Hakutulokset

1. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Pampula3 meillä utraava lääkäri oli sitä mieltä, että vauva on aivan selkeästi tyttö ja tuntui olevan asiasta vakuuttuneempi kuin itse olin, vaikka @hanba tyyliin sitä tacoa siellä vilkuiltiin oikein läheltäkin :D Onkohan se nykyään kuinka yleistä, että sukupuoli katsotaan väärin? Tuntuisi...
  2. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Pampula3 meillä on koko nimi jo mietittynä ja kovasti tekisi mieli käyttää vauvasta etunimeä jo. Olen kyllä vääntänyt siitä sellaisen lempinimen, ettei ulkopuoliset välttämättä yhdistä sitä vauvan oikeaan nimeen kuitenkaan. Miksiköhän se Suomessa onkin niin salaista! Lähimmät ystävät kyllä...
  3. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Täällä myös heräillään :( pahin on, jos esikko pissaa sänkyyn, siinä valot päällä lakanoita vaihtaessa jotenkin virkistyy liikaa, enkä enää nukahda uudelleen ollenkaan. Muuten kyllä ollut jopa yllättävän oireetonta. Liikunta ei enää suju samaan malliin, mutta kävelyt, lumityöt ja talvitouhut...
  4. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@hanba meillä esikoinen on aina ollut äidin perään, eikä isä ole oikein kelvannut samalla tavalla. Asiaan ei auttanut kuin aika ja se, että molemmat vanhemmat hoiti lasta siitä huolimatta, että isä sai osakseen kauhean protestoinnin. Kyllä monta kertaa tuli paha mieli isän puolesta kun lapsi...
  5. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Nml1 tosiaan nuo kaksi ultrauskertaa ovat normi synnyttäjän ainoat ultrat. Sitten jos on äitipolin asiakas, niin niitä tulee automaattisesti lisää, esimerkiksi minulla on vko 28 alkaen kasvukontrolleja. Nämähän siis tietysti maksaa myös julkisella lisää (ei toki yhtä paljon kuin yksityisellä)...
  6. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru 2.6 @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 (poika) 3.6 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. @KK86 11.6. @mhb 12.6. @Bluebelle (tyttö) 13.6. @Zabadabaduu 14.6. 15.6. @KirJoh89 (tyttö) 15.6 @Pandi @Riinis_ 16.6. 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6...
  7. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @Charrypie - 86 @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. 6.6. 7.6. 8.6. @Netta123 9.6. 10.6. 11.6. @mhb 12.6. @Bluebelle 13.6. @Zabadabaduu 14.6. 15.6. @KirJoh89 , @Pandi 16.6. @Riinis_ 17.6. @Wasi 18.6. @Pampula3 19.6. 20.6. @hanba 21.6. @Nml1 22.6. 23.6. 24.6...
  8. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Jännä, miten samoja oireita tulee ihmisille samoilla viikoilla. Täälläkin holahtelee valkkarit ja välillä ahdistun, että nytkö se oli kuitenkin lapsivettä, mutta onneksi ekassa raskaudessa oli ihan sama homma, niin osaan suhtautua. Myös kovasti tulee harkkasupistuksia ja vatsa menee kovalle...
  9. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Täälläkin rakenneultran jälkeen aloin käydä kaappeja läpi, että mitä kaikkea löytyy ja mitä vielä tarvitaan. Vaunut ostettiin käytettynä :) totesin, että ensimmäisiä kuukausia varten ei tarvita yhtään mitään, kun kaikki ensivaatteet oli meillä jo esikoisen kanssa niin neutraaleja (ei siis...
  10. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Kiitos onnitteluista @hanba :) @Wasi samaa sanoisin myös, että sinulla on kaikki oikeus maailmassa iloita uudesta elämästä sisälläsi! Tosi kaunista, että ajattelet noin hienotunteisesti asiasta. Jossain vaiheessahan asia tulee kuitenkin kaikkien tietoon, niin miksipä ei jo nyt :)
  11. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

RU takana ja meille näyttäisi olevan tulossa terve tyttö 🎀💞 Itku pääsi (onnesta)
  12. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@KK86 meillä ei esikoinen osaa vielä luistella ja vauhtia on enemmän kuin taitoa, niin oon jättänyt jääharjoittelut isälle :) ihana, että löytyy kuitenkin mieluisia ulkolajeja! @Pandi meillä on tosi voimakas vaihe, että lapsi haluaisi vaan olla kotona ja oikein toivoo, että olisi kipeänä😅
  13. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Täällä kans 19+5 ja innolla ensi viikon rakenneultraa odottelen :) vointi on kyllä tosi hyvä. Samoja huolia täällä kuin muillakin, eli korona huolettaa ja myös pientä unettomuutta on alkanut tulla. Harmillisesti töissäkin on jotenkin todella kiire, eikä esikoisen sairastelukierre helpota asiaa...
  14. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Voi että kun pääsisi Uudellamaallakin salille! Toisin kuin edellisessä raskaudessa, niin nyt minulla olisi energiaa liikkua vielä hyvinkin, mutta kun ei pääse :( ulkoilla toki voi ja jumpata kotona, mutta minulle se ei ole sama ja nyt kun kaikki koronan takia koko ajan kotona, niin vaikea löytää...
  15. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Riinis_ meillä kans vauva nukkuu samassa sängyssä mut unipesässä. Koen siitä helpommaksi sitten siirtää vauvan omaan sänkyyn. Luultavasti siis nukun eri makkarissa miehen kanssa alun, niin hyvin mahtuu unipesä siihen sänkyyn mun kanssa.
  16. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Kiva lukea teidän hankinnoista! :) Meillä tulokas on toinen, niin oikeastaan mitään ei tarvita, paitsi uudet rattaat. Ne ajattelin ostaa käytettynä. Niin ja tällä kertaa aion panostaa hyvään kantoreppuun, ehkäpä tulaan. Sitäkin katson varmaan käytettynä! Vaatteita ei tarvita yhtään, jos toinen...
  17. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Matkallamamaksi mulla ei ole neuvolalääköreitä kun olen äitipolin asiakas. Neuvolasta tosin olisivat tarjonneet, mutta äitipolilta sanoivat, että käytännössä käynnit siellä neuvolan lääkärissä on turhia, kun lääkärin näkee siellä äitipolilla kuitenkin joka kerta, eikä se neuvolalääkäri ymmärrä...
  18. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Charrypie - 86 mulla taas valkkaria on niin paljon, että voisi melkein lähteä soutelemaan :D täälläkin närästää, erityisesti kahvi/tee ei maistu yhtään! Pahoinvointia ei ole kyllä yhtään ja muutenkin tosi seesteinen ja mukava keskiraskaus menossa. Välillä unohdan jopa olevani raskaana...
  19. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

@Charrypie - 86 @hanba minulla ei myöskään tunnu juurikaan liikkeitä. Joitain ihan yksittäisiä ehkä, muttei kertaakaan mitenkään kunnolla. Minullakin istukka etuseinässä. Dopplerilla olen kuunnellut muutaman kerran, että kyllä siellä silti joku on. Rakenneultraa täälläkin odotellaan :)...
  20. Bluebelle

Kesäkuiset 2022

Joo, tai sitten tehdään pienimuotoisesti esikoiselle ja isovanhemmille :)

Yhteistyössä