Hakutulokset

1. K

Heinäkuiset 2021

Oireita on piisannut vaikka muille jakaa, mutta mul ei viiva oo vahvistunut ja nyt pelkäänki, että onko jonneki muualle kiinnittynyt. Odottelen vielä muutaman päivän ja katon sit uudelleen. Tänä ois pitäny alkaa menkat, mutta ei mitään merkkiä näy, että ois alkamas.
  2. K

Heinäkuiset 2021

Joo tämä on sitä jännittävintä ja piinaavinta aikaa. Mä oon voinu nyt jo pahoin, vaikka oon vasta ihan alus. Väsyny ja uupunut myös. Syön kyl rautalisää, että toivottavasti se vähä auttaisi tuohon väsymisen helpottamiseen. Mulla menny edelliset myös aina yli, joten varmasti tämäkin menee. No...
  3. K

Heinäkuiset 2021

Vielä ei tainnut olla heinäkuisille omaa. Joko plussanneita alkaa olemaan muitakin. Tämä on sitä jännää aikaa, kun odottaa vahvistuuko viiva mitä vauhtia. Meille tämä on kolmas ja toivottu lapsi.
  4. K

Tammikuun tarrasukat 2019

@kettuperhe Mulle on pahoinvointiin auttanut kylmä syötävä ja säännöllinen ruokailu.
  5. K

Noni nyt se vuoto sit alko kp 25/28. Tarrasukkia muille kovasti matkaan. <3
  6. K

Sunnuntaina pitäis virallisesti menkkojen kyllä vasta alkaakin, että tulee pitkä viilonlopun odotus.
  7. K

Tänä aamuna digi näytti negaa. Niinköhän meni sitten kesken, kun oli ne kovat kivutkin. :(
  8. K

Sydänääniä täälläkin kuunnellaan suht myöhään, koska ei haluta toivoa elätellä jos ne ei kuulukkaan. Joka tapauksessahan noin rv10-12 tietämillä on se np-ultra jos sinne haluaa mennä, joten silloin saa viimeistään tietää onko elämää, jos omalla neuvolalla ei ole ultralaitetta.
  9. K

Mulla on iltaisin menkkamaista kipua, juuri nyt parhaillaankin on. Ihan jäätävä kipu, ihan niinku vatsa kramppais, tekis mieli ottaa särkylääke tän kivun takia. Pelottaa, jos menee kesken. Samoin mun vatsa on ollu sekaisin, normaalistikin kun menkat alkamassa niin on päivän verran vatsa kuralla...
  10. K

Tänään tein uutta testiä, nyt kp24/28. Todella hento viiva piirtyi. Mutta se on niin haalea, että en vielä ihan usko siihen. Odotan vielä pari päivää ja sit teen digin. Se ei jätä ainakaan tulkintojen varaan. Olen todella väsynyt, joka on hassua, koska vähän aikaa sitten olin pirteä ja mitään...
  11. K

:D Mä ku kävin apteekista ostaa testejä, niin tuumasin myyjälle, otan vielä yhden. En usko kuitenkaan yhden testin perusteella, naurahti hieman.
  12. K

terveellisempi ruokavalio

Viljat voit korvata gluteenittomilla vaihtoehdoilla. Mä en silti suosittele, että kokonaan poistat viljoja aterioilta. Itse kun muutin terveellisemmäksi ruokavaliota niin aloin syödä säännöllisesti, tein itse ruoan alusta loppuun asti, käytin paljon kasviksia eri muodoissa ja osan hiilareista...
  13. K

Toiveena raskaus

Olen kerran raskautunut niin, että raskaus sai alkunsa heti, kun menkat oli loppuneet. Tämä siitä syystä, että siinä kierrossa ovuloin kahdesti, mikä on mahdollista.
  14. K

Mulla oli aika ylhäällä se kipu ja vain toisella puolella, hetken jo ajattelin, että nyt se on jossain aivan väärässä paikassa kasvamassa, mutta se kipu hävis. Aiemmissa on selvästi tuntunu koko vatsan alueella pientä nippailua tai kutittelua ja olen olettanut sen kiinnitys kivuksi. Onko muilla...
  15. K

Mä oon kans hirveen malttamaton, koko ajan tekis mieli tehdä uutta testiä, mutta sitten kun miettii mitä järkeä, kun ei se päivässä vaikuta tummenevan.
  16. K

Itse asias, me saatiin tietää esikoisen tästä harvinaisesta geenistä vasta tänä vuonna helmikuussa, jolloin toinen oli jo 2,5v. Samaan aikaan sai lasten isä tietää, että sillä on sama geenivirhe, ei tiennyt siitä siis aiemmin. Meillä ajatuksena ollut kans aina, että vaikka raskausaikana ilmenisi...
  17. K

Eka käynti on ihan samoilla viikoilla kuin ensimmäisenkin kohdalla. Ainoa muutos ainakin täällä oli, että käyntejä oli vähemmän, jos raskaus sujui hyvin, jos olisi ollut jotain huolta niin sitten enempi käyntejä ja myös yksi lääkäri käynti oli vähemmän kuin esikoisen odotuksen aikana.
  18. K

Ekan neuvolan varaan vasta, kun saan vahvan plussan ja menkat on reilusti myöhässä.
  19. K

Mulla on nälkä koko ajan ja vessas on saanu juosta. Tosin mä oon vielä toistaiseksi yhdessä ruokavalio remontissa mukana, tarkoituksena kun oli kiinteytyä ennen seuraavaa raskautta. Jos viiva vahvistuu, niin täytyy ottaa se puheeksi, että miten muuttaa ruokavaliota. Nyt ei oo tarkoitus kertoa...
  20. K

Varovaisesti siirryn tälle puolelle. Eilen tein hennon plussan, mutta vielä en uskalla iloita, edellinen kun päättyi keskenmenoon jo alkumetreillä. Toisaalta oon niin innoissani etten housuissa tahdo pysyä, ajatukset on myös hyvin sekavat. Niin ja jos tää on todellista, niin tammikuun puolessa...

Yhteistyössä