Hakutulokset

1. D

Sanna Marin?

Mistä tiiät :D
  2. D

Sanna Marin?

3. D

Sanna Marin?

Mitä ootte mieltä Sanna marinin mielipiteistä asioihin näin niinku yleisesti? Onko hänellä pelkästään huonoja, pelkästään hyviä vai vähän siltä väliltä mielipiteitä? Mikä on huonoa, mikä hyvää? Onko hän mielestäsi hyvä pääministeri?
  4. D

HELP!

Okei, meinaa yhel naisel oli joskus, mut sil tais sitte olla tosipieni jalka ni pysty niit lasten kokoi käyttää :D
  5. D

HELP!

Tietääkö joku myydäänkö missään naisille fila disruptor infants kenkiä, kun näyttää et niitä ois vaa lapsille?
  6. D

Onko negatiivinen/viivanpaikka/haamu?

No kerroin mun kokemuksen perusteella et kannattaa hommaa se testi, kun mulla näytti tosi aikasin haamuplussan, mutta no kai se vähän riippuu ihmisestäkin.
  7. D

J Ja viikkonäyttö testi on tulkitsemiseen kaikista paras!
  8. D

Kokeile raskauskeijulta sinisiä pieniä liuskatestejä jossa lukee 10 kokeileppa semmosta testiä minkä nimi on Erittäin herkkä 10mIU raskaustesti
  9. D

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Sanoisin että haamu
  10. D

Ylimmässä kuvassa näyttää haamuplussalle, mutta muissa kuvissa en oikeen nää mitään. Uusi testi muutaman päivän päästä niin pitäis olla jo vahvistunu jos on plussa
  11. D

Isä/tukihenkilö synnytykseen?

Tietääkö joku mikä on tämänhetkinen tilanne sairaaloissa, että pääseekö isä/tukihenkilö synnytykseen mukaan nyt Koronan aikana? (Sattuuko joku tietämään satasairaalan tilanteen?)
  12. D

Varhaisultra rv 5+6

Kannattaa vaan odottaa rauhassa ainakin 7+ viikoille
  13. D

Koronarajoituksissa ei mitään järkeä

Samaa mieltä
  14. D

Uutta testiä kehiin vielä pari pv päästä :)
  15. D

Tää vois olla +
  16. D

Vuokra-asuminen

No se ei varmaa kuulu sulle:D
  17. D

Vuokra-asuminen

Kiitos vastauksesta!
  18. D

Vuokra-asuminen

Sitä meinasinkin tolla kysymyksellä kun saan nyt asumistukea asuntoon jossa asun niin saanko sitten uuteen asuntoon asumistukea kun vaihdan sinne kirjat. Ja en maksa itse molempia asuntoja samaanaikaan.
  19. D

Vuokra-asuminen

Juu tiiän etten saa tietenkään kahteen asuntoon tukea, vaan tuet haen siihen asuntoon missä olen kirjoilla
  20. D

Vuokra-asuminen

Jos asuu vielä toisessa asunnossa ja tekee vuokrasopparin uuteen asuntoon, niin pitääkö uuteen asuntoon muuttaa heti ja hakea heti myös asumistukea? esim jos vuokrasoppari on kirjotettu alkamaan 1.5 niin voiko muuttaa vasta 1.7, jos pitäisi tämänaikaa asua vanhassa asunnossa, vai jos tekee näin...

Yhteistyössä