Hakutulokset

1. Florie

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Vaihtelee kyllä näemmä tulkinnat. Me oltiin neuvonnassa silloin, kun meillä vielä oli oma luovuttaja. Sitten kun se homma meni mönkään ja alettiin jonottaa anonyymiä, ei jouduttu käymään neuvontaa uusiksi uudesta tilanteesta huolimatta.
  2. Florie

Mulla on ollut tuollaista joka siirron jälkeen; tuloksina 2 kemiallista ja nyt tämä toistaiseksi-plussa. Parhaassa tapauksessa siis voi olla hyvä merkki!
  3. Florie

Juu, siellä ollaan! Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen minäkin. Olen ollut siinä käsityksessä että julkiselle ei pääsisi, jos pariskunnalla on kaksi yhteistä lasta, mutta voin olla väärässäkin.
  4. Florie

Sama kokemus mulla, ollaan D:ssa hoidossa. Joku yksittäinen maininta mahdollisesta sisaruksesta taisi tulla esille psykologin vastaanotolla. Meilläkin hyvä määrä blastoja, nyt olen kolmannesta siirrosta vkolla 9. En osaa itsekään yhtään ajatella kuin sitä, että onnistuisi nyt edes yksi raskaus...
  5. Florie

Voi @Emmelie75, olen kamalan pahoillani! Ihan hirveää ja niin kertakaikkisen epäreilua. ❤ 😢
  6. Florie

Ihanaa että siellä kaikki hyvin!! Ja miten nopeasti tälleen sivusta katsoen on aika mennyt. ❤ Kiitos tsempeistä! Oksentaa en ole ainakaan vielä joutunut, mutta en yleensäkään oksenna juuri koskaan. Siinä mielessä siis päässyt vielä vähällä, vaikka on tämä ällö olo muuten aika, no, ällöä ja...
  7. Florie

Voi kurjuuksien kurjuus, olisi niin kuulunut teidän nyt onnistua. Olen tosi pahoillani! 😢 ❤
  8. Florie

Mitens muilla plussanneilla menee? Entä miten @kuumoduli voit - eikö h-hetki ala olla jo aika lähellä? Mä olen kuin jyrän alle jäänyt, enkä ymmärrä, miten pitäisi ensi viikosta tehdä taas kunnolla töitä. Hampaat varmaan kohta putoaa suusta, kun syön pussikaupalla mandariineja pitääkseni...
  9. Florie

Kiitos! <3 Niin se lääkärikin sanoi että vaikuttaa hyvältä ja syke oli tosi vahva ajankohtaan nähden. Nyt vaan tarvitsisin niitä sun zen-kykyjä, etten stressaisi ja pelkäisi keskenmenoa. 😬
  10. Florie

Kiitos @Ramiina ja ihanaa, että saitte ajan! Olisihan se nyt aivan huippua jos saisitte vielä pikkusisaruksen, pidetään peukkuja että tapaaminen sujuu hyvin. ❤
  11. Florie

Huihhh, sykehän sieltä löytyi!
  12. Florie

Onpa omituista! Mä olin kesällä polyypin poistossa yksityisen lähetteellä eikä siinä tarvittu mitään poliklinikkakäyntiä. Onkohan eri kaupungeissa eri systeemit sitten?
  13. Florie

Tsemppiä ja paljon peukkuja, @Netty79 !! Samoin @Papupilvi - toivottavasti nyt onnistuu! Rankkoja juttuja olet kyllä joutunut käymään läpi... Mulla on ollut tämä piinailun jatko aika hirveää. Selkä napsahti viikko sitten, ja olen kärvistellyt kauheassa iskiaskivussa sattuneesta syystä ilman...
  14. Florie

Voi kurjuus! Todella erikoista Suomen pään lääkäreiltä ihan kaikkeudessaan, onneksi sentään asia selvitettiin vaikka lopputulos olikin noin ikävä. Kovasti tsemppiä jatkoon! Vaihtoehtoja tosiaan on, ja toivon sulle niiden osalta - ja muutenkin - kaikkea hyvää. ❤
  15. Florie

Ensi viikon torstaina, eli ei kauhean pitkä aika. Joo, voin toki mennä jos ihan alan hyppiä seinille, mutta yritän myös harjoitella rauhallista asennoitumista. Kiitos! ❤
  16. Florie

Joo, päivän olin levollinen ja nyt taas ihan hermona. Hoitaja toki sanoi että voin käydä uudessakin mittauksessa jos kovasti huolestuttaa, mutta taidan kuitenkin pinnistellä sinne ultraan. Ja yrittää olla tekemättä joka päivä testiä.:rolleyes: Todellakin @Netty79 olisi teidän vuoro onnistua! ❤
  17. Florie

Kiinnostavaa pohditaa teillä! Mulle on myös vasta valjennut, miten älyttömän paljon tähän liittyy kaikkea, mitä ei tiedetä. Meidän lääkärin mukaan hoitojen osalta ongelma on, että tutkittavat potilasmäärät on niin pieniä, että tuloksissa on aina hirveästi epävarmuustekijöitä. Esim. alkionkuoren...
  18. Florie

Mulle tehtiin beReady, joka on vähän halvempi - olisko ollut jotain 700€. Tutkimusten mukaan ihan samat tulokset mutta tosiaan vähän edullisempi, siksi kuulemma Dextrasss käytössä.
  19. Florie

Joo, järki sanoo, että ei oireista voi päätellä mitään mutta tulen hulluksi kun mietin näitä. Eli perustilanne. 😬
  20. Florie

Me tehtiin kahden kemiallisen jälkeen, mutta siinä ei ollut syytä koska tulos oli, että tavalliseen aikaan vastaanottavuus 100%. Alkioita tuli paljon, ja lääkäri oli sitä mieltä, että tosiaan pari siirtoa voi tehdä ilman, mutta jos olisi tullut vähemmän niin sitten olisi tehty heti.

Yhteistyössä