Hakutulokset

1. K

40+ so what wol.13

Hyvät määrät Virkki! Tsemppiä kaikille hoitoihin. Meidän päätöstä ei ole vielä tullut, että päästäänkö edes :(
  2. K

Toiveena vauva 2017-2018

Helou taas ja onnittelut plussanneille. Täällä metsästellään ovista, tällä kertaa perus digitesteillä. Se osunee kohdalle varmaan perjantaina. Kävin viime viikolla taas akupunktiossa. Lääkärinlausunnon luin omakannasta ja ihan paskaa se oli kirjoittanut. Että muka me emme olleet varmoja, että...
  3. K

Toiveena vauva 2017-2018

Yli satanen meni kauppaan. Sitä pahaa vehnänalkioöljyähän oli jo. En vaan ole muistanut ottaa.
  4. K

Toiveena vauva 2017-2018

Niin ja D-vitamiini.
  5. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mullekin voi päivittää yk 7 ja kp 2. Ilmeisesti siis roikun täällä edelleen. Tänään kaupasta noita lisäravinteita lisää. Saa vinkata aineita, jotka parantaa munasolun laatua. Nyt menee jo foolihappo, gele royal ja monivitamiini.
  6. K

Toiveena vauva 2017-2018

Laitoin samoilla vitutuksilla napakan palautteen sinne polin ylilääkärille ja-hoitajalle. Molemmille siksi, ettei sitä voi vaan haudata. Mies pohti, että voiko se vaikuttaa siihen käsittelyyn, mutta ihan sama. Jos kukaan ei anna palautetta, niin mikään ei muutu. Saa nähdä vastaako ne mitään...
  7. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mää jonkun valituksen siitä teen. Odotan vaan ensin, että mitä se palaveri niillä sanoo. Olen kyllä satavarma, että hän ei tule siellä meille hoitoja ehdottamaan. En ymmärrä miksi piti sanoa mm. että jos asuisimme Helsngissä, ette olisi tänne edes päässeet. Täytyy vähän selvittää miten...
  8. K

Toiveena vauva 2017-2018

Näyttää siltä, että menkat alkaa. Kirkasta vuotoa lurahto äskön. Voin sanoa, että ei ole kovin hyvät fiilikset. Varsinkaan sen lääkärin maasutuksen jälkeen. Eihän se tule siellä palaverissa mitään hoitoa meille suosittamaan, kun sanoi itsekin, että haluavat keskittyä niihin, joilla on...
  9. K

40+ so what wol.13

@Virkki meidän hoito menee johonkin palaveriin eli siellä päättävät saadaanko ylipäätään mitään hoitoa siellä. Jos saadaan, niin korkeintaan kuulemma yksi. Aika tyly meininki. Olikohan se AMH 1,79. Jossain lapussa se lukee.
  10. K

Toiveena vauva 2017-2018

Voi ei @tänttähäärää. Muista kertoa miehellesikin nuo tunteesi halusi hän kuulla tai sitten ei. Asia on myös sinun elämääsi vaikuttava, eikä hän voi yksin tehdä tuollaista päätöstä jos on sinun kanssasi parisuhteessa päättänyt olla. Me käytiin tänään ekan kerran lapsettomuuspolilla ja pahoilla...
  11. K

40+ so what wol.13

Tervetuloa @valdemaria Tänne saa rauhassa avautua! @Kasenja sulle kaikki peukut pystyssä tähän kiertoon! Tulin hetki sitten sieltä lapsettomuuspolilta (kunnallinen) ja jo oli lääkärillä tylyä kieltä. Jos asuisimme Helsingissä, emme edes olisi pääseet sinne. Ihan kuin hän haluaisi hoitaa vain...
  12. K

40+ so what wol.13

Mulla otettiin tuo amh @Molly3 tämän kierron alussa. Sitä vaan ei näy omakannasta ennen kuin lääkäri on tulkinnut sen. Se aikanahan on keskiviikkona. Että saa nähdä mitä se mulla on. Sydän tykyttänyt viimepäivinä ärsyttävästi. Saattaa johtua kilpirauhaslääkityksestä. Mennyt ylitoiminnalle tai...
  13. K

40+ so what wol.13

Huimat onnittelut @Vuorikristalli ! On ainakin selkeä plussa. Miten sulla @Molly3 on todettu se munisten puuttuminen/loppuminen? Tsemppiä nyt kuitenkin, että ehkä sieltä vois se luomuihmekin tulla. Itsellä loppukierron odotteluaikaa. Ens viikolla on se lapsettomuuspolin lekuri. Mitähän...
  14. K

Toiveena vauva 2017-2018

Onpas täällä plussia paukkunu. Onnea vaan kaikille! Itse en kyllä uskalla tehdä testiä ennen kuin on menkat myöhässä. Se nega masentaa niin. Pitäiskö muuten kohta pistää uus ketju jo pystyyn, kun alkaa plussaavat hetken päästä olla jo 2019 vuoden puolella lapsen saavia. Ei toki ihan vielä.
  15. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos @pikkutakkutukka rautalankaohjeista. Miten en pongannu tuota nappia. Ajattelin vaan tän lämpökäyrän laittaa. Vielä ollaan lämpöjen osalta korkealla siis.
  16. K

Toiveena vauva 2017-2018

Mutta ilmeisesti puhelimen muistista ei saa kuvaa, vaan pitää ladata se jonnekin nettiin?
  17. K

Toiveena vauva 2017-2018

Hauska toi sun mies @viipulainen Mulla on aamulämpö edelleen ylhäällä. Yllättävän korkealle nousee oviksen jälkeen, kun yli 37 jyllää. Mittaan alapäästä. Miehelle tuli eilen joku tarve alkaa analysoida mun mahdollista stressiä tai ahdistusta tän suhteen ja alko ärsyttään kun oon ollu omasta...
  18. K

Toiveena vauva 2017-2018

Moron! Mutkin saa lisätä listalle. Enemmän olen pyörinyt tuolla ikänaisissa. Olikon yk meillä nyt kuudes. Kierto 28-30 ja nyt mennään kp 20/dpo 5. Toista kuumeillaan, mutta meille ensimmäistä yhteistä. Ensi viikolla on aika lapsettomuuspolille. Tässä kierrossa olen käynyt kaksi kertaa...
  19. K

40+ so what wol.13

Jimima huimat onnittelut! Ehkä meillä muillakin on toivoa vielä. Aamuska käyn akupunktiossa Tampereella ja ihan netin kautta löysin sellaisen, jolla kokemusta lapsettomuutta tai raskautumista tukevasta hoidosta. Ihan siis sen takia menin. Viimeksi juteltiin (olen käynyt siis kaksi kertaa) ja...
  20. K

40+ so what wol.13

Oviksen kunniaksi tulin tänään käymään. Vilkkumaton hymynaama (clearbluen kaksoishormonitesti) pamahti tänään tikkuun. Nyt alkoikin jomotus vasemmalla (taas). Että onkohan mun oikea munis jo ihan horroksessa. Olin myös eilen taas akupunktiossa ja pisteltiin taas neuloja kroppaan. Pari viikkoa...

Yhteistyössä