IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mä täällä odottelen jo menkkoja. Kaikki menee niin kuin normaalikierrossa eikä Yhtään mitään oireita. Nyt olo niin kuin aina lähellä menkkoja. Ei satu mihinkään mutta sellainen tyhjä olo. Mutta kuten aiemmin kerroinkin ei edellytykset olleet parhaat tässä yrityksessä. Seuraava ivf menee kai ensi vuoden puolelle kun työkiireet estää loppuvuodesta. Ei voida varmistua riittävän ajoissa, että ollaan täällä oikeaan aikaan, joten turha lähteä yrittämään ja maksaa turhasta, jos ei olla tai toinen ei ole paikalla h-hetkellä. Varmaan sanomattakin selvää, että masentaa, mutta elämä on tällaista.

Tsemppiä kuitenkin muille piinailijoille ja yrittäjille.
 
@Maris83 , @MyMa ja @Ellinoora38 pidetään täällä peukkuja että kääntyisi nyt syksyn laiha plussasaldo parempaan suuntaan (y) Toki muutama onnekas siellä joukossa on onneksi, onnea vielä @Pupuna112 :love:

Tsemppiä myös @Nuttu92 ja @Wintersun toivottavasti teilläkin onnistuu pian!

@pcosilainen minulla on myös pcos, mutta ei sitten millään edes tee aikomusta tarttua, vaikka oma ovis on ihan säännöllinen ja näyttää hyvältä, kun katsoo ultralla. Sitten kun ne munasolut pääsivät maljaan (IVF) niin johan tapahtui, tuli hyperstimulaatio kylkijäisenä, mutta loppusaldo oli niin hyvä, että se oli kyllä sen arvoista. Maljassa munasolut ilmeisesti tulivat oikeuksiinsa ja lääkkeiden avulla se kiinnittyminenkin oli helppoa, kun eka siirto toi meille nyytin syyliin. Nyt toinen siirto kiinnittyi, mutta ei jaktanut kasvua kovin montaa päivää. Eli ehkä se on sinullakin helpompaa, kun saat vähän apua lääkkeistä, toivotaan todellakin näin! (y)

Eilen alkoi menkat, eli ensi viikon perjantaina olisi uusi ultra ja sitten siirtoa odottelemaan (y) Nämä Estradot-laastarit vähän jännittää, miten pahaksi päänsärky menee. Migreenin takia minulla pitää olla minipillereitä.:cautious:
 
@Maris83 , @MyMa ja @Ellinoora38 pidetään täällä peukkuja että kääntyisi nyt syksyn laiha plussasaldo parempaan suuntaan (y) Toki muutama onnekas siellä joukossa on onneksi, onnea vielä @Pupuna112 :love:

Tsemppiä myös @Nuttu92 ja @Wintersun toivottavasti teilläkin onnistuu pian!

@pcosilainen minulla on myös pcos, mutta ei sitten millään edes tee aikomusta tarttua, vaikka oma ovis on ihan säännöllinen ja näyttää hyvältä, kun katsoo ultralla. Sitten kun ne munasolut pääsivät maljaan (IVF) niin johan tapahtui, tuli hyperstimulaatio kylkijäisenä, mutta loppusaldo oli niin hyvä, että se oli kyllä sen arvoista. Maljassa munasolut ilmeisesti tulivat oikeuksiinsa ja lääkkeiden avulla se kiinnittyminenkin oli helppoa, kun eka siirto toi meille nyytin syyliin. Nyt toinen siirto kiinnittyi, mutta ei jaktanut kasvua kovin montaa päivää. Eli ehkä se on sinullakin helpompaa, kun saat vähän apua lääkkeistä, toivotaan todellakin näin! (y)

Eilen alkoi menkat, eli ensi viikon perjantaina olisi uusi ultra ja sitten siirtoa odottelemaan (y) Nämä Estradot-laastarit vähän jännittää, miten pahaksi päänsärky menee. Migreenin takia minulla pitää olla minipillereitä.:cautious:
@cindra voi vitsi! tuli ihan kyyneleet kun luin sun viestin! tää luo sitä toivoa, kiitos niin paljon! inhaa kyllä että on "paperilla" asiat hyvin mutta ei sitten vaan tarraa. o_O sullakin on siis pian uusi siirto! hirmusesti tsemppiä siihen(y)

