Hakutulokset

1. cindra

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Silmu75 : jos olet yhtään kätevä niin pikkuhousunsuojat ompelee tosi nopeasti, joko neppareilla tai vaikka tarranahoilla. Vanhoilla t-paidoilla, lakanoilla ja pyhkeillä, päsee hyvään alkuun ;) https://naisena.vuodatus.net/lue/2008/02/tsi-phs @Solunen aivan samanlaisia mietteitä itselläkin...
  2. cindra

Hyvä @MyMa, meidähän piti nyt plussata, ota sinä nyt kopin siitä plussasta ja tartutat sitten muita, niin tulen muutaman viikon päästä perässä :D
  3. cindra

@Maris83 , @MyMa ja @Ellinoora38 pidetään täällä peukkuja että kääntyisi nyt syksyn laiha plussasaldo parempaan suuntaan (y) Toki muutama onnekas siellä joukossa on onneksi, onnea vielä @Pupuna112 :love: Tsemppiä myös @Nuttu92 ja @Wintersun toivottavasti teilläkin onnistuu pian! @pcosilainen...
  4. cindra

Hurjasti onnea @Solunen ja @Pupuna112 !! Toivottavasti nyt lähtee viivat vahvistumaan :love:
  5. cindra

@Ellinoora38 ihan ymmärettävää että huolestuttaa se sulatus. Minulla on myös aina mielessä, kun siirtoa varten pitää kuitenkin yhteen suuntaan matkustaa useampi tunti. Olisihan se melko turhauttava, jos soitettaisi kun on melkein perillä, ettei muuten tarvitse tulla, kun ei ole sulatuksesta...
  6. cindra

PCOS ja raskautuminen

Hyperi oli kohta 3 vuotta sitten, piti silloin pitää välikuukauden, eli siirto siirtyi 2kk eteenpäin, mutta eipä se haitannut kun heti ensimmäisen siirron jälkeen tulin raskaaksi :) Raskauden aikana lihoin ja nyt paino on takaisin siellä missä oli ennen raskausta. Menkat alkoi kuitenkin...
  7. cindra

Pöh, ovis vääränä päivänä, eli ei siirtoa myöskään tässä kuussa :( Ensi kierto mennään lääkkeillä, että varmasti pääsee siirtoon asti.
  8. cindra

PCOS ja raskautuminen

@Disco Volante se on ihan priorisointi! Itse olen tässä vuoden aikana tiputtanut 12kg ja vielä olisi reilu 4kg normaaliin BMI:ihin. Mutta raskaaksi en näköjään tule luomuna, eli IVF:llä mennään. Onneksi pakkasessa on vielä alkioita. PCOS myös vaivana, josta sitten seurasi hyperstimulaatio IVF:n...
  9. cindra

@Pupuna112 30-50% on keskiarvo, voit ihan yhtä hyvin olla se jolla onnistuu 70% tai valitettavasti 10%. 50% on kuitenkin ihan hyvä prosentti. 2-3 alkiota saattaa riittää kahteen lapseen (y) Minulla on kohta ultraus, katsotaan miten kierto nyt menee, tuntuu kuin olisi vielä muutama päivä ovikseen.
  10. cindra

Tervetuloa myös minunkin puolesta @Maris83 ! @Nuttu92 Minulla oli myös vasta-aineet "hiukan" koholla, eli melkein 1000, kun pitäisi olla alle 60. Gyne sanoi, ettei sille tarvitse mitään tehdä. Mitään muuta ei tehty kuin että aika kului( muutama vuosi) ja tulin heti ekalla siirrolla raskaaksi...
  11. cindra

@Silmu75 on kyllä sinullakin tosi jännät paikat. Kaverilla onnistui heti luovutetulla solulla, olivat aika kauan yrittäneet omilla. Pidetään peukkuja! @MyMa näin olin sen ajatellut, ensi kuussa sitten ;) Joko tiedät koska olisi siirto about? Ja minkä ikäiset ne teidän alkiot ovat? @Solunen oi...
  12. cindra

@Ellinoora38 Älä ihan vielä luovuta. Mutta tiedän tunteen, minullakin alkoi jopa raskausoireet ja sitten ne loppui pikkuhiljaa ja negahan se sitten olikin. @Carinem hurjasti onnea :love:, mitään muuta ei toivoisi niin paljon kuin plussaa niille, jotka ovat viimeisen kortin käyttäneet tai...
  13. cindra

Minä testasin myös ja tulos oli odotettu. Ei voi kovin paljon toivoa, kun raskausoireet alkavat lupaavasti, mutta sitten yhtäkkiä loppuu. Ensi kerralla sitten, josko saisin vauvan syntymäpäivän mahdutettua äitini ja siskoni väliin, kesäkuun lopussa
  14. cindra

@kiia-s oho, kylläpä kului paljon. Onko ne kuitenkin olleet ihan hyvännäköisiä? Montako päivää viljeltyjä? Sitä vaan kuvittelisi että noin monta riittää kolmen naisen tarpeeseen :(
  15. cindra

Etovaa oloa ei ole enää ollut sen yhden kerran jälkeen, ja nyt on tullut vähän rusehtava vuoto, juuri niin kuin pitäisi kierron mukaan, eli menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Saa nähdä pitääkö terolut menkat poissa vai tuleeko läpi. Kun olen muutama vuosi sitten käyttänyt niitä kevyemmässä...
  16. cindra

Siinä mielessä minulla oli sama tilanne että minullakin kasvaa hitaasti, meinasi usko loppua kesken. PCOS takia kasvaa kuulemma odotettua hitaammin. Oli vielä toisen ja kolmannen ultran aikoihin hyvin erikokoisia, neljännen jälkeen moni pienempi oli ehtinyt kiriä kiinni isompia. Joka kerta kun...
  17. cindra

Me ollaan julkisella puolella ja blastoja meillä on, kaveri samalla paikkakunnalla on myös blastoja. Kuulin myös toiselta kaverilta, että heidän kaikki oli vain viljelty 2-3pv, vaikka runsaasti niitä saikin, eri paikka. On isoja eroja. Mikähän loppujen lopuksi on kustannustehokkaampaa, jos...
  18. cindra

@MyMa älä ihan vielä luovuta, vaikka kyllä muistan niin hyvin sen tunteen kun haluaisi toivoa, mutta kun ei oikein uskalla, ettei tule niin iso pettymys kun ne menkat tulee. Varmasti vielä pahempaa hoitojen aikana :unsure: Itsellä on melko hyvä fiilis, selkäsärkyä ja äsken ihan puskista tuli...
  19. cindra

Meillä varhaisultra on vasta viikolla 9. Tulee pitkä odotus, mutta toisaalta on melko hyvät mahdollisuudet että pieni sydän selviää, jos niin pitkälle jaksaa.
  20. cindra

Oletteko miettineet lahjasoluja jos rahatilanne antaa myötä?

Yhteistyössä