Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tein eilen ekan testin ja oli nega, mutta onhan vielä aika aikaista, kun siirto oli maanantaina. Joka päivä on nyt ollut sellaista PMS/menkkahenkistä juilimista, eli joko se on hyvä merkki tai sitten lääkkeiden aikaansaannosta. Ei auta kuin odotella, testaan varmaan huomenna tai tiistaina uudelleen.
Onpas jännittävää, tsemppiä piinailuun!
 
  • Rakkaus
Reactions: Florie
@MARIAL43 kiitos. En usko että lääkityksiä paljoa muutellaan, kun tällä kaavalla kuitenkin jo kaksi raskautta alkanut. Menkat onneksi alkoivat jo ja uusi suunnittelukäynti jo ensi viikolla.

Nuo menkkakivut, mulle sanottiin että jos ne tulevat ja menevät niin silloin kyseessä olisi mahdollisesti ne kohdun kasvukivut. Miten sulla, tuleeko ne jaksoittain? Mulla ne tuli usein öisin tai illalla. Tsemppiä ultran odotteluun!

@Mirumarumoru eri raskauksissa voi mennä erilailla kai? Näin olen kuullut. Ja sulla vielä aikaiset viikot joten ei tunnu välttämättä vielä.

@Pompelis kiitos <3 Oliko sulla tulossa siirto tän kuun lopussa?

@Florie kiitos <3 Mikä siellä tilanne, joko uskallat pian testata?
Kiitos, tuo oli lohduttava tieto. Jaksottaisena tulee kivut, nyt mihin aikaan vaan. Saattaa olla monta tuntia väliä, ettei tunnu mitään. Yhdessä vaiheessa tulivat enemmän iltaisin. Useasti samalla kipujen kanssa tulee myös pientä vuotoa/tuhrua.
Kiva että sulla taas homma etenee!
 
Minulla ehkä inasen vuodot ja kivut vähentyneet. Tai aina kun olen ilahtunut siitä että pariin edelliseen vessakertaan ei ole vuotoa ollut, niin eikös se seuraavalla kerralla palaa

Kivut ovat nyt alkaneet olla enemmän jaksottaisia, joten toivon että ne olisivat @Netty79 :n mainitsemia kohdun kasvukipuja. Olen myös ottanut fyysisesti rauhallisesti viikonlopun.

@Netty79 kiva että menkat alkoivat :y: Niiden odottaminen epäonnistuneen siirron jälkeen on aina niin turhauttavaa. Tuntuu että edes jotain tapahtuu, kun vuoto alkaa.

Minulla on aamulla verikoe, ja iltapäivällä sitten selviää seuraavat stepit.
Ilmoittele sit heti miten meni! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Emmelie75
Verikoetulos oli noussut neljässä päivässä 16 000 -> 40 200. Hoitajan mielestä hieman naftisti.
Torstaina kuitenkin ultraan.

On tää vaan sietämätöntä! Torstaina voi selvitä ettei siellä mitään ole :cry:
Oliko arvo kuitenkin rajojen sisällä? Mä en nyt yhtään muista miten se meni, pitikö tuplaantua kahden vai kolmen päivän välein? Kovasti tsemppiä, odottelu on pahinta, toivotaan että kaikki hyvin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
vierailija
Verikoetulos oli noussut neljässä päivässä 16 000 -> 40 200. Hoitajan mielestä hieman naftisti.
Torstaina kuitenkin ultraan.

On tää vaan sietämätöntä! Torstaina voi selvitä ettei siellä mitään ole
Se on hyvä merkki että hcg arvo nousee. Jos olisi mennyt kesken niin olisi ollut laskussa arvot. Jollain nousee hcg arvo hitaasti että en olisi kovin huolissaan.
 
Mulla vuodot ja kivut loppuivat kuin seinään. Toisaalta on helpottunut olo mutta toisaalta tuli olo että nyt se on kuollut kun vatsan tuntemukset hävisivät. Oireita on ainoastaan rintojen arkuus. No, perjantaina sekin selviää.
MUOKS. Tiputtelu ja kivut palasivat taas…
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Emmelie75
Onko muilla minkäänlaisia raskausoireita vielä? Itselläni järkyttävä vuorokauden ympäri kestävä väsymys. Ja vähän etova olo. Kahvinjuonnista mennyt paras terä. Aamulla juon yhden kupillisen, ja se on siinä. Rinnat ihan vähän arat.

Pahinta tietysti on että kaikkia näitä oireita voi olla ihan paljon, vaikka olisi tuulimuna :LOL:
Yritän kuitenkin pysyä toiveikkaana :giggle:

@MARIAL43 No tuohan se juuri on! Kun hetkeksi vuodot ja kivut taukoaa, niin iloon sekoittuu myös huoli että nyt ei tunnu senkään vertaa mitään. Ja sitten kohta onkin taas joku vaalea vuoto paperissa tai vatsaa kramppaa ikävästi :(
 
  • Rakkaus
Reactions: MARIAL43
@Emmelie75 Sun oireet kuulostaa oikein hyviltä! (Vaikkei ne siltä tunnukaan :D) Pidetään lippu korkealla, oliko se niin että huomenna se selviää <3

@Florie Juu, tuo piinailu vie todellakin yöunet, tsemppiä kovasti! <3

Mulla taas sattuu ja tapahtuu. Eilen alkoi verenvuoto, tuli ihan kirkasta verta. Pääsin tänään klinikalla käymään ja kappas, siellä se alkio köllötteli ihan muina miehinä/naisina :D
Vuodon syyksi selvisi vaaraton hematooma. Vuotojen kanssa pitää nyt vaan kärvistellä. Progesteronitesti otettiin varuiksi.
 
