Hakutulokset

1. SannuB

Haaveena vauva 2022

Voi lisätä ja poistaa piinailijoista. Kyllä mä sen plussaksi lasken. Otetaan pois, jos huonosti käy ☺️
  2. SannuB

Laskettuaika 2022

Uskaltaiskohan sitä jo tänne. Kaksi selkeästi positiivista pc:tä tehnyt, eilen päivällä eka ja tänään aamulla toka. Mutta tietty kauhee stressi, kun aamun testi ei ollut paljoa tummentunut ja ei ollut läheskään niin huono olo, kun eilen aamulla :D Josko huomenna digillä hankkis mielenrauhaa...
  3. SannuB

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä piinailuun! Voisin kuvitella, että siirrettyä piinailis eri lailla kuin luomukiertoa, kun tietää, että se on ainakin hedelmöittynyt ja oikeassa paikassa. Eikö näissä oo lähtökohtaisesti tosi hyvät onnistumisprosentit? Mun kaveri joutui käymään tosi pitkän tien lapsen saannin kanssa...
  4. SannuB

Haaveena vauva 2022

Piinalistan kärkinimi on tässä odotellut menkkoja. Perjantaina pyyhin siis selkää veristä vuotoa, ja kuten aiemmissa kierroissa, odotin seuraavalle päivälle menkkoja. Mutta ei kuulunut eilen. Tänään sunnuntai aamuna heräsin ihan karmeaan darraoloon. Aattelin, että parempi testata, vaan, kun...
  5. SannuB

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille ja haamuilijoille, nyt olikin kunnon aalto! Aamulla itsekin elättelin toiveita, että pääsisinpä mukaan. Mutta viimeisimmän vessareissun jälkeen kyllä nyt vahvasti näyttää siltä, että uusi kierto alkaa ihan aikataulussa huomenna. Kerrankin pystyn olla tän kans ok, enkä mieti...
  6. SannuB

Haaveena vauva 2022

Mulla oli kans samalla tavalla tästä kierrosta. Testaaminenhan pitäis lopettaa siihen ekaan plussaan. Se LH-hormoni voi kai olla koholla pidempäänkin, johon testi reagoi. Viisaammat kertokaa enemmän ☺️
  7. SannuB

Haaveena vauva 2022

Täällä toivotaan samaa!! Piinalistan kärjessä dpo10 eikä kyllä mitään uutta auringon alla. Paitsi viime yönä eka "oon raskaana" uni tän yritysajan aikana. Esikoisesta näin myös tärppikierrossa, siinä tein plussatestin. Normaalit pms-oireet puuttuu (alaselän jomotus, tissikipu, väsymys ja...
  8. SannuB

Haaveena vauva 2022

Täällä toivotaan samaa!! Piinalistan kärjessä dpo10 eikä kyllä mitään uutta auringon alla. Paitsi viime yönä eka "oon raskaana" uni tän yritysajan aikana. Esikoisesta näin myös tärppikierrossa, siinä tein plussatestin. Normaalit pms-oireet puuttuu (alaselän jomotus, tissikipu, väsymys ja...
  9. SannuB

Haaveena vauva 2022

Mulla on ovistestailuun pieni lasipurkki, varmaan itseasiassa pilttipurkki. Huuhtelen aina käytön jälkeen ja aion heittää lopulta kierrätykseen
  10. SannuB

Haaveena vauva 2022

Syvimmät osanottoni @Keksi82. Nämä uutiset saavat aina mielen niin matalaksi ja toivoo, ettei kenenkään tarvitsisi tuollaisia käydä läpi. Voimia surun käsittelyyn ja toipumiseen. Täällä dpo8 ja ei oikeastaan oireita. Menkat pitäis alkaa la. Katselin vanhoja kiertoja ja siellä tähän aikaan oli...
  11. SannuB

Haaveena vauva 2022

Joo uskon, et ne äitiyspolilla tietää. Asun HUSin alueella, et kuulemma viimeistään sit Naistenklinikalla osaavat auttaa.
  12. SannuB

Haaveena vauva 2022

Kiitos Eimy kommentista, oon tätäkin miettinyt. Lääke on siis Marevan, verenohennuslääke. Siinä on ohjeistus, et lopetettava viimeistään rv6, eli ymmärtääkseni, kun istukka alkaa toimimaan. Lääke aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä, joten ehdottomasti vaarallinen. Se poistuu mun verenkierrosta...
  13. SannuB

Haaveena vauva 2022

Kiitos @petronella09 jälleen listan päivittämisestä! Huomasin, että meitä onkin monta samoilla dpo-päivillä. Ens viikolla siis riittää jännättävää. Mä taidan testata ensi to/pe, jos ei tuu mitään selkeitä menkkamerkkejä. Mites muut? Mulla on sellainen lääkitys, joka pitää asap lopettaa ja...
  14. SannuB

Haaveena vauva 2022

Isot onnittelut @Coguine plussasta! Mielenkiintoista keskustelua hoidoista ja miesten suhtautumisesta niihin. Me ei olla asiasta keskusteltu, koska nyt vasta yk2 käynnissä. Jos näyttäis siltä, että tärppi antaa odottaa niin sitten pitää ottaa puheeksi. Mulla on ollut raudan kanssa pidempään...
  15. SannuB

Haaveena vauva 2022

Oisinkin plussannut. Oli viime kierrossa tosi korkealla toiveet mutta niin vaan sieltä menkat saapui. Tänään uuden kierron kp13/25 ja dpo0. Päädyin tikuttamaan ovista ja hyvä niin, koska ollut melkoisen oireetonta. Musta tuntuu, et toiselta puolelta irrotessa on enemmän oireita kuin toiselta...
  16. SannuB

Haaveena vauva 2022

Meillä on vähän samanlainen tarina. Ekan jälkeen olin sitä mieltä, että yksi on meille hyvä. Mutta sitten aloin kaivata esikoiselle sisarusta, kun hänellä ei ole serkkujakaan. Mä siis kuumeilin toista jo viime vuonna, mies vähän souti ja huopas asian kanssa. Lupas, et aletaan yrittään ja sit...
  17. SannuB

Haaveena vauva 2022

Täällähän on aamulla uiteltu tikkuja ihan urakalla. Varovaista onnea @Minnix ja pahoittelut valkoisista tikuista @Mansikka_maanantai ja @Martta83. Täällä on dpo 12 oletetusta oviksesta. Aiempien kiertojen perusteella huomenna pitäis alkaa menkat. Ei merkkejä, mutta ei oo aina ollutkaan. Tää...
  18. SannuB

Haaveena vauva 2022

Kyllä tuo jo lupaavalta näyttää!! Jännää! Mikä testi? Nimim. pitäis apteekkiin lähteä...
  19. SannuB

Haaveena vauva 2022

Hirrrmuinen määrä viestejä. Meitä onkin monta piinailun viime päivillä, jännä nähdä millainen plussa-aalto ensi viikolla puhaltaa tän ketjun läpi. Itsellä dpo11 ja periaatteessa voi jos testailla. Lyhyimmän kierron (23) mukaan olis pitänyt menkat jo alkaa. Mut en katso sen mukaan, koska se...
  20. SannuB

Haaveena vauva 2022

Apua miten turhauttavaa! Mullakin eilen Flo tökki ja näytti jotkut kuukaudet tyhjänä mut sit ne palautui muutaman tunnin päästä. Toivottavasti sullakin palautuis vielä. ON: dpo 4-5, ehkä tylsimmät päivät kierrossa. Loppuviikolle odottelen merkkejä kiinnittymisestä esikoisesta mulle tuli...

Yhteistyössä