Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Alkaa mennä hermo. Eli tein nyt illalla ja siihe tuli samallaine ku aamulla, rfsu herkkään tuli pieni hailura.. en sit ottanu märkänä kuvaa ja nyt laitoin riviin eilisestä illasta tähän iltaan kuivuneet testit ja niissä on selvät hailurat

Ylin on uusin


En silti usko ennen kun toi märkänä muuttuu selvemmäksi.. veikkaan nyt kemiallista koska ei noi ainakaan dpo 13 ole tarpeeksi vahvoja/nopeasti vahvistuneita... Tai sitten kyse on vaan törkeistä viivanpaikoista. Sekin mahdollisuus käy mielessäni. En vaan ennen ole noin "vahvoja" viivanpaikkoja saanut mutta eihän sitä iki tiedä

Anteeksi kun kuvasaastaan tänne. Ostin viikkonäytöllisen ja teen sen lauataina jos menkat ei ole alkaneet!
Kiitos kaikille kommenteista ja vertaistuesta
Ylimmäinen on selvin! Törkeitä kyllä, jos viivanpaikkoja vain..
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
Alkaa mennä hermo. Eli tein nyt illalla ja siihe tuli samallaine ku aamulla, rfsu herkkään tuli pieni hailura.. en sit ottanu märkänä kuvaa ja nyt laitoin riviin eilisestä illasta tähän iltaan kuivuneet testit ja niissä on selvät hailurat

Ylin on uusin


En silti usko ennen kun toi märkänä muuttuu selvemmäksi.. veikkaan nyt kemiallista koska ei noi ainakaan dpo 13 ole tarpeeksi vahvoja/nopeasti vahvistuneita... Tai sitten kyse on vaan törkeistä viivanpaikoista. Sekin mahdollisuus käy mielessäni. En vaan ennen ole noin "vahvoja" viivanpaikkoja saanut mutta eihän sitä iki tiedä

Anteeksi kun kuvasaastaan tänne. Ostin viikkonäytöllisen ja teen sen lauataina jos menkat ei ole alkaneet!
Kiitos kaikille kommenteista ja vertaistuesta
Ylimmässä näkyy kyllä jotain :unsure:
 
Tämmönen viiva piirty 2 samasta pissasta tehtyyn testiin, mut onko tuo värikertymä vain oikean viivan vieressä?

 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Tämmönen viiva piirty 2 samasta pissasta tehtyyn testiin, mut onko tuo värikertymä vain oikean viivan vieressä?

Muuta en osaa sanoa, kuin, että haaleaa viivaa minäkin tuossa näen.
 
Tämmönen viiva piirty 2 samasta pissasta tehtyyn testiin, mut onko tuo värikertymä vain oikean viivan vieressä?


On hailakka viiva. Tuo rfsu antaa vaan harmillisen paljon vääriä punertavia viivoja mut jos alkaa vahvistua niin sitten on sitä itseään!
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
vierailija
Onkohan tämä se pahamaineinen viivanpaikka/kertymä vai onko tämä nyt ihka oikea haamu? Nyt 6 testiin saanut samanlaisen.. Ylemmässä kontrastia muutettu, muut tulleet ihan 3 min sisällä uittamisesta.
Vaikuttaa kyllä viivanpaikalta. Suosittelen muuta testiä!
 
Onkohan tämä se pahamaineinen viivanpaikka/kertymä vai onko tämä nyt ihka oikea haamu? Nyt 6 testiin saanut samanlaisen.. Ylemmässä kontrastia muutettu, muut tulleet ihan 3 min sisällä uittamisesta.
Ylimmässä kuvassa näyttää haamuplussalle, mutta muissa kuvissa en oikeen nää mitään. Uusi testi muutaman päivän päästä niin pitäis olla jo vahvistunu jos on plussa
 
Hei piinailijat!!!

Mulla alkoi nyt vuoto eli päivän myöhässä! Ja tänään aamulla testasin ja sain vihdoin täysin negan. Eli veikkaan nyt itse vahvasti että tämä oli kiinnittymisyritys.. oli sen verra kaua hailakkaa epäselvää viivaa eri testeissä mitä ennen ei oo kyllä ollut.

Mutta uutta kiertoa kohden!
Plussatuulia kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
vierailija
Rfsu testaa varhain. Dpo 9, ehkä oon turhan aikaisin liikkeellä mut oon kauheen malttamaton :) toki myös kaamea närästys on ilmaantunut, mikä viimeksikin raskautuessa. Km siis taustalla.
 
Mulla on tänään luultavasti dpo 4, ja aika suorastaan matelee, kun odottelee testaamaan pääsemistä. Toista lasta yritetään ja näköjään sitä ei osaa ottaa yhtään rennommin tätäkään yritystä...

Aloitan testaamisen luultavasti dpo 9, vaikka tiedänkin sen olevan liian aikaista. Dpo 10 oon aiemmissa raskauksissa saanut haaleaa haamua.
 
vierailija

Yhteistyössä