@Emmelie75 Sun oireet kuulostaa oikein hyviltä! (Vaikkei ne siltä tunnukaan ) Pidetään lippu korkealla, oliko se niin että huomenna se selviää <3

@Florie Juu, tuo piinailu vie todellakin yöunet, tsemppiä kovasti! <3

Mulla taas sattuu ja tapahtuu. Eilen alkoi verenvuoto, tuli ihan kirkasta verta. Pääsin tänään klinikalla käymään ja kappas, siellä se alkio köllötteli ihan muina miehinä/naisina
Vuodon syyksi selvisi vaaraton hematooma. Vuotojen kanssa pitää nyt vaan kärvistellä. Progesteronitesti otettiin varuiksi.
Huomennahan se! Jännittää ihan hulluna. Heti jos ei muka väsytä, palele tai pikkasen kuvota, niin olen ihan varma että kesken on mennyt. No, huomenna se sitten selviää onko siellä mitään vai onko pelkkä tuulimuna

Hematooma on varmaan ainakin sikäli hyvä löydös, että vaaraton selitys vuodoille :)
Minulle lääkäri oli erikseen kirjannut että ei hematoomaa. Tosin ihan kirkasta vuotoa ei ole ollutkaan, vähän sitä rusehtavaa.
 
Syke löytyi! :love:
"Majakan valo" niin kuin lääkäri sanoi ruudulla vilkkuvasta möntistä :giggle:

Minä olin täältä, ja internetistä, saamieni tietojen mukaan laskenut että nyt olisi 6+6. Lääkäri laskee edellisistä kuukautisista että nyt on 6+3. Alkion koko vastasi 6+4. Lääkärin mukaan homma edennyt kuten pitääkin.

Koska ollaan vielä niin varhaisilla viikoilla, niin varasi vielä ultran ensi viikon perjantaille ja oli sitä mieltä että on merkittävä edistysaskel, kun silloin vielä kaikki on hyvin. On tää superjännää!!

Ai niin, käski myös varata ajan neuvolasta ensi viikon jälkeiselle viikolle. Mieheni oli tästä syvästi järkyttynyt :D
Ei ollut tietysti tullut ajatelleeksi miten varhaisessa vaiheessa siellä aletaan käydä.

Nyt vaan toivotaan että tyyppi jatkaa kasvuaan ja pysyy kyydissä (y)
 
Syke löytyi!
"Majakan valo" niin kuin lääkäri sanoi ruudulla vilkkuvasta möntistä

Minä olin täältä, ja internetistä, saamieni tietojen mukaan laskenut että nyt olisi 6+6. Lääkäri laskee edellisistä kuukautisista että nyt on 6+3. Alkion koko vastasi 6+4. Lääkärin mukaan homma edennyt kuten pitääkin.

Koska ollaan vielä niin varhaisilla viikoilla, niin varasi vielä ultran ensi viikon perjantaille ja oli sitä mieltä että on merkittävä edistysaskel, kun silloin vielä kaikki on hyvin. On tää superjännää!!

Ai niin, käski myös varata ajan neuvolasta ensi viikon jälkeiselle viikolle. Mieheni oli tästä syvästi järkyttynyt
Ei ollut tietysti tullut ajatelleeksi miten varhaisessa vaiheessa siellä aletaan käydä.

Nyt vaan toivotaan että tyyppi jatkaa kasvuaan ja pysyy kyydissä
Ihanaa, yksi etappi menty eteenpäin taas <3
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Syke löytyi!
"Majakan valo" niin kuin lääkäri sanoi ruudulla vilkkuvasta möntistä

Minä olin täältä, ja internetistä, saamieni tietojen mukaan laskenut että nyt olisi 6+6. Lääkäri laskee edellisistä kuukautisista että nyt on 6+3. Alkion koko vastasi 6+4. Lääkärin mukaan homma edennyt kuten pitääkin.

Koska ollaan vielä niin varhaisilla viikoilla, niin varasi vielä ultran ensi viikon perjantaille ja oli sitä mieltä että on merkittävä edistysaskel, kun silloin vielä kaikki on hyvin. On tää superjännää!!

Ai niin, käski myös varata ajan neuvolasta ensi viikon jälkeiselle viikolle. Mieheni oli tästä syvästi järkyttynyt
Ei ollut tietysti tullut ajatelleeksi miten varhaisessa vaiheessa siellä aletaan käydä.

Nyt vaan toivotaan että tyyppi jatkaa kasvuaan ja pysyy kyydissä
Onnea! Mahtava uutinen :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Emmelie75

Yhteistyössä