Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2020

@Mohan mä tajuan sun pointin. Mä itse pyrin tekemään raskaustestin aina vasta aikaisintaan sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Mulla vaan kierto vähän epäsäännöllinen, ja siksi välillä vaikea tietää milloin ns. pitäisi alkaa. Olen myös pari kertaa sortunut tekemään aiemmin (jos oireet...
  2. K

Haaveena vauva 2020

@Binky ja @addison Ok! Oon varmaan sit laskenut kierrotkin väärin :D Kun oon aina laskenut jo siitä päivästä kp1 kun tiputtelee ekan kerran. Mut ehkäpä se on huolistani pienin juuri nyt. Eiköhän ne kierrot keskimäärin kuitenkin ole tuota luokkaa kuin mitä oon laskenut. Pitää ruveta nyt...
  3. K

Haaveena vauva 2020

Hei, tuosta listasta poiketen, mulla on siis meneillään tänään kp30/24-30. Nyt siinä lukee että tänään ois kp28. Onkohan se mennyt jossain kohti sekaisin, kun muistelen et siinä luki pari päivää sitten myös kp28. Ei siis sillä että sillä ois väliä sen isommin. :) Itselläni vuoto ei oo alkanut...
  4. K

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Jos oot just lopettanut pillerit, niin yleensä ekat "menkat" on sellainen ns. tyhjennysvuoto ja voi tulla nopeastikin pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei kannata siitä kyllä olla huolissaan. Jos nyt siis ymmärsin oikein, että teillä yritys just vasta alkanut? Multa otettiin...
  5. K

Haaveena vauva 2020

Heräsin voimakkaisiin kuukautiskipuihin. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta mulla välillä kivut tulee ennen vuotoa ja nää on kyllä selkeitä kuukautiskipuja. Mulla siis pahat kivut aina kuukautisten aikana, joutuu myös kipulääkettä syömään paljon. Oon surrut tätä nyt koko aamun. En ole antanut...
  6. K

Haaveena vauva 2020

@Binky katselin tuolta etusivulta et ootte aloittaneet yrityksen helmikuussa? Me aloitettiin marraskuussa. Noin kuukausi sitten soitin seksuaaliterveysneuvolaan (jossa myös kierukka poistettiin) ja sanoivat ettei mihinkään tutkimuksiin päästä ennen kuin 12 kk yritystä takana... Ja että...
  7. K

Haaveena vauva 2020

@StellaMom huippua ja onneksi olkoon, toivottavasti alkaa viikot lisääntyä testissä. :) Itselläni on täällä meneillään piinailujen loppusuora. Kuukautiset ei oo vielä alkaneet. Rinnat yhä kipeät mut en enää jaksa kiinnittää huomiota siihen. Testejä en ole antanut itseni tehdä enempää. Su...
  8. K

Haaveena vauva 2020

@Titi-Love oon seurannut sun tilannetta, kun mulla oli hyvin samanlaisia oireita tässä kierrossa, kuin mitä kuvailit joku aika sitten. Itse testasin puhtaan negan sunnuntaina. Mulla ei oo ollut ikinä minkään kierron aikana tällästä pahoinvointia ja rinnat näin kovat ja ihan suoranaisesti kipeät...
  9. K

Haaveena vauva 2020

@Titi-Love ja @StellaMom näkyy mulle kyllä ihan selvästi viivat noissa testeissä! Toivottavasti lähtee vahvistumaan ja saatte onnellisia uutisia :) Mulla rinnat edelleen kipeät, nännit jotenkin kasvaneet ja ihan eri tavalla kovat kuin yleensä. Mulla ei yleensä tällaisia tuntemuksia rinnoissa...
  10. K

Haaveena vauva 2020

@Wintersun en tiedä tarkemmin mitä teidän tilanteessa on käynyt, mutta toivon, että pääsette hoidoissa eteenpäin! Mä oon itse ajattellut lähipäivinä paljon sitä, että jos raskaus ei alkaisikaan 12 kk sisällä ja päästäisiin hoitoihin, että miten rankkaa se olisi ja jaksaisiko sitä todella. Jo...
  11. K

