@Jasmina20 No olipa pitkä kierto, hyvä kun kuitenkin viimein menkat tuli! Tuosta kohdusta, että en osaa kyllä sanoa, mutta kai se voi asemiaan vaihdellakin?
Ainakin kohdunnapukka on mulla aina ihan eri paikassa (nyt hoitojen aikana kun lugeja käyttää, en mä sitä muuten tunnustele), tosin en tiedä miten päin se kohtu sieltä ylempää sitten on...
@Nuttu92 jes, pääset siirtoon pian! Toivotaan että kaikki menee hyvin
Millainen reservi teillä on pakkasessa nyt?
@Wintersun Onhan noita vähän väliä, että lääkärit/hoitajat unohtaa vaan laittaa tulokset tai rastin ruutuun jonnekin. Hyvä kun kyselit perään, toivottavasti saat tiedot pian!
@cindra Mulla tuli kans nyt toisella hoitokierrokselle ihan maailmanlopun migreeni, kun aloitin estrogeenit (mulla Zumenon). Luulin eka että johtuisi lugesta, mutta lääkäri epäili ennemmin estrogeenia, kun mulla ne tasot on ollut tosi matalat. Sitten kun oli jonkun aikaa syönyt niin helpotti, mutta alussa se hyppäys estrogeenitasoissa oli niin kova että jysäri iski.
@Ellinoora38 ajattelin juuri tulla kyselemään, että mikä fiilis siellä. Voi höh jos nyt tuntuu ettei taaskaan tärpännyt
Kyllähän nuo muutkin tekijät eli stressit ym tosiaan vaikuttaa, ja varmaan tapauskohtaisesti aika paljonkin. Tosi kurjaa, kun on mieli taas maassa. Eikä tämä pimeä syksy varmaan yhtään auta asiaa
Mä kannustan muiden tavoin aina silti tsemppaamaan loppuun asti, mutta toisaalta nyt omien kahden negasiirron jälkeen tiedän senkin, että itse ne omat tuntemuksensa tietää parhaiten... Toivon silti vielä iloista yllätystä sinullekin
No omasta olosta on kerrankin jotain kerrottavaa, eli oireita on! (nyt kun sanon tämän ääneen, niin varmaan maailmankaikkeus heittää paskaa tuulettimeen
). Heti siirron jälkeisestä päivästä lähtien on ollut sellaista melko voimakastakin kihelmöintiä alavatsalla. Vähän niinkuin olisi tehnyt lantionnostoja/alavatsatreeniä ja sitten olis lihakset maitohapoilla
Tänään tosin jotenkin lievempänä kuin eilen
Ja sitten kohtu tuntuu lugeja laittaessa olevan jotenkin eri asennossa (????) tai ainakin se napukka tuntuu vähän eri paikassa kuin ennen. Ja ehkä alapää on vähän turpea muutenkin
Niin ja siirron jälkeisenä yönä rintoja vihloi.
Vertailen nyt siis tietty näihin menneisiin kahteen negakierrokseen, jolloin oli ihan samat lääkkeet käytössä ja mitään oireita ei ollut. Että vaikka nää tuntemukset nyt ei oo mitään kovin suuria tai ihmeellisiä, niin ei nyt ihan tuntemukseton olokaan ole. Voih, jospa nyt olis tärpännyt
Muuuuuuutta aion silti jaksaa odottaa testailua ensi viikkoon. Huomenna pistän Ovitrellen ja sitten ei taas kannatakaan testata, kun näyttää väärää plussaa.