Mulla on eka kontrolli nyt perjantaina ja jännittelen että millon on punktio ja siirto sitten:rolleyes: ja varmaan vielä yks kontrolli ennen..:ninja:
 
@Jasmina20 No olipa pitkä kierto, hyvä kun kuitenkin viimein menkat tuli! Tuosta kohdusta, että en osaa kyllä sanoa, mutta kai se voi asemiaan vaihdellakin? :D Ainakin kohdunnapukka on mulla aina ihan eri paikassa (nyt hoitojen aikana kun lugeja käyttää, en mä sitä muuten tunnustele), tosin en tiedä miten päin se kohtu sieltä ylempää sitten on...

@Nuttu92 jes, pääset siirtoon pian! Toivotaan että kaikki menee hyvin (y) Millainen reservi teillä on pakkasessa nyt?

@Wintersun Onhan noita vähän väliä, että lääkärit/hoitajat unohtaa vaan laittaa tulokset tai rastin ruutuun jonnekin. Hyvä kun kyselit perään, toivottavasti saat tiedot pian!

@cindra Mulla tuli kans nyt toisella hoitokierrokselle ihan maailmanlopun migreeni, kun aloitin estrogeenit (mulla Zumenon). Luulin eka että johtuisi lugesta, mutta lääkäri epäili ennemmin estrogeenia, kun mulla ne tasot on ollut tosi matalat. Sitten kun oli jonkun aikaa syönyt niin helpotti, mutta alussa se hyppäys estrogeenitasoissa oli niin kova että jysäri iski.

@Ellinoora38 ajattelin juuri tulla kyselemään, että mikä fiilis siellä. Voi höh jos nyt tuntuu ettei taaskaan tärpännyt (n) Kyllähän nuo muutkin tekijät eli stressit ym tosiaan vaikuttaa, ja varmaan tapauskohtaisesti aika paljonkin. Tosi kurjaa, kun on mieli taas maassa. Eikä tämä pimeä syksy varmaan yhtään auta asiaa :cautious: Mä kannustan muiden tavoin aina silti tsemppaamaan loppuun asti, mutta toisaalta nyt omien kahden negasiirron jälkeen tiedän senkin, että itse ne omat tuntemuksensa tietää parhaiten... Toivon silti vielä iloista yllätystä sinullekin :love:

No omasta olosta on kerrankin jotain kerrottavaa, eli oireita on! (nyt kun sanon tämän ääneen, niin varmaan maailmankaikkeus heittää paskaa tuulettimeen :ROFLMAO:). Heti siirron jälkeisestä päivästä lähtien on ollut sellaista melko voimakastakin kihelmöintiä alavatsalla. Vähän niinkuin olisi tehnyt lantionnostoja/alavatsatreeniä ja sitten olis lihakset maitohapoilla :D Tänään tosin jotenkin lievempänä kuin eilen:cautious: Ja sitten kohtu tuntuu lugeja laittaessa olevan jotenkin eri asennossa (????) tai ainakin se napukka tuntuu vähän eri paikassa kuin ennen. Ja ehkä alapää on vähän turpea muutenkin :LOL: Niin ja siirron jälkeisenä yönä rintoja vihloi.

Vertailen nyt siis tietty näihin menneisiin kahteen negakierrokseen, jolloin oli ihan samat lääkkeet käytössä ja mitään oireita ei ollut. Että vaikka nää tuntemukset nyt ei oo mitään kovin suuria tai ihmeellisiä, niin ei nyt ihan tuntemukseton olokaan ole. Voih, jospa nyt olis tärpännyt :love: Muuuuuuutta aion silti jaksaa odottaa testailua ensi viikkoon. Huomenna pistän Ovitrellen ja sitten ei taas kannatakaan testata, kun näyttää väärää plussaa.
 
