Hakutulokset

1. K

40+ so what wol.13

Voi ei Kasenja. Hitto kun ei voinut tarttua kiinni. Minä kävin kuulkaa kiinalaista lääketiedettä osaavalla akupunktiohoitajalla tänään. Lapsitoiveestakin puhuin. Täti kyseli syömiset, kakkaamiset, menkat sun muut tarkkaan. Kieltäkin tutkittiin ja pulssia mitattiin eri paikoista. Kuulemma vatsa...
  2. K

40+ so what wol.13

Turnausväsymystä tosiaan tuntuu olevan ilmassa. Kävin tänään niissä hormoniverikokeissa ja onpas tylsää, kun niitä ei tule omakantaan ennen kuin on käyty siellä lapsettomuuspolilla. Joudun elämään viikkokaupalla sen tiedon kanssa, että en tiedä onko mun kropassa jotain vikaa :D Kiplirauhasarvot...
  3. K

14vuotta äiti haaveita.

Käy ihmeessä jo nyt keväällä lääkärissä tsekkamassa omat veriarvot. Mulla pongattiin säkällä kilpirauhasen vajaatoiminta, mikä on luultua yleisempää. Se vaikeuttaa raskautumista ja aiheuttaa keskenmenoja. Se TSH arvo pitää olla alle 2 sanoi kilpirauhaslääkärini. Nyt sain lääkityksen, mutta vielä...
  4. K

40+ so what wol.13

Menkat kurvasivat aamulla. Plääh. Nyt täytyy vaan yrittää saada jostain se labra-aika tiistaiaamuun. Piti käydä kierron 2-5 pv ja kaikki aamuajat labroissa menny. Soittaan pääsen vasta ma aamuna, kun ne on auki. Kai niillä jotain ylimääräisiä aikoja on siellä. Vituttaahan tämä, mutta onneksi on...
  5. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä piinaillaan myös. Tänään dpo 13 ja boobsit ollu nyt 2 päivää kipeänä. 3 pv sit tuli aamulla tuhrua ihan vähäsen, mutta varsinaisten menkkojen alkua odotellaan. Ikää on kohta 41, että olisi kiva raskautua enemmin kuin myöhemmin. Yritystä päällä syyskuusta ja ensi kuussa aika...
  6. K

40+ so what wol.13

Kasenjalle isot peukut pystyssä. Tarttuispa nyt kiinni! Mulla on kilpparista seurantakokeet ens kuussa. Nyt on ollut kaks päivää rinnat tosi kipeenä ja menkkoja odotellaan. Jaiks. Tiistaina tuli pieni tuhru ja olin valmiina heittään pyyhkeen kehään. Kyllä ne sieltä tulee, mutta nuo kipeet bosat...
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kissaliikeri se digitesti näyttää väärin, jos vaihdat sitä mittaria kesken kierron. Se vertaa aina sitä mittausta siihen ekaan mittaukseen jos on ed päivänä mitannut. Jos pidät väliä ettet mittaa, se alkaa vertaan taas siihen ekaan mittaukseen tauon jälkeen. Ei siis ole mitenkään viisas laite.
  8. K

40+ so what wol.13

Hiljaista täällä, mitäs naisille kuuluu? Meidän simppatestitulokset tuli ja käsittääkseni ne oli ihan normaalit. Ovikseen ostin sellaisia kahden hormonin digitestejä ja hyvin näytti ja vastaa tuntemuksia. Ensin tuli se vilkkuva naama, että ovis lähestyy ja huipun kohdalla se naama lakkaa...
  9. K

40+ so what wol.13

Mitenkäs täällä menee? Itsehän sain eilen kilpirauhaslääkityksen. Jotain häikkää siis siinä. Ehkä sillä saa arvot kuriin ja voisi olla paremmat mahdollisuudet onnistua.
  10. K

40+ so what wol.13

Varasin erikoislääkärin tuota kilpirauhasasiaa varten. Mies kävi simppatesteissä ja oli ollut kuulemma oikein mukavaa. Oli jättäny positiivista palautetta oikeen laatikkoon ja siellä voisi kuulemma viihtyä pidempäänkin. Oli oikeen ohjeet miten saa sopivaa videota kännykästä yhdistettyä isoon...

Yhteistyössä