Hakutulokset

1. Rosina31

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiinai: laitoin sulle Facebookissa kaveripyynnön ryhmään pääsystä. Tuli vaan mieleen että minkä alan ihmisiä täällä odottajissa on? Ja kenellä on jo aiemmin lapsia niin millainen ikäero tulee näillä tammikuisilla ja nykyisillä lapsosilla? Mä opiskelen uutta ammattia itselleni rafiografia ja...
  2. Rosina31

Tervetuloa kaikille uusille mukaan Ja kaikille toivon kovasti niitä tarrasukkia matkaan. Huh..Taas saa hengitellä kun pitäs lähteä kouluun vielä viimeisiä projekteja vääntämään tälle keväälle. Syksyä saa sitten sumplia todenteolla koska kyseessä sellainen ala ettei oikein kaikkea voi tehdä...
  3. Rosina31

Pitäsiköhän rohkaista oma mieli ja liittyä Facebookin. Musta on vaan mukava vielä tälleen alussa olla anonyymi. Pojan aikaan meillä oli täällä ryhmä siihen asti ku alettiin synnyttää. Sitten mentiin faceen ja edelleen 6 vuoden jälkeen ollaan yhteydessä ainakin viikottain ryhmän kanssa. :)...
  4. Rosina31

Mullakin tissit kipeenä. Yömekko oikein eilen sattui. Ja tänään vaan itkettää kaikki. En muistanutkaan miten herkkis/ärhis voin olla. Jospa nämä on vaan hyviä merkkejä. Mahaa nippailee välillä ja se huolettaa.
  5. Rosina31

Voi että mä oon ihan neuroottinen et onko tuolla elämää vai ei. Mut eipä se murehtimalla muutu. Nyt ku pää on ehtinyt ajatukseen mukaan nii alkaa huolettaa kaikki. Sanokaa etten oo ainut joka "murehtii".
  6. Rosina31

Ainiin. Ikää mulla on 31v. Eli sen voi lisätä 31v
  7. Rosina31

Mulle voi laittaa et toinen lapsi. Tämä esikoinen on 6/11 syntynyt. Ja synnytyssairaalaa merkkailen myöhemmin kun en vielä halua jos sattuukin joku tietämään. Vielä niin aikaista. Mut pohjoisessa asustellaan. :)
  8. Rosina31

Ja siis myös mahaa nipistelee ja repäisykipuja on ja alaselkää jomottaa välillä. Mä vitsailin mun miehelle et siellä on tietenkin kaks ku sikana jo turvottaa. Mulla on ollu kaksonen joka kuollut jo aika alussa kohtuun. Tiiä sitten onko periytyvää
  9. Rosina31

Minä soitin eilen neuvolaan... 17.5 on terkkari aika missä varmaan vaan keskustellaan. Sitten varaillaan aikaa lääkärineuvolaan ja ultraääneen. En oikein usko tätä ennenku nään että siellä on elämää. Plussa pärähti testiin kyll heti ku kerkesi laskea sen vaan käsistään..niinkin pojasta melkein 7...
  10. Rosina31

Täällä ilmoittautuu yksi tammikuulle lasketun ajan saanut. 3.1.2018. Ennestään jo yksi 5v viikari.

Yhteistyössä