Hakutulokset

1. Rosina31

Tammikuun Tarrasukat 2018

Huh huhuh.. Tää kaamea olo vaan jatkuu. :sick:Onneks oli kuitenki kaks päivää ihan ok oloa että saatiin tehtyä miehen kanssa pihatöitä ja käytiin kumpanakin päivänä kävelyllä. Tuntuu että tässä vaan paisuu ku pullataikina ku liikunnat jääneet niin vähäisiksi. Sitten kyllä otan vuoden päästä...
  2. Rosina31

Moikka ja tervetuloa uusille (y) Mä kävin eilen neuvolassa eka käynnin ja oli viikot siis 7+0. Sain verikokeisiin ajat ja varasinkin jo ku pakko oli saada aamuaika et ehtii töihin. Työt onneks sit samassa talossa :LOL: Ja jos ei kaikki menekään kuten pitää nii perunpaha sitten. Sain sen ekan...
  3. Rosina31

Mä en oo koskaan koittanut niitä rannekkeita. Perustuko ne jotenkin akupunktio pisteisiin? Mä oon lomalla mun veljen luona ja ne koittaa koko ajan tarjota skumppaa euroviisujen kunniaksi ja olutta. Vetosin vain etten jaksa millään :whistle: Ja huomenna mennään syömään ja kattoon et paljon...
  4. Rosina31

@Suike tervetuloa joukkoon. Mulla laskettu 3.1 että lähekkäin ollaan. Itsekin tää uus vauva on niinku uudelle miehelle kun poika on aiemmasta suhteesta. Että uusioperhe tavallaan. Mullakin mies ihan tosi onnellinen. Toki kumpikin pelätään että jos ei ookaan kaikki kunnossa. En varaa mitään...
  5. Rosina31

Voi että harmittaa @tiinai kyllä sun puolesta :unsure: Täällä missä asun on tuo eteläsuomi turhan kaukana.. Täällä kaks yksityistä mitkä tekee ar uä tutkimuksia ja varmaan on hinnat kohdillaan. Mut täällä pääsee lääkärineuvolaan jotain viikolla 9. Että ehkä jaksan sinne asti. Yömekon...
  6. Rosina31

@kia1981 Toivon todella että ajatukset vaan olisi pelkoa eikä totta. :unsure: Ei mullakaan koko aikaa ole oireita ja sit just kerkee aatella ties vaikka ja mitä. Pidän sormet ja varpaat pystyssä että kaikki olisi hyvin ja menisi hyvin. (y)(y)
  7. Rosina31

Mä täällä laskeskelen et millon voisin varata sen alkuraskauden ultran.. Tai ootanko neuvolan ajan. Mies kyllä lupasi maksaa osan jos menen alkuraskauden ultraan.(y) Taidan huomenna soitella ja kysellä hintoja. Kaks vaihtoehtoa yksityisillä mitkä tekee. Ens viikolla olis 6+6 niin sillon olis...
  8. Rosina31

Kyllähän tuo on selkeä plussa !eikä mun silmään mitenkään hailulta näytä.
  9. Rosina31

Mä en oo tehnyt kun sen yhden ainoan testin. Esikoisesta tein 2... Tää yks ainut oli se apteekin oma mikä apteQ se on. Ja viiva tuli melkein ennen sitä kontrolliviivaa niinku esikoisestakin. Höyry pää.. unohtelen koko ajan jotain asioita ja nyt varmaan kahta kauheammin. Mun äitikin jo kysyi et...
  10. Rosina31

Eihän sitä aina ehdi olla ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi. - Nuuskamuikkunen

Eihän sitä aina ehdi olla ystävällinen ja seurallinen. Ei yksinkertaisesti ehdi. - Nuuskamuikkunen

Yhteistyössä