Haaveena vauva 2020

Kp23 tänään. Olen parina yönä herännyt huonoon oloon ja viime yönäkin valvoin klo 2-6 kun oli niin paha olo. Rinnat myös kipeät, jotenkin tosi herkät. Tukkoinen olo koko ajan. Mutta toki voi olla että olen esim. vain tulossa kipeäksi. Tein tänään sellaisen raskaustestin, jonka pitäisi näyttää...
  12. K

Haaveena vauva 2020

Heipä hei, mulla on meneillään kp20 ja dpo 10. Jälkimmäinen täysin arvio. En testaillut kunnolla ovulaatiota tässä kierrossa kun tikut loppui enkä ole muistanut ja ehtinyt ostaa uusia. Muutenkin hirveän hektistä ollut jo tosi pitkään, kun kesäkuussa muutettiin omakotitaloon ja vanha asunto...
  13. K

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Kiitos neuvoista! Luteaalivaihe oli ovulaation ja seuraavien kuukautisten välinen aika? Mä en oo ottanut tuota ovulaatiopäivää ylös mut arvioisin et se ois tapahtunut tosiaan kp 14-17 välillä yleensä. Yleensä hieman lopummassa päässä kiertoa on mun kokemus... Pitäisi varmaan ottaa...
  14. K

Haaveena vauva 2020

Hei, olen seurannut ketjua ajoittain, mutta en ole jaksanut rekisteröityä. Nyt muistin, että mulla on jo käyttäjätunnus ajalta, kun odotin esikoistani vajaa 7 v sitten. Hän täyttää ensi viikolla 6 v. Olen hänen isästään eronnut jo raskausaikana. Nyt minulla on uusi mies ja tänä kesänä menimme...
  15. K

Voiko muutaman tuhannen euron perinnön takia menneä välit?

Voi mutta niin voi mennä elämäkin ohi! Ja sitten onkin jo kuollut! Huhhuh!
  16. K

Lastensuojelu ilmon sisältö. Onko vanhemmalla oikeus tietää?

Mietin sitä, että eikö lapsen asian takia tuollaisessa asiassa voisi saada töistä pari tuntia vapaata? Voihan vedota lapsen kannalta tärkeään asiaan tms. Tuollainen on voinut aiheuttaa sen, etteivät kutsukaan käymään. En halua pelotella, mutta kannattaisi ehkä miettiä miten toimii...
  17. K

Mitäs ootte mieltä tälläisestä tilanteesta?

Ja ehkä teini ei itse ajattele noin, jos häntä ei kasvateta ajattelemaan niin että asioissa voi olla hyvä ottaa huomioon monia asioita. Ja tosiaan, sinullahan olisi mahdollisuus antaa lapsillesi saman verran rahaa kuin serkkujenkin. B:n pitäisi varmaan puhua asiasta sitten äitinsä kanssa...
  18. K

Sinä olet tainnut vaan päättää tekeväsi tietyllä tavalla. Jos olet niin varma että olet oikeassa, mikset sitten vain tee niin, vaan kysyt täällä asiasta? Ehkä sinulla on joku syy kysyä asiasta? Mielestäni sinulla on mahdollisuus toimia joko niin että otat rahat vastaan ja teet hyvän teon...
  19. K

No ei kaikki mene aina "oikein ja tasan". Joskus asiat menee oikeudenmukaisesti silti. Eli ota itse rahat ja anna ne lapsillesi. Älä jää katkeruuttasi touhottamaan omalle äidillesi. Silloin jäät vaan itse vihaan äitiäsi kohtaan ja aiheutat sen että lapsesi jäävät ilman sitä osaa joka heille...
  20. K

Olet itse pyytänyt apua tai mielipiteitä teidän perheenne/sukunne ongelmaan. Haluatko oikeasti niitä? Suurin osa vastaajista taitaa olla sitä mieltä, että ainakin joku on vialla omassa ajattelussasi. Kyseenalaistatko itseäsi ollenkaan? On se mahdollista, että teitä on kohdeltu...

Yhteistyössä