Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@haavelapsi, sullahan piinapäiviä jo takana paljon, joten voisit alkaa testaileen:rolleyes: Maltatko vielä olla testaamatta?:) @Fritang, tsemppiä lugejen kanssa(y) Itellä niistä kymmenisen käyttökertakokemusta ja hitsi mä aina panikoin, että jääkö niistä mitään imeytymiseen, kun tuntui, että...
  2. H

@miniminimini, pyysin kaavinnan lääkkellisen tyhjennyksen sijaan, koska mulla on aika rankka tausta lapsettomuushoidoissa ja halusin hoitaa tyhjennyksen kerralla kunnolla. Olin lähdössä alle viikon kuluttua kkm:n toteamisesta lasten kanssa Pohjanmaalle joulunviettoon, enkä halunnut sitä riskiä...
  3. H

Jee!! @Toiveinen :love: Mä niin tiesin, että siellä jotain tapahtuu:rolleyes: Nyt vaan vahvistumisOnnea!!:love: Mä haluan kuulla kaikesta!!:love: Jotenkin niin tsemppaa itteäkin iloiset uutiset täällä:) @Hiutale89 , pahoittelut menkoista:( Ei niitä ois nyt tähän hätään kaivattu(n) Mutta koeta...
  4. H

@Toiveinen , puhelimessa kyllä näkyy punaista tuossa testissä ja koska päiviä niin vähän vielä, nii sopis iha normaaliinkin raskauteen. Mä painotan aina, että mulla kuopuksen kohdalla hcg plasmasta oli nega kp38/31-34. Ja sit taas tässä kkm:ssa sain selvän plussan tikkuun kp34. Eli nyt vaa lippu...
  5. H

@helskatti , pahoittelut keskenmenosta <3 :( En voi edes kuvitella miten kauheaa on saada surullisia uutisia 12 vkon ultrassa:cry: Sinne on raskauden alusta ihan ikuisuus.. Paljon voimia teille! <3 @Hiutale89 , jos dpo8 oli eilen, niin nyt testailemaan!:love: Toivotaan ihan parasta...
  6. H

@Fritang , kiitos dpo-opastuksesta(y) Jossain ketjussa luki, että dpo 0 ois se päivä, jolloin tikkuun tulee plussa, mutta järkevämmältä tuo kuulostaa mitä sinä sanoit:) Ja @Fritang ihan mahtavaa, että teillä on myös nyt mahdollisuus tärppiin:love: Nyt vaan kunnon puuhastelu päälle;)Hui, menee...
  7. H

@Toiveinen , ihan mahtavaa, jos jotain haamua näyttää testi:love: Kierto on siinä vaiheessa, että ehtii hyvin vahvistua(y) Jännitän täällä mukana ja toivoisin jopa kuvia testeistä:rolleyes: @Hiutale89, kyllä oot ihan hyvin voinut ovuloida, joten hyvä, että testejä on nyt varastossa(y)...
  8. H

Mukava, että täällä on toiveikkaita mimmejä tänään :) @Hiutale89 , täällä myös kp 23 laskettuna siitä kaavinnasta(y) Onko @Hiutale89 sinulla minkä pituinen kierto yleensä? Neuvoista viisastuneena marssin tänään kauppaan ostamaan niitä pc:n ovistikkuja ja niistähän tuli samantien plussa...
  9. H

@Wimpsula, mukava kuulla, että mies ei ole enään niin ehdoton uuden yrityksen suhteen(y) Mä olen myös miettinyt tuota ovulaatiota nyt sen kaavinnan jälkeen, joka oli siis tasan 3vkoa sitten. Tänään on ollut tosi ikävän tuntoinen alamaha ja alaselkä ja ihan älytön kuvotus:sick: Tikkuihin en ole...
  10. H