@MyMa kuulostaa lupaavalta, pidetään peukkuja että sun tuntemukset osuu oikeaan (y)

@Wintersun tuntuu että tota sattuu aika usein, että lääkäri unohtaa kuitata ne tulokset niin, että ne näkyy asiakkaalla Kannassa. Tässä syksyllä mäkin kyselin verikokeiden tulosten perään, kun lääkäri oli mulle joitakin tuloksia puhelimitse kertonut, mutta ei läheskään kaikkia. Ja mä haluan saada ns. mustaa valkoisella, kaikki tulokset tarkkaan... laitoin Omapolulla viestiä, ja lääkäri kommentoi vaan että ne on katsottu, ja ehkä vika on jossain mun asetuksissa. No, ei siihen voi asiakas mitenkään vaikuttaa, eikä oo mistään asetuksista kiinni :LOL: onneksi ne tulokset sitten ilmaantui sinne jossain välissä. Voi myös olla, että se tekniikka vaan on jotenkin "hidasta", ja tulokset ei heti siirry Kantaan, vaikka lääkäri ne kuittaakin... en tiiä näistä.

Omaa tilannetta: menkat alkoi eilen, ja ilmoittauduin heti innoissani hoitoon. Tänään odottelin lääkärin soittoa, mutta tuli vain viesti, että omapolulla on kalenterissa varattuna kontrollit ensi viikolle, ja lisäksi oli tullut viesti, jossa oli hoitosuunnitelma hieman muunnettuna. Alkuperäisen suunnitelman mukaan Gonal F -annostus ois ollut 150IU mutta sitä laskettiin 125IU:n. Selityksenä on se, että mun munasarjoissa on follikkeleita niin paljon (johtuen PCO:sta), että on hyperstimulaation riski... no joo, mutta vähän vaan pelkään, että tuolla annostuksella follikkelit ei välttämättä lähde kasvuun. Silloin kun luovutin munasoluja, annostukset oli 100-150 välillä, mutta pääosin tarvitsi kyllä sen 150 että ne follikkelit kasvoi tarpeeksi. Ja nyt mä painan 20 kiloa enemmän kuin silloin, ja sekin vaikuttaa. Mutta sitten ultrassa sen näkee :cautious:
(Ja ei mulle silloin aiemmin tullut 150:n annostuksellakaan hyperiä, vaikka olin tosiaan hoikempi, joten en näkis että nytkään ois juuri riskiä siihen - mutta lääkäri on näköjään varovainen...)

Vähän hassua sekin, että laitetaan vaan viestiä, mutta ilmeisesti niillä on sitten niin kiirettä, etteivät ehdi soittelemaan :D

Huomenna sitten alkaa pistelyt, punktio ois viikolla 45. Jännittää jo nyt!
 
Tsemppiä piinailijoille! :love:

Mulla alkoi viimein menkat!! Varmaan eka kerta kun olen niistä ilahtunut sitten ihan ensimmäisten. :LOL: Mulla olisi arkivapaa 12.11., toivottavasti siirto onnistuisi siihen. Eikä ultra-aikaakaan löytynyt tuosta viiden minsan pyörämatkan päästä, niin kai mä sitten ens viikon lauantaina käväisen Hesassa ultrassa... Toinen vaihtoehto olis käydä Lahdessa maanantaina töiden jälkeen, mutten tiedä jaksaisinko plus se on sitten jo kp13.

Hei onko kukaan hankkinut kestositeitä tai -pikkuhousunsuojia Lutinuksen (tai vastaavan lääkkeen) vuodolta suojaamaan? Mietin, että ne olisivat varmaan mukavampia kuin kertakäyttöiset, varsinkin jos käy onnellisesti ja lääkitys jatkuu pitkään. Melko arvokkaita vain, ja onhan siinä pesemisessä oma rumbansa.
 
@Tuutikki84 Onpa inhottavaa joutua odottamaan tuloksiao_O kyllä niissä Kantaan siirtymisissä on hieman eroja, riippuen kuinka usein ko. paikan potilasohjelma lähettää tiedot. Aika monilla päivittyy joka päivän lopussa/keskiyöllä tiedot, mutta kyllä joillain paikoilla on harvempikin päivitysväli.

Toivotaan, että sulla follit kasvaa pienemmälläkin lääkemäärällä. Lääkäreillä tuntuu olevan näitä eri hoitolinjoja... Ja ehtiihän sitä lääkkeen annosta vielä folliultrassa tarvittaessa nostaakin?

