Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi ei, olen pahoillani @lapsettomuuta10v. Miten kurja tuossa kohtaa saada pettymys, kun on viimein päästy alkuun. Toivottavasti uusi luovuttaja löytyy oikein pikaisesti! Voimia tähän hetkeen!
  2. K

Ymmärrän tosi hyvin Annamaija ja Angervo teidän epävarmuuden ja pelon. Itse pelkään jo etukäteen, miten selviän alkiotietojen odottelusta , piinapäivistä ja alkuraskaudesta. Olen huomannut, että tähän astisista odotteluista ja etenkin piinapöivistö olen selvinnyt melko huonosti. En tiedä...
  3. K

Ihanaa Angervo, onnea! Ymmärrän huolen, mutta todennäköisempää kai on, että kaikki menee hyvin. Näitä on niin ihana lukea!
  4. K

@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS marras-/joulukuu 2020. @Angervo76 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., (luomu km 2/2020), luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, luovuttaja 2: tuoresiirto 10/20 ja 6 alkiota pakkasessa. @Katinka<3, 46v...
  5. K

Me ollaan hoidoissa Turun Aura klinikalla. Jonoa ei ollut lainkaan. Sanoivat, että Koronan vuoksi ruotsalaiset eivät pääse hoitoihin ja monet suomalaiset on jääneet hoidoissa vähän odottelemaan. Heillä siis tämän vuoksi poikkeuksellinen tilanne.
  6. K

Onnea @Annamaija 76, kylläpä ilahduin uutisesta. kovin monella tuntuu nyt juuri olevan kovin jännittäviä sikoja. Angervolle tsemppiä piinapäiviin ja Pähkinälle hyviä väliaikatietoja. Mä odottelen menkkoja taas, jotta luovuttaja pääsee aloittamaan pistokset. Ensi viikon aikana pitäisi alkaa...
  7. K

Täällähän on vuorostaan iloisia uutisia. Ihanaa @lapsettomuuta10v, että teille on lahjoittaja löytynyt. Siitä se lähtee etenemään. Meillä n mennyt n. kk siitä, kun lahjoittaja löytyi ja tästä n. 2 viikkoa, niin luovuttaja aloittaa pistokset. Siitä n. 10-16 päivää niin on jo punktio. Eli vielä...
  8. K

Mä soitin klinikalle ja sanoivat, että voin pistää sen itse, jos olen vielä kipeä. Kävin perjantaina korona-testissäkin varmuudeksi ja tuloksen saan tiistaina Tytön testitulos on tullut ja se ainakin oli negatiivinen. Negatiivista odotan omaltakin testiltä. Koronan tai minkä tahansa flunssan...
  9. K

Voi eiii! Mulla on joku ihmeen lentsu nyt selkeästi tulossa. Tyttö on ollut tiistaista asti kotona, koska on ollut nuhaa ja selkeää väsymystä (5-vuotias pyytänyt itse päästä päivä-/iltaunille, joten ei ihan normaalia). Edellispäivänä käytiin koronatestissä, jotta saadaan se suljettua pois...
  10. K

Ihania uutisia Angervo!! Siis wau, mikä määrä munasoluja. Onnea siirtoon ja toivottavasti tärppää! Saitpa Annamaija pian tuon testiajan. Pidän kovasti peukkuja, että pullanmuru jää kyytiin. Nettylle ja Kielolle lämmin halaus! <3 Mä en enää jaksaisi odottaa. 6 päivää vielä ja sitten saan sen...
  11. K

Voi Netty, olen todella pahoillani! Voimia ihan hirveästi sinulle ja teille. Huomaan, että surulliset uutiset täällä vetää omankin mielen matalaksi. Iloiset uutiset toimii päinvastoin. Nyt on ollut kyllä kovasti surullisia kuulumisia. :cry::cry: Ei tähän ole sanoja, jotka auttaisivat, vaikka...
  12. K

Voi miten surullista Kielo! Voimia! ❤️
  13. K

Miehelle lääkäri sanoi muutama vuosi sitten, kun hän influenssan sairasti, että laskee merkittävästi vastustuskykyä puoleksi vuodeksi. Mies oli influenssan jälkeen vähän väliä kipeänä ja jotenkin puolikuntoinen. Kaikki kaupungissa liikkuneet lentsut tuntui löytävän tiensä hänen luokseen. Hän...
  14. K

Minä olen ottanut influenssarokotteen joka vuosi jo ehkä 15 vuottta tai ehkä 20. Mulla on 1-tyypin diabetes, niin kuulun riskiryhmään. En myöskään nyt halua mitään lentsua, koska siitä tulisi hoitoihin tauko. Influenssa on sitä paitsi aika syvältä sairastaa, niin senkään vuoksi en halua sitä...
  15. K

Vihdoinkin ne menkat on tulossa. Huomasin olosta heti aamulla, että tänään tai viim huomenna ne alkaa. Tästä kai sitten 4 viikon päästä alkaa luovuttajan pistäminen. Huh, miten pitkältä tämä odotus tuntuu!! Ja miten iloiseksi tulinkaan näistä menkoista! Mites muilla, onko mitään jaettavaa?
  16. K

Minusta Aura klinikan hinnatkin on hieman edullisemmat. Toki se on Turussa.
  17. K

Me käydään Aura klinikalla Turussa. Sieltä sain rautainfuusion heti, kun se oli testattu. Siellä ei myöskään ollut yhtään jonoa lahjasoluhoitoihin. Lahjoittaja löytyi meille heti. Me olemme tykänneet klinikasta kaikin puolin. Toivottavasti onnistutaan.
  18. K

Ai niin hiukan omaa napaa. Mä en ymmärrä, missä mun kuukautiset viipyy? Ne ei ole vieläkään alkaneet eikä ole sellaista tunnetta / turvotusta, että olisi alkamassa. Ne ovat noin viikon myöhässä. Yhtäkkiset vaihdevuodet? Hämmentävää! Niin ja harmittavaa, koska hoidon jatkuminen on nyt tästä...
  19. K

Miten Papupilvi jaksat? Voimia tähänkin viikkoon!
  20. K

Lisään vielä, että hemoglobiini on mulla ollut viimeksi 3kk sitten 130-140. Se ei siis kerro mitään tuosta ferritiinitasosta. Minäkin olen ymmärtänyt, että alhainen ferritiini voi hankaloittaa raskautumista. Tietääkö joku miten, miksi ja missä vaiheessa?

Yhteistyössä