Hakutulokset

1. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Mä eilen tein raskaustestin, en enää malttanut odottaa, vaikka tiesin ettei siinä voi näkyä mitään. No mutta kans, kyl mä siinä näin, mutta oli vielä niin hento, että täytyy ostaa uus ja tehdä vkl viimeistään uudestaan. Ajatukset on sekavat, vaikka oon niin innoissani etten housuissa tahdo...
  2. K

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Yöllä alkoi vuoto eli kyllä se meni kesken. "Uurastus" jatkuu. :D
  3. K

Heinäkuiset 2018

Mä palaan takas kuumeilemaan. Vuoto alkoi yöllä, eikä enää testikään näyttänyt plussaa. Onnea teille muille ja toivotaan kovasti tarrasukkia matkaan.
  4. K

Parin päivän päästä pitäis menkat alkaa. Tänään vatsa oli yhtä sekaisin kuin aina silloin, kun menkat on alkamassa. Eli tais olla väärä plussa se aiempi tai sit meni kesken. Tänään testi näytti tyyli puhdasta negaa.
  5. K

Heinäkuiset 2018

@Joline Mulla kahvin juonti tehny tiukkaa myös. Yleensä pystyn sitä juomaan helposti, nyt ei tee ees mieli. Vielä ei onneks haju tee pahaa. Mä tänään siivotessa esikoisen oksennusta (hän vatsataudissa), niin mietin, että kohta sitä varmaan saan itekin olla halaamassa pönttöä, jos vanhat merkit...
  6. K

Kuinka paljon seuraatte liikkeitä, rv 30-40

Kyllähän lapsi nukkuu välillä, joten ei huolta, jos illalla ja aamulla tunnet liikkeitä. Itse kakkosen kohdalla huolestuin siinä vaiheessa, kun hän ei ollut päivään liikkunut kunnolla. Sit kun menin käyrillä, selvisi, että lapsi kyllä liikkui, mutta oli pyörinyt niin etten tuntenut niitä ja kun...
  7. K

Heinäkuiset 2018

Tulen tänne varovaisesti jo katselemaan. Tänään tein hailakan plussan. Lapsi olisi kolmas ja laskettu aika osuisi kuun loppuun. Katoin, että oli fb ryhmä kun tehty, mutta on jo täynnä. Onko uutta kukaan tekemässä? Itse tulee enemmän sielä pyörittyä.
  8. K

Tänään on kp26/29. Kohdunnapukka oli hiukan mennyt kovemmaksi aiempaa verrattuna. Sekös sai minut innostumaan, että testaan mitä testi sanois. 5min jälkeen ei näkyny mitään. Tapani mukaan kävin vielä myöhemmin kattoo (tiedän ettei sais), siel oli tullu hailea roskis haamu. Oon molemmista...
  9. K

5 päivän päästä pitäis menkat alkaa. En oikein tiedä oloistani yhtään, että ovatko tulossa vai ei. Vatsa on ainakin normaalia arempi, kun lapset möykkää sen päällä. Mutta sitten toi kohdunnupukka mietityttää, kun se on ollu pehmeä ja sormelle auki kierron puolesta välistä lähtien, hiukka...
  10. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Tsemppiä yritykseen kaikille. Me sovittiin, että kolmas voisi tulla. Mutta jos ei nyt parin kierron aikana tärppää niin sitten pidetään taukoa ja kokeillaan myöhemmin uudelleen. Näin siksi, koska muuten tippuisin äitiyspäivärahassa minimiin. Käyn sitten välissä vähän aikaa töissä. Mulla on...

Yhteistyössä