@Silmu75 jee, menkat! :D Toivottavasti nyt nuo aikataulut järjestyy, tosi stressaavaa. Mulla on kestophs käytössä ja suosittelen kyllä lämpimästi. Mä oon ommellut itse, mutta moni paikka niitä myykin. Fb:ssä ommeltujen vaatteiden kirppis-ryhmässä on paljon uusia myynnissä. Sen oon huomannut että 40C ei lugetahrat meinaa lähteä, että tarvii 60C.

Täällä masis lyö päälle, huoh kun pitää panikoida. Kaverien yllytyksestä testasin tänä aamuna ja kirkkaan valkoinen nega. Toinen näistä kavereista kävi 2 pvä mua ennen siirrossa, ja sai eilen plussan. Nyt ketuttaa jotenkin niin paljon, kun menin testaamaan vaikka en tavallaan olisi halunnut ja olin niin päättänyt:unsure: Koska nyt on kuitenkin aikaista, mutta kai mä sitä haamua odottelin silti. Oireetkin on kadonneet, eilen ei tuntunut paljon mitään eikä tänään, joten olikohan gonapeptylin tekosia vaan. Noh nytpä saa toiveikkuuden sijasta olla pää painuksissa tän loppuajan, veritesti ensi vkon torstaina. Tänään siis 4 pvä siirrosta (blasto).
 
Tsemppiä piinailijoille! :love:

Mulla alkoi viimein menkat!! Varmaan eka kerta kun olen niistä ilahtunut sitten ihan ensimmäisten. :LOL: Mulla olisi arkivapaa 12.11., toivottavasti siirto onnistuisi siihen. Eikä ultra-aikaakaan löytynyt tuosta viiden minsan pyörämatkan päästä, niin kai mä sitten ens viikon lauantaina käväisen Hesassa ultrassa... Toinen vaihtoehto olis käydä Lahdessa maanantaina töiden jälkeen, mutten tiedä jaksaisinko plus se on sitten jo kp13.

Hei onko kukaan hankkinut kestositeitä tai -pikkuhousunsuojia Lutinuksen (tai vastaavan lääkkeen) vuodolta suojaamaan? Mietin, että ne olisivat varmaan mukavampia kuin kertakäyttöiset, varsinkin jos käy onnellisesti ja lääkitys jatkuu pitkään. Melko arvokkaita vain, ja onhan siinä pesemisessä oma rumbansa.
Onnea matkaan @Silmu! Kuulostaa hyvalta!

Kannattaa varmaan yrittaa olla laittamatta mitaan sidetta Lutinuksen kanssa, tai ainakaan mina en jatkuvasti pysty pitamaan (enaa) mitaan, alkaa kutista niin paljon ja sitten yrittaa ceridalilla sita tilannetta parantaa. Itse yritan vain vaihtaa pikkuhousuja usein, ja tarvittaessa kesken tyopaivaa yksi Prisman ohut luomupuuvillapaallysteinen kertakayttoside (ruskea pakkaus). Jos jotain oikeasti sinne taytyy pistaa, niin ehka jokin kestoside kankaisena sitten on hyva, mutta minulla ei ole niista kokemusta. Tsemppia! :)
 
@Tuutikki84 Onpa inhottavaa joutua odottamaan tuloksiao_O kyllä niissä Kantaan siirtymisissä on hieman eroja, riippuen kuinka usein ko. paikan potilasohjelma lähettää tiedot. Aika monilla päivittyy joka päivän lopussa/keskiyöllä tiedot, mutta kyllä joillain paikoilla on harvempikin päivitysväli.

Toivotaan, että sulla follit kasvaa pienemmälläkin lääkemäärällä. Lääkäreillä tuntuu olevan näitä eri hoitolinjoja... Ja ehtiihän sitä lääkkeen annosta vielä folliultrassa tarvittaessa nostaakin?

@Silmu75 jee, menkat! :D Toivottavasti nyt nuo aikataulut järjestyy, tosi stressaavaa. Mulla on kestophs käytössä ja suosittelen kyllä lämpimästi. Mä oon ommellut itse, mutta moni paikka niitä myykin. Fb:ssä ommeltujen vaatteiden kirppis-ryhmässä on paljon uusia myynnissä. Sen oon huomannut että 40C ei lugetahrat meinaa lähteä, että tarvii 60C.

