Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa tänne! Onnea plussanneille ja toivotsemppiä plussaa odottaville <3 Mulla tosiaan se viime kierto venyi kp40 ja sitte menkat alkoi. Suunnitteilla olisi ollut pakastealkion siirto sitten seuraavasta kierrosta. Päätin kuitenkin tänään kp43/29-35 tehdä viimeisen rfsu:n liuskatestin, kun...
  2. H

Pahoittelut stindepinde :( Täällä sama juttu, eli eilen alkoivat ne menkat, kuten ounastelin :( Jotenkin tälläkertaa ottaa tosi lujille päästä tästä pettymyksestä yli. Ne lapsettomuusvuotten tunteet alkaa nostaan taas päätään. Meinaan huomenna varata lääkäriajan tuon tiputteluongelman vuoksi...
  3. H

Pahoittelut naturamama ❤Aina se tuntuu nii kurjalta, kun haaveet hetkeksi kaatuu. Haleja! Onnittelut stindepinde ❣ Aivan selviä tuloksia Ite tein aamulla 2 liuskatestiä...rfsu:n. Ja nyt olin näkevinäni molemmissa haaaaamujen haamua, mitä en oo milloinkaa aiemmin nähnyt toiveajattelusta...
  4. H

Hei, olen lueskellut tätä palstaa ja nyt ajattelin itekin tänne kirjottaa, koska tuun hulluksi tän epätietoisuuden kanssa. Mulla menossa kp39/30-32 ja negatiivista tulosta kaikilla testeillä. Tää tilanne ei oo mulle uusi, nimittäin kuopuksenkin kanssa hcg plasmasta oli vielä kp39 negatiivinen...
  5. H

Ivf hoitoja lapsettomille

Untuvikko, olitko siis Naikkarilla tänään? Täytyi vaan kommentoida, että itsekin olin siellä tänään aamulla. :) Toivotaan parasta solujen suhteen ja kovasti tsemppiä tulevaan punktioon! Itse aloittelen pistelyt vasta vajaan 2 viikon kuluttua. Tsemppiä muillekkin punktioon meneville ja...
  6. H

Ivf hoitoja lapsettomille

Heippa kaikki! Lueskelin tätä teidän ketjua ja ajattelin kommentoida hiukan... Itsellä alkamassa 2.ivf marraskuun puolella. Snipsu: Sinulla siis hyperiä. Kannattaa nyt oikeasti ottaa tosi rauhallisesti. Siis olla tekemättä mitään. Minulla vuosi sitten todella vaikea hyperi, sairaalassa...
  7. H

IVF-hoidot Naistenklinikalla 2013

Hei te jo Naikkarilla hoidossa olleet tai suunnittelussa käyneet! Haluaisin kuulla kokemuksia lääkäreistä ja palvelusta IVF-hoidoissa. Olimme juuri hiljattain suunnittelukäynnillä ja lääkäri oli todella ala-arvoinen. Lähdimme käynniltä todella pahoilla mielin. Meillä takana vaikea vuosi...

Yhteistyössä