Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

Täällä suhdetta takana melkein 12 vuotta josta reilu 7 naimisissa...mutta nyt sit näyttää loppuvan omasta rakkaudesta huolimatta...Jääpi nähtäväksi...huomenna taas pariterapiaa... :'(
  2. M

Mä oon joka raskaudelta "löystyny ton kertomisen suhteen...nyt en jaksa kertoa kellekään kun en jaksa valehdella siitä mitä mieltä mun mies on asiasta... Mulle on täytyny tehdä np-ultrakin alakautta kun mulla on kohtu niin takana niin kai se paljon riippuu siitä miten se kohtu on vatsassa.
  3. M

Emmi85 Mulla siis anteeksi ihan menny ohi mikä tilanne sulla on kun tsempitetään! Toivottavasti kaikki hyvin? :hug: Ruu79 No olipas töykee lääkäri!! Muistan NP-ultrassa esikoisen kaa niin sanottiin lääkärille kun oltiin ymmäretty ettei ne lähde sukupuolta arvailee jos ei pyydä, että "jos...
  4. M

Tsemppiä Ruu79...Mä sanoisin että voi...mehen suvussa on äidiltä tyttärille periytynyt se että lapset syntyvät todella isoina taas. Toivottavasti kaikki on hyvin...Näkyikö siinä sydän? NeitiMi En haluu säikäyttää, mutta yhdessä alkuraskaudessa mulla maistui porkkana ja sanoin siitä...
  5. M

Lissu123 Mulla on ollu närästys joka on johtanut ihan lääkitykseen ja juu se pahenee joka raskaudessa, ainakin on mulla. Kolmannessa raskaudessa se alko just jo reippaasti ennen 12 vko siihen että tarvittiin lääkitys, onnks pystyin lopettaa lääkityksen hetkeksi aikaakeskiraskaudessa, nyt pärjään...
  6. M

Paljon niistä alavatsakivuista on sitä että kohtu kasvaa, muistan ekassa raskaudessa että silloin sattui paljon koska ei ollut ennen kasvanut. Ja kahdessa seuraavassa koska se kasvaa niin äkkiä. Kohtuhan kasvaa nopeammin jos se on jo kerran venynyt. Itse olen hyvin pieni ja normi...
  7. M

AUkko Jo, sen takia mekin nyt mennään, mekin ollaan käyty ennen (niin se askel mennä oli ehkä matalempi sen takia) mutta hieman eri merkeissä vaikka siinäkin käsiteltiin paljon meiän parisuhdetta niin lähinnä se koski sitä kun miehelläni oli silloin syöpä, niin sen melkein vuoden kun kaikki...
  8. M

Valkoinen Tuo on kyllä hyvä että keskustelette nyt. Ymmärrän kyllä huolesi, auttaisko keskustelu vielä jonkun ulkopuolisen kanssa jos saisitte ratkottua lopullisesti eikä vaan tilapäisesti? Meillä on huomenna pariterapia varattuna, koska nää asiat on pakko selvittää... Tänään kun soitin...
  9. M

Täällä vielä yksi uusi ilmoittautuu mukaan, eli la ois näillä näkymin 18.6 ja millimamma/33 v/4. lapsi/TYKS. Niin eli neljäs lapsi ois matkalla, vasta eilen tein testin monestakin syystä mutta oireet jo viittasivat niin vahvasti raskauteen että uskaltauduin. Muut lapset ovat kohta 6 v tyttö...
  10. M

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

Kiva kuulla SofianSohva että joku mutkin vielä muistaa! ;) Toivottavasti saat nyyttisi pian syliisi!
  11. M

**Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

En tiedä muistaako minua edes kukaan, olen kyllä koko ajan taustalla lukenut teidän kirjoituksianne mutta itseltä ei koskaan irronnut mitään positiivista. Viime syksy ja tämä talvi ollut hyvinkin raskaita vaikkei uskois että viime vuosien jälkeen raskaammaksi oiskaan voinnut muuttua kun miehen...
  12. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

Sitä voi olla molemmissa! Liberokerhossa ja pampersissa. Laittaa sit pisteet sen mukaan mitä tulee hankittua/saatua...eihän ne kerhot mitään maksa! Itte oon molemmissa..käytän enemmän liberoa. Eli en kestoile...säästän kans luontoa sit eri tavalla...en esim osta valmisruokia vaan teen kaikki...
  13. M

Nöpsykkä ja Santtu81 Oh, miten "mukavaa" kun on kohtalotovereita...itte ei vaan omista lapsista saikkua saa.....kun siis hoidan heitä päivisin kotona (3,5 v ja kohta 2v) ja heillä menossa molemmilla joku kauhea vaihe...päätä särkee kun kitistään ja huudetaan aamusta iltaan ja KAIKKI pahuudet...
  14. M

Itsellä mennyt molemmat synnytykset todella erilailla, lukuun ottamatta loppua. Eli eka kesti ekoista supistuksista 16 h ja pitkään oltiin ekaks kotona lämpöpussin avulla ja lämpimässä suihkussa kävin ja pikkasen saunassakin kun se lämpö auttoi. Alkoi siis supistuksilla. Sairaalassa ehdin olla...
  15. M

kathii Sen verran mä antaisin vinkkinä että voi miettiä mitä haluaa/toivoo synnytyksestä , mutta että varautuu henkisesti siihen ettei kaikki mene kuten toivoo ja että mieli tositilanteessa saattaa muuttua. Jotkut kirjoittaa niin tarkan suunnitelman synnytyksestä ja pettyy kun kaikki ei menekään...
  16. M

kairan Kyllä täälläkin mietitään synnytystä...sitä oon miettiny jo ennenki raskautta mut vielä enemmän nyt...minne meen synnyttää kun haluais saloon mut suositellaan Tyksiä, ehdinkö sairaalaan ja jos ehdin niin ehtiikö mies..missä olen kun käynnistyy ja ehtiikö lapsenvahti. kivunlievityksestä en...
  17. M

Zarix Aivan kauheeta luettavaa! Sydämmelliset pahoittelut sinulle ja ystäväpariskunnallesi. En tiedä montako kertaa olen molempien lasten kanssa herännyt ja tarkistanut että heillä on kaikki kunnossa ja että he hengittävät, erityisesti vauva-aikana (juuri kätkytkuoleman pelossa) mutta vieläkin...
  18. M

käytännön juttuja synnytyksestä

Miten meni mininöppis?
  19. M

Täällä on ollu joku ihme vaihe..en muista mitään, en jaksais mitään, ei kiinnosta mikään ja tuntuu että kaikki tehtävät ja oikeestaan koko maailma kaatuu päälle...:headwall: Äsken tuntui ekat potkut, tänään siis 16+2. Tuntui ihan pinnallakin et ehkä on jo aikasemminki tuntunu mut en oo vaan...
  20. M

Ok! Hyvin selitetty! :D Sittenhän uutiset olivat kuitenkin melko positiivisia kaikesta huolimatta!

Yhteistyössä