Täällä masis lyö päälle, huoh kun pitää panikoida. Kaverien yllytyksestä testasin tänä aamuna ja kirkkaan valkoinen nega. Toinen näistä kavereista kävi 2 pvä mua ennen siirrossa, ja sai eilen plussan. Nyt ketuttaa jotenkin niin paljon, kun menin testaamaan vaikka en tavallaan olisi halunnut ja olin niin päättänyt:unsure: Koska nyt on kuitenkin aikaista, mutta kai mä sitä haamua odottelin silti. Oireetkin on kadonneet, eilen ei tuntunut paljon mitään eikä tänään, joten olikohan gonapeptylin tekosia vaan. Noh nytpä saa toiveikkuuden sijasta olla pää painuksissa tän loppuajan, veritesti ensi vkon torstaina. Tänään siis 4 pvä siirrosta (blasto).
@MyMa - oikeastaan huutelen taalta sivusta, mutta ei 4. piinapaivan testauksesta viela voi paatella yhtaan mitaan, se on ihan liian aikaisin, vaikka olisikin blasto ... kaikki on viela mahdollista ... tsemppia!!! :)
 
@MyMa, mulla on blastojen siirrosta 4 päivänä näykyny hyyyyvin hyvin haalea viiva jota saa siis todellakin etsimällä etsiä. Sitä ennen oon molemmissa raskauksissa tehny ovistestin jotka on ollu vahvoja ja siitä innostunut tekeen rtestin. Enkä koskaan testaa aamupissasta, kun se saattaa olla laimeempaa. Älä siis vielä menetä toivoasi!
 
@MyMa Mäkin oon nyt tullut siihen tulokseen että testaan sittenkin vasta virallisena testipäivänä, koska nuo raskaushormonitasojen nousut voi mennä niin yksilöllisesti. Turha aiheuttaa itselle huonoja fiiliksia ennen aikojaan. Yhdellä kaverilla molempien lastensa luomuraskaudet näkyneet vasta kun menkkojen olis pitänyt jo alkaa ja silloinkin r-testit näyttäneet vain todella haaleaa viivaa.
Vaikka sulla onkin blasto siirretty, niin olis se silti tosi pian jo näkynyt jos olis 9 päiväisen ikäisenä näkynyt. Kiinnittyminenhän alkaa tapahtuu suurinpiirtein siinä alkion iän 6-8 päivän tienoilla, ja raskaushormonit alkaa ensin pikkuhiljaa erittyä verenkiertoon ja siitä vasta virtsaan. Ja tasot voi lähteä aluksi aika hitaastikin nousuun vaikka olis ihan normaalikin raskaus. On tää vain aika tunteiden vuoristorataa. Rauhallista mieltä! :love:
 
Voi vitsi elän täällä kyllä niin piinailijoiden mukana! :) Mutta ymmärrän kyllä tuon vuoristoradan todella hyvin:unsure:

Onnea @Silmu75 lle menkoista, toivottavasti ajoitus osuu kohdilleen! Ja toivottavasti @Nuttu92 pääset tänään siirtoon!(y)

Mä varasin ensi viikolle suunnitteluajan, vaikka tavallaan huomaan tekeväni jo surutyötäkin tän asian eteen ja yritän jotenkin orientoitua tulevaan ilman toista lasta:cry:. Toivottavasti tämä ei loukkaa niitä, jotka yrittää ensimmäistä. Itsekin aina ajattelin, että jos saan edes sen yhden, niin olisin onnellinen siitä loppuelämän, mutta niin ne tilanteet ja tunteet muuttuu ja tässä tilanteessa sitä suree eri tavalla myös sen oman lapsen puolesta, joka jäisi ilman sisarusta. Ja kun on tämän ikäinen, niin asian lopullisuus on myös eri tavalla läsnä. Pahoittelut tästä synkistelystä, mutta tässä vaan tunteet sahaa niin laidasta laitaan, että pakko purkaa jonnekin!
 
