Hakutulokset

1. Rosina31

Tammikuun tarrasukat 2018 *lokakuussa*

@Milagro Mulla kans tyttölupaus ja silti ihan poikaolo. Parit tyttöjen vaatteet oon ostanut. Muuten aika neutraalia(y):LOL: Mulla on tiistaina kontrolli ultraääni vauvan kasvuun liittyen niin kysyn siellä vielä uudelleen. Kiitos @Kinder_Kitty uudesta pinosta(y) niin ne vaan kuukaudet kuluu...
  2. Rosina31

Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

Aattelinpa kirjoitella vaikka tänne ku heräsin ihan kammottavaan närästykseen kun en oo säännöllisesti syönyt omeprazolia koska se loppui. Nyt kävin ottaa maitoa ja pari rennietä ja repusta löytyi vielä yks omeprazol. Pakko päästä huomenna apteekkiin. Huoh. :censored::censored: Vauva on alkanut...
  3. Rosina31

Mä oon makustellut nimiä.. Kumma vaan et enemmän tulee poikien nimiä mieleen ku tyttöjen. On mulla sille pikku neitokaiselle kuitenkin jo pari ihanaa nimeä mietitty :love: Poika sai nimensä tosiaan vasta syntymän jälkeen kun hän vaan nätti siltä täysin. Ei oltu sitä nimeä ajateltu ollenkaan ja...
  4. Rosina31

Tuossa kuvassa jotain 23+4 ehkä.. Nyt 24+3 menossa ja tosiaan tyttölupaus saatiin rakenneultrassa. Vauva oli pieni viikkoihin nähden ja mennäänkö 28 viikolla kontrolli ultraan. Poika oli myös pieni syntyessään että jospa mulla vaan on taipumus pieniin. Oon ihan rampa verrattuna esikon...
  5. Rosina31

*Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

Tuossa 21+3. Ja tätä ei enää piilotella keneltäkään :LOL::love:
  6. Rosina31

Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

http://aijaa.com/tHaxKi Kokeillaan osasinko.. Tuossa abaut 15+0 viikot taitaa olla. Oltiin tänään sirkus Finlandiaa katsomassa pojan kanssa. Tosi mahtava oli. Ja hyvin jaksoi poikakin istua ja katsoa. Kerroin eilen julkisesti raskaudesta ku laitoin instagramiin kuvan mahasta. Että "en...
  7. Rosina31

Huomenta ja tervetuloa mukaan uudet odottajat :) Mä oon painanut duunia vaan tässä tän kesän.. Nyt voi jo hihkua että enää 7 vuoroa jäljellä. Tosi hyvää työkokemusta ainakin oon saanut ja varmuutta. Mulla alkaa olla viikot 15+1. Ja maha kasvaa kohisemalla. Se on vielä vaan semmonen tasapaksu...
  8. Rosina31

Oi kookospienelle suuret onnittellut :love: Mun tarvii jotenkin tehdä nyt töitä tän eteen et tää raskaus ja mä oltais sinut keskenään. Tää tuli nii äkkiä ja odotusaika on erilaista kun esikoisesta ja mies on erilainen nyt ku esikoisen isä. Siis tän pitäs olla moninkertoin onnellisempaa mut miks...
  9. Rosina31

Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

Mullakin kasvaa karvoja mahassa nyt. Semmosia tummia:eek: ja on linea negrakin nähtävissä. Esikoisesta oli sama juttu. Ja hävisi ne sitten ajan kanssa synnytyksen jälkeen :barefoot: Päästiin tänään rannalle eka kertaa tälle kesää pojan kanssa ja voi että oli ihana ottaa arskaa ja kattoa kun...
  10. Rosina31

Juhannus takana. Vietettiin se miehen vanhempien luona nii oli ihana päästä valmiille. (y) Päästiin puusaunaan ja grillailtiin, ulkoiltiin ja pelailtiin ulkopelejä. Ja siellä kaikki tiesi tästä vauvauutisesta nii ei tarttenu salailla. Töissä ja osa tuttavapiiristä ei tiedä vieläkään mutta ehkä...
  11. Rosina31

