Hakutulokset

1. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Millaisia oireita teillä muilla on alussa ollut, ja miten ne ovat vaihdelleet? Mulla on useana päivänä ollut menkkamaisia tuntemuksia ja vähän äklö olo. Tänään taas ei oikein mitään, ja olen tietysti ihan varma, että tää oli sitten tässä. Eilen kyllä Clearblue näytti tosi vahvaa plussaa, mutta...
  2. Florie

Mahtava uutinen @Emmelie75 !! ❤ Ihanaa!
  3. Florie

Aarghh, en taas muistanut, miten hermoille käyvää tämä piinailu on. Tuli taas yöllä valvottua vatvomassa. Mites muilla menee?
  4. Florie

Ihanaa, että sulla on luottoa! 😄❤Mä kyllä revin pelihousuni jos tulee kolmas kemiallinen peräjälkeen... Tekisi mieli soittaa klinikalle ja vähän panikoida. Mikä toki ei auttaisi yhtään mitään.
  5. Florie

No niin, aamulla tuli suht selkeä plussa. En kyllä uskalla riemuita, kun ihan samaan aikaan tullut ennenkin, mutta toki tämä on oikeaan suuntaan.
  6. Florie

Joo, sama juttu mulla viimeksi, vaikkei siitä tietty sitten mitään tullutkaan. Mulla oli sellainen YA-halpis, seuraavaan Clearblue. (Huvittavaa, että pihistelen noissa testeissä sen jälkeen kun itse hoitoihin menee tonneja tuosta vaan.)
  7. Florie

Tein eilen ekan testin ja oli nega, mutta onhan vielä aika aikaista, kun siirto oli maanantaina. Joka päivä on nyt ollut sellaista PMS/menkkahenkistä juilimista, eli joko se on hyvä merkki tai sitten lääkkeiden aikaansaannosta. Ei auta kuin odotella, testaan varmaan huomenna tai tiistaina uudelleen.
  8. Florie

Voi miten kurjaa! 😢 Toivottavasti tosiaan pääset pian seuraavaan yritykseen.
  9. Florie

Onpa tästäkin tosiaan eri lääkäreillä eri näkemyksiä! Mulla on pari kertaa mitattu 1+1 cyclogestilla ja ollut 40, mikä kuulemma riittää. Sain silti pyytäessäni terolutit lisäksi annoksella yksi per päivä.
  10. Florie

Huh, onneksi on vielä toivoa!! Täällä hengessä mukana!

Yhteistyössä