Hakutulokset

1. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Pandi mun piti pitää gender reveal -juhlat kavereille (en sis halunnut yllätysvauvajuhlia edes ekan kanssa ja pidin edelliselläkin kerralla itse juhlat). Suunnitelma kuitenkin jäi tällä kertaa koronan jalkoihin :( Ekassa raskaudessa odotettiin synnärille asti, nyt haluan tietää, että kumpi...
  2. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Mulla tuli ekan synnytyksen jälkeen teini-iän jälkeen ensimmäinen pieni kroppakriisi, kun vielä 3 kk - 6 kk synnytyksen jälkeen näytin niin eriltä kuin aiemmin. Olen siis paljon liikkuva ja ihan hyvässä kunnossa. Koin, että olisi ollut vaikeaa hyväksyä itseni, jos keho olisi jäänyt sen...
  3. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Täällä ihan samat pohdinnat kyllä. Odotettiin yrityksen aloittamisen kanssa tarkoituksella niin, että ehdin ottaa kaksi rokotetta, kun kuulun riskiryhmään ja halusin välttää sen pohdinnan, että otanko rokotteen raskausaikana. Nyt sitten tulikin eteen tämä kolmas rokote. Olen myös...
  4. Bluebelle

Laskettuaika 2022

Minulla meni vedet ekassa raskaudessa leffatyyliin pitkin lattioita :D kuului vain pieni rusahdus ja lorottelin ympäriinsä. Ei tarvinnut paljon jäädä arvailemaan, että mitähän tavaraa tämä on. Jotenkin huvitti, että sairaalassa kuitenkin halusivat asian testata, vaikka tulin paikalle käytännössä...
  5. Bluebelle

Laskettuaika 2022

@Charrypie - 86 itse rasvasin ekassa raskaudessa Bio-oililla, apteekkituote ja erikseen tehty raskausarville. Mies osti heti tämän plussan tultua minulle sitä uuden pullon, en tosin ole vielä ehtinyt aloittaa rasvailua. Ei tullut raskausarpia ekalla kierroksella. Monet tutut on kyllä...
  6. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Matkallamamaksi tsemppiä radin kanssa! Minulla tosiaan ekassa raskaudessa vaikea radi, minkä jälkeen puhkesi tyypin 1 diabetes. Siinä suhteessa aika erilainen raskaus tämä toinen siis, kun insuliinin kanssa pitää pelata. Eihän se kiva juttu ole, mutta kaikki järjestyy :)
  7. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@hanba mekin ihastuttiin siihen -22 pakkaukseen! Täytyy varmaan vähän myöhemmin tilata, että sen saa varmasti. Tosin nyt vissiin on syntynyt enemmän lapsia muutenkin aikaisempiin vuosiin verrattuna. En osaa yhtään sanoa, että missä kuussa alkavat sitten jakaa uutta pakkausta.
  8. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Täällä NT-ultra käyty ja kaikki vaikutti olevan pienellä hyvin! Kaveri vastasikin hieman arvioituja viikkoja isompaa ja sain uudeksi lasketuksi ajaksi 12.6. Varmaankin riskiraskauden vuoksi se la myös muutettiin, vaikka heittoa oli vaan pari-kolme päivää. Olen puhunut täällä nyt tästä...
  9. Bluebelle

Koronarokote raskaana ollessa

Itse ehdin saada kaksi rokotetta ennen raskautta, mutta riskiryhmäläisenä otan kolmannen rokotteen raskauden aikana. Tätä siis lääkäri erikseen suositteli, joten näillä mennään. Ehkäpä 20-viikon tienoilla menen ottamaan.
  10. Bluebelle

Laskettuaika 2022

Hei, minulla menossa vasta 11+6, mutta sekä tässä että ensimmäisessä raskaudessa olen kärsinyt voimakkaasta alakulosta koko raskauden ajan. En keksi tälle muuta syytä kuin hormonaalisen, koska todella minulla ei ennen raskautta ole ollut huolen häivää ja lapsikin on ollut molemmilla kerroilla...

Yhteistyössä