Kiitos kaikille tsempeistä nyt ja jo ennen siirtoakin:love: Eniten tässä aamussa harmitti se, että menin ylipäätään testaamaan! Uskon kyllä että tässä ei ole vielä kirves kaivossa ollenkaan, mutta tietysti olisi ollut positiivinen ylläri jos haamua olisi näkynyt. Ja aamupissasta tosiaan otin. Siirretty blasto oli muuten vielä varhainen blasto, että taisi olla vasta tavallaan 4,5 päivän ikäinen.. :LOL: Noh nyt ei ole enää testejä kaapissa ja en aio ostaa uutta ennen testipäivää (tai no sitä edeltävänä päivänä teen tikun, niin ehdin vielä perua veritestin ettei tarvi tyhjästä maksaa). Aamupäivän on taas mahaa nipistellyt, pitäkäähän vielä peukkuja:love:

@Maris83 onko sulla yhtään oireita? Vaikkei ne mitään varmaa kerro, mutta kiva aina vertailla silti:D Ja @Ellinoora38 onko edelleen tyhjä olo? :unsure:

@Silmu75 ja @Rusakkonen ja kaikki muutkin toki, ne kangassiteet/phs on ihania. Ihan kuin olis vaan alushousut, pehmeitä ja hengittäviä :)

@Solunen mulla samoja ajatuksia. Itse oon sitä mieltä että kyllä tämä palsta meillekin kuuluu, joilla jo lapsi(a) on. Itseäkin surettaa tuo, ettei lapsi saisi sisarusta, ja samalla mietin että isovanhemmat vaan ikääntyy ja ikääntyy ja vuodet laps(i)en kanssa hupenee:unsure:

Vaikka se tuska kokonaan lapsettomaksi jäämisestä ei ole enää sama kuin ekaa yrittävillä, niin kyllä se odotus ja toive on ihan yhtä suuret. Ajattelin itse ennen esikoista vähän eri tavalla, mutta ajatukset on muuttuneet. Eikä tämä muutenkaan ole mikään kurjuuskilpailu, että kellä nyt kaikkein kamalinta on. Jokaisella on omat murheensa ja niiden suuruus on henkilökohtainen. Tuetaan täällä toisiamme tasapuolisesti :):love:

Edit. Onnea @Nuttu92 siirtoon!!!
 
@MyMa komppaan muita! Liian aikaista päätellä vielä yhtään mitään. Jos multa kysytään niin erikoisempaa on että joillain näkyisi näin aikaisin kun että ei näy. Itsekin sain haalean viivan vasta pari päivää ennen virallisen testipäivän niin noin aikaisin ei varmasti olisi näkynyt mitään.
Ja senkin vielä lisään että itsellä alkoi raskausoikeet vasta 7+ viikolla ja sitä ennen ei mitään:)
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@MyMa siis miten nämä piinapäivät lasketaan? Eikö meillä ole jo viides tänään kun siirto oli perjantaina? No se on sivuseikka mutta itse en aio testaa koska on niin menkkoja edeltävä olo että tiedän että ne alkaa viimeistään lauantaina ehkä jo perjantaina. Ei ole enää tyhjä olo kuten eilen, mutta nyt alkaa olla vähän menkkaturvotusta. Kipuja tai oireita ei muuten ole. Rinnoissa ei myöskään mitään oireita. Viimeksi alkoi menkat 7pv siirrosta samoilla oireilla kuin nyt. Aikaista joka tapauksessa on. Toisilla näkyy aiemmin toisilla myöhemmin. Mulla ei verikoetta ole muutenKaan paitsi jos vuoto ei ala ja kotitesti on plussa.
 
@Wintersun voi miten ihania uutisia! Onnea! :)

@MyMa älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Niin kuin monet jo edellä sanoneet, niin vielä on aivan turhan aikaista testailla. :) Jäitä hattuun! Helppo täältä huudella ja neuvoa muita, katsotaan niin myös minä olen aivan liian aikaisin testiä uittelemassa. :p

Täällä siis onnistunut 1. PAS-siirto takana, olo on aika hurja. :love: Alkio oli otettu eilen iltapäivällä sulamaan ja oli selvinnyt sulatuksesta hyvin, aamuun mennessä oli saanut