Hakutulokset

1. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

Aniit Mitä se tarkoittaa että on geenivirhe lievänä käytännössä? Toivottavasti saa kysyä...:ashamed: Onnea poikauutisista! :D
  2. M

kairan Mulla täyttää esikoinen 4 v tammikuun alussa ja nyt lokakuussa toinen täyttää 2 v (ikäero 1v 10kk) ja sellaista ikäeroa oisin näillekin toivonnu väliin mutta kun sillä miehellä oli sit syöpä niin jouduttiin oottaa karenssiajan loppumista hoitojen jälkeen ennen yrittämistä niin ikäeroksi...
  3. M

Muita joilla liitoskipuja jo alkuraskaudessa rv 3...

Käyty lääkärillä mutta siellä sanottiin ettei oikein oo mitään tehtävissä...kepeillä joudun loppuraskauden kävellä ja kyllä ne vähän auttaakin. Fysioterapiaan oon menossa mutta ei se viime raskaudessakaan auttanut. Lääkäri pyysi menemään töihin jos mahdollista. Kuulemma helpompaa kun hoitaa 3,5...
  4. M

Voimia toivounelmia! Isot pahoittelut! :hug: Elviida Mulle tuli noita monen tunnin suppareita viime raskaudessa ja jouduin niitten kaa sairaalaankin! Mulle ne oli kyllä kivuliaita ja ne oli kyllä ihan hullun ikäviä. Mulla oli streptokokki positiivinen. Se testattiin just näitten takia. Ne...
  5. M

Kiitos pinosta! :D Pinsuli Saako kysyä ketkä painostivat ja miksi? Mun mielestä alkuraskaus on muutenin niin herkkää aikaa ettei ketään sais painostaa tähän aikaan suuntaan tai toiseen, vaan antaa tukea ja pohdintaseuraa jos tarvitsee. Hyvä on että olet rehellinen asiasta ja sen takia...
  6. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

santzuu Harmi että noin kävi mutta ihanaa että pääset maaliskuisiin! Tarrasukkia! =) Zarix Jos oot enemmän syönny herkkuja muuten ja nyt kenties terveellisemmin. Jos sen takia laskee...tai sitten teidän pienokainen ”syö” kaiken mitä syöt+vähän enemmän! :D Rasavilli-77 Liitoskipuihin kun...
  7. M

Muita joilla liitoskipuja jo alkuraskaudessa rv 3...

Kyllä! Rv 3 alkaneet ja kolmas raskaus. Ekalla ja tokalla kerralla alkaneet ennen rv 10. Jalat pettäneet sit jossain vaiheessa ja keppien kanssa kävelly kaikissa raskauksissa, ekassa 1,5 kk ennen la, tokassa sain kepit 3,5 kk ennen la ja nyt sain eilen kepit 6 kk ennen la. Muut lapset 3,5 v ja...
  8. M

Hennu86 Ihanaa että sulla alkaa olla parempi olo. Mä oon tavallaan sekä talvi- että kesäihminen...oon siis aivan uskomaton jouluihminen ja meillä todellakin se joulu vietetään kaikkine traditioineen. Mutta se vuodenaika on kylmä....mun iho kun ei ollenkaan kestä kylmyyttä niin voin aina niin...
  9. M

Dijana Joo, onnistuin neuvolan toiveissa, eli 17 kg nousi paino (osa kyllä turvotusta ollu aina raskauksien lopussa), Vauva painoi 2910g ja syntyi viikolla 38. Vuosi myöhemmin, tekemättä mitään muuta kun imetystä ja hyötyliikuntaa painoin taas 50 kg ja tulin raskaaksi taas ja tuli taas 17 kg...
  10. M

Dijana Mulle ei suositella kauheesti liikuntaa kun painan niin vähän ja ihan muutama kävelylenkki voi saada parin kilon painonlaskun aikaseks joten pysyttelen itse vain hyötyliikunnassa. Ekassa raskaudessa kun puhuttiin et liiku viikossa pari kolme kertaa niin seuraavan kerran neuvolassa oltiin...

Yhteistyössä