Hakutulokset

1. SannuB

Haaveena vauva 2022

Heippa kaikki! Kävin täällä jo about vuosi sitten kirjoittelemassa ja hävisin kuin pieru saharaan. Sairastuin yhtäkkiä ja jouduin ison riskin leikkaukseen, josta oon tässä nyt reilun puoli vuotta toipunut. Thank god ei silloin vuosi sitten tärpännyt, koska tilanne olisi ollut ihan kamala...
  2. SannuB

Toiveissa vauva 2021

Ääh. Oon lueskellut täällä taustalla, koska oon laiska kirjoittaan kännykällä ja en kehtaa toimistolla kirjoitella, kun ystävien ja miehen kanssa pidetään kimppatoimistoa. Mutta halusin tuohon @Tiukuna intuitioasiaan osallistua myös. Se on jännä miten joissain asioissa se oma fiilis on vaan...
  3. SannuB

Toiveissa vauva 2021

Heipsan kaikille! Pitkään täällä taustalla seurannut ja esikoisesta kirjoittelin tuolla Kolmekymppiset ensikertalaiset -ketjussa. Sieltä onkin tuttuja nimimerkkejä ainakin @IinesAnkka82, jolle onnea plussasta! Meillä tilanne on se, että pari kiertoa sitten vähän niinku vahingossa yritettiin...
  4. SannuB

Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

@Marji Mä mietin kans ihan samaa, et ihanaa, kun jaksavat innostua ja kehua, vaikka noita ultria tekevät useita päivässä. Mulle ei ainakaan jäänyt tuosta kätilöstä yhtään sellainen teennäinen fiilis, vaan että hän aidosti tykkää työstään. Toivottavasti osuisi samanlainen myös synnytykseen. Mä...
  5. SannuB

Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

Piti ihan avata läppäri ja tulla kirjoitteleen pitkästä aikaa. Mobiilissa käyn päivittäin lukemassa kuulumiset, mutta ei vaan jaksa sillä alkaa näpyttelemään. Ihanan vilkasta keskustelua ja paljon hyviä ultrakuulumisia. Mua alkoi nyt todenteolla kiinnostamaan tuo soodatesti :D Oon tietysti jo...
  6. SannuB

Helmikuun hippuset 2018

Kaipa sitä tänne voi ilmoittautua mukaan odottelemaan. Olin tuolla kolmekymppisten ensikertalaisten ketjussa kuumeilemassa ja ajattelin, että jätän palstailut. Mutta silti tulee säännöllisesti käytyä lukemassa miten porukalla menee, meitä tuli helmikuisiin siitä ketjusta ainakin @IinesAnkka82 ja...
  7. SannuB

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Ihanaa @IinesAnkka82!!! Kyllä tuo on ihan selkeä plussa, ei mikään haamu edes. Mikä kp/dpo? Hyvin sä tiesit, et oikein on ajoitettu ja homma hoidettu :)
  8. SannuB

Kiitos teille ihanille onnitteluista, edelleen oon ihan puulla päähän lyöty. Tein eilen digin ja se näytti "raskaana 2-3", joten nyt se on uskottava ja mut saa siirtää plussanneisiin 1.6. Kauheasti huolettaa tietysti, että onko siellä oikeasti mitään, mutta ei auta murehtia liikaa etukäteen...
  9. SannuB

@Maaria1980 Onnea ja turvallista matkaa plussanneisiin :) Otatko mut mukaan? Nimittäin... Tänään dpo10 pärähti ihan miehen nähtävä viiva testiin. Eilen alkoi about kaikki mahdolliset oireet, tein illalla ovistestin, joka oli tosi tumma. Aamulla sitten pissin Apteekin herkkään (näyttää 4pv...
  10. SannuB

IHANAA PLUSSAUUTISIA!!! Onnea @Maaria1980!!! Annat toivoa meille muille! @Risukko Buu negasta, tosin dpo10 on vielä aikainen, joten muutama seuraava päivä näyttää totuuden. Mutta ymmärrän fiiliksesi, koska itsellä sama. En siis ole testiä tehnyt, mutta lyönyt hanskat tiskiin tämän kierron...

Yhteistyössä