hoidon alkuun, pidän peukkuja!
  16. N

Kiitos, täällä ihan hyvä vointi edelleen. Nyt siis mulla 5+5. Ei ole vielä alkanut kuuluisa pahoinvointi, mutta kuulemma se ei kaikille välttämättä tulekaan. Toisinaan on ollut pientä väsymystä, mutta ei sitäkään pahasti. Oikeastaan ainoat selvemmät oireet ovat tarkka hajuaisti (nyt tiedän mitä...
  17. N

Tsemppiä! Odottelu on tässä aina niin turhauttavaa.
  18. N

Onneksi ehdit sen yhden rokotteen saada edes. Toivotaan, että tartunnat lähtisi nyt laskuun ettei tuo muunnos leviäisi enempää. On tämä Korona kyllä ollut niin hullua, koko maailma sekaisin näin pitkän aikaa jo.
  19. N

Tervetuloa mukaan! Mulla tuli alkuun lääkkeistä oireita, mutta olen jo pidempään näissä hoidoissa ollut niin kroppa ehkä jo tottunut kun en enää ole oireita huomannut. Toivotaan että luovuttajalta saadaan hyvä määrä soluja!
  20. N

Mä tein nyt sen päätöksen että jos otan rokotteen niin otan sen vasta kun raskauden ensimmäinen kolmannes on ohi. Tämä siksi että ne ensimmäiset 3kk on sikiön kehityksen kannalta muutenkin herkkää aikaa. Ehdinpähän pohtia tätä sitten vielä sinne syksylle tarkemmin. Nyt kuitenkin vielä työt etänä...

Yhteistyössä