@Wimpsula , lähetän sulle paljon jaksamista ja voimia vaikeisiin hetkiin <3 <3 <3 Luulen myös, että mies on niin järkytyksissään vielä tapahtuneesta, ettei pysty ajatella kaikkea uudelleen alusta ja nyt entistä suuremman pelon kanssa. Aika tekee tehtäväänsä, usko pois! Mun hyvällä ystävällä...
  11. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa, lueskelen vähän kaikkia ketjuja aina välillä ja nyt aattelin laittaa sinulle @Möörtsi toivoa vielä tuohon epätietoisuuteen:) Minulla tokan lapsen kohdalla plussa antoi odottaa kp 41/30-34 saakka. Kävin jo otattaan hcg:n verestäkin, joka oli kp38 täysin nega ja ajattelin, että " okei, en...
  12. H

@Wimpsula, ihan kauhea menettää vauva noilla viikoilla :( Olen todella pahoillani. En todellakaan ihmettele, jos tuntuu, ettet pääse siitä yli. Voimia todella paljon <3 ja kyllä sä siitä pääset eteenpäin, vaikka nyt elämä tuntuu pysähtyneen. Muillekin pienen menettäneille, paljon voimia ja...
  13. H

@Fritang , kiitos, kyllä minut vois laittaa listalle, kun oon ite nii huono näissä tietsikkahommissa :LOL: Eli ikää minulla 36, kolmas lapsi haaveissa ja kkm 2012 ja nyt 12/17. Sulla olikin ollut hyvä käynti @Fritang (y) Nyt uutta puhtia yrityksiin. Meillä takana 2 ivf-hoitoa pahoine...
  14. H

Kiitos vastauksesta @N93 ! :) Olet nyt siis raskaana? Onneksi Olkoon!:love: Sinullako ei ehtinyt tulla menkkoja kaavinnan jälkeisen vuodon jälkeen?
  15. H

Heippa! Mahtuuko tänne mukaan? Me taidettiinkin Toiveinen sinun kanssa olla siellä elokuisissa fb:ssä... kuulostaa harmittavan tutulta tuo sinun tarinasi :( Pahoittelut vielä suuresti :unsure: Mä olin eilen siis kaavinnassa, kun todettiin kkm. Se oli meille toinen, toki edellisestä aikaa aika...
  16. H

Elokuisia varovasti huhuilen..

Onnittelut matheldan8 ja Bonnielass :love: Tuo fb-ryhmä on varmasti hyvä juttu, mutta eihän se kulje sellaisella nimellä, joka paljastaa asian. Nimittäin fb ehdotti mulle moneen kertaan ryhmää "vauva 2017", koska kaksi mun fb-kaveria oli liittynyt siihen ja siitä toki tajusin, että "ahaa, vauva...
  17. H

mimmmii, onnea sinullekin plussasta :love: ja surullisen polun sinäkin oot joutunut kulkemaan. Varmasti herättää monenlaisia tunteita tuo sama-aikaisuus raskauksien kanssa :unsure: mutta toivottavasti nyt lopputulos olis teilläkin se odotettu onnellinen :love:
  18. H

Kiitoksia onnitteluista:) Kyllä sitä vielä niin pelkää, että saako tämä onni jatkua loppuun saakka... Tässä päiväkahvikin hyvin vielä maistuu ja kuuntelen joululaujuja tähtien valossa. Kuopus nukkuu vielä päikkäreitä, ja esikoinen on mummilla kylässä. Viisi vuotta sitten olin tähän aikaan...
  19. H

Onnea myös sinulle beeh :love:
  20. H

Onnittelut elfrida ja Ilihc :love: Missäpäin Suomea elfrida olette hoidossa, kun pääset luomuraskauden kanssa polille verikokeeseen? Täällä olis yksi juuri plussannut! Laskettu aika on ihan epäselvä, koska mun kierto vaihtelee 29-35 (40) ja tällähetkellä uskon tuon la:n olevan 31.7 tai 1.8...

Yhteistyössä