Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Multa mitattiin ekan ivf:n jälkeen ja se oli 23. Varasin samantien klinikalle ferritiinitankkauksen, koska pillereillä / kotikonstein ferritiini nostamiseen olisi mennyt jopa puoli vuotta. Nyt yritän muistaa syödä yhden rautatabletin päivässö, jotta ferritiini pysyisi riittävän ylhäällä. Tuo...
  2. K

Me ollaan oltu alusta asti sitä mieltä, että Koronaa ei haluta. Meillä oli tyttö 5v kotona maaliskuusta heinäkuun loppuun. Aika rankkaa oli, kun yritettiin molemmat tehdä töitä. Tuolloin haettiin kaikki ruoatkin noutopisteestä ja nähtiin ihmisiä vain ulkona. Nyt tyttö on pk:ssa ja käydään suht...
  3. K

En tiedä yhtään kiinnostaako ketään, mutta Facessa on ryhmä nimeltä Parents of Donor Conceived Children. Mä jo menin ja liityin tuohon. Tuohon ryhmään pääsee myös ne, joista on vasta tulossa vanhempia. Tiedättekö, onko vastaavaa suomalaista ryhmää? @Annamaija 76, Sitä piti vielä kirjoittaa...
  4. K

Mä valitettavasti luulen, että te pääsette muutaman viikon aikasemmin jännäämään. Mä laskeskelin, että meillä menee marraskuulle. Mulla kävi ihan sama mielessä. Perässä kuitenkin tullaan.
  5. K

Hämmentävää, mä otan 21 päivää vuodon alkamisesta tuon piikin. Noh, ehkä on vain eri tapoja tehdä tämä.
  6. K

Tuon edellisen kirjoitin siis minä. Sain uuden työtietokoneen enkä ollutkaan automaattisesti kirjautuneena.
  7. K

Ihanan monta plussannutta meillä! :love:
  8. K

Hyvä Netty! Minä odotan kuumeisesti kuukautisia, koska siitä 21 päivää, niin saan ottaa senainokaisen pistoksen, mikä mulle tähän hoitoon tulee. Siitä kai sitten muutaman päivän sisällä meidän lahjoittaja aloittaa pistokset.Vai muistatteko, miten teillä on mennyt? Ihan höpsöä, mutta minä...
  9. K

Netty, yritä uskoa sitä hoitajaa.
  10. K

Voi onnea @Netty79 !! Olen niin iloinen puolestasi!

Yhteistyössä