Hakutulokset

1. D

Kela, asuminen

Jos olen kirjoilla nyt toisessa asunnossa ja olisin muuttamassa toiseen asuntoon mutta osoitteeni olisi tarkoitus säilyä tämänhetkisessä asunnossa muutaman kuukauden vielä ja sitten siirtyä uuteen asuntoon niin voiko minulla olla vähänniinkuin kaksi asuntoa hetken aikaa? Kuuluuko se kelalle jos...
  2. D

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Hyvin haalea viiva. Jatka testaamista!
  3. D

RIKOSREKISTERI

No onko se joku uus juttu et ihmiset kyselee toistensa puolesta? Ei mun mielestä mut ihan miten vaa :D onneks ei yhtää haise et joku pahotti mielensä en tiiä mikä sulla on huonosti, mutta toivottavasti et pura sitä enään netissä toisiin ihmisiin
  4. D

RIKOSREKISTERI

Noo en jaksa enää selittää ku sain jo vastauksen
  5. D

RIKOSREKISTERI

Olen pahoillani sun puolesta, koska tämmönen kommentointi kertoo siitä et sulla ei ilmeisesti ole kaikki asiat kunnossa. ja en missään vaiheessa varmaa sanonu, että mun kysymys koskis minua itseäni :)
  6. D

RIKOSREKISTERI

No tähän vastaukseen en kyllä usko :D ja sainkin jo ihan kunnollisen vastauksen kysymykseen joten en tee tämmösellä paskan puhumisella yhtään mitään :)
  7. D

RIKOSREKISTERI

Sori en tarvinnut mielipidettäsi onko epäillyttävä?
  8. D

RIKOSREKISTERI

Nyt en ymmärrä mikä sun pointti oli :D
  9. D

RIKOSREKISTERI

Osaako joku kertoa, omasta kokemuksestaan tai jos muutenvaan tietää, että jos lapsen toisella vanhemmalla on rikosrekisteri esim huumeista ja jostain muustakin (ei kummiskaan mistään tosi vakavasta esim et ois murhannut jonkun tai jotain muuta mistä ois joutunu esim vankilaan) ja tapahtumat...
  10. D

Kokemuksia NIPT-testistä?

Mulle tarjottiin nipt testiä ilmaseks, koska en mennyt neulapelon takia siihen seulontaan mikä tehdään neuvolassa.

Yhteistyössä