Aamupahoinvointi is back! :sick::censored: Ei mulla muuta. Rosina ja pikkuinen 11+3. (n)
  12. Rosina31

Mä oon ollu koko viikon ihan raato. Työt vie kyllä kaikki mehut. Ei oo jaksanut ku kotia pyörittää. Miehenkään kanssa ei nähty koko viikkoon. Nyt oli täällä sit yötä viikonloppuna. Ei siis vielä asuta yhdessä. Ja mä oon koko ajan pahalla päällä ku varmaan hormonit jyllää ja sit tulee riitaa...
  13. Rosina31

Mullakin tää maha ku joku potkupallo joka on vähä levinnyt :D Löysät tuntuu et korostaa vaan entisestään. Ja saan kummaksuvia katseita. Pojan isäkin kysyi et ootko lihonut vai paksuna:cry::LOL::D Nyt viikot mulla 10 +4
  14. Rosina31

Mulla olis nyt niinku jo 10 viikkoa täynnä. Ajatella. Kohta eka kolmas takana. Maanantaina meen nt-tiimoilta verikokeisiin ja sitten viikon päästä on ite se nt. :love: Ollaan kerrottu kummankin vanhemmille. Paitsi mun isälle ei vielä. Äiti just eilen kyseli kaikkee ja juteltiin ku käytiin...
  15. Rosina31

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tää turvotus on kyllä kamala. Aamulla iha normaali ja maha kasvaa päivän myötä just niinku olis jo ainakin puolivälissä. :ROFLMAO: Mulla olis nyt niinku 9+6 omien laskujen mukaan ja ultran mukaan 9+4.. Taidan laskea tuon ultran mukaan kunnes taas toisin sanotaan. Ens ma on ne nt verikokeet ja...
  16. Rosina31

Huomenta kaikki ! Viime viikonlopun flunssasta selvitty joskin edelleen vähä nuha.. :confused:Mut olihan se karmiva kokemus kun ei Saanut avaavia suihkeita käyttää. Höyryhengitystä koitin monta kertaa päivässä ja puoli istuvaa asennossa sai nukutuksi vain. Onneks poika oli isällään niin sain...
  17. Rosina31

@Nems Voi Herranen aika! Ihan kauheeta! Voin uskoa että tuskat on olleet kovat! :cry: Tsemppiä toipumiseen! Ja ihmeessä vaan ultraan pyydät lähetteen. Tää mun turvotus on jotain kamalaa nyt. En pysty oikein piilottelee mahaa...Mut tiistaihin asti enää ja sit tietää varmuudella onko mahassa...
  18. Rosina31

Pitääpä poksua 8+0 tänään (y) Olo on nyt ollut tosi energinen verrattuna kahteen edelliseen oksettavaan ja ällöttävään ja väsyttävään viikkoon. Vieläkin tulee kyllä ällöoloja mut oon voinut juoda jo kahvia (y) mutta tää närästys on kauheeta. Muistan että oli esikoisestakin. Rennietä saa syödä...
  19. Rosina31

Huh. "Jouduin" juomaan kahvia äitin luona ja luojan kiitos ei oksettanut.. En oo varmaan viikkoon juonut ku hajukin etoo.. En oo kertonut tästä tosiaan kun en jaksa kuunnella saarnaa siitä miten nyt koulun ja töiden käy ym ym. Pystyin myös syömään ihan oikeaa ruokaa päivällä ku keitin pojalle...
  20. Rosina31

Mä en ollu henkisesti niin valmistautunut koko raskauteen etten jotenkin sisäistä vieläkään enkä osaa silleen pelätä. Vaikka tiedän että jos siellä ei oliskaan mitään tai olis joku keskenmeno niin kyllä se sattuis ja kovasti. Oon täs koittanut päästä tunteeseen mukaan että meillä on kohta vauva...

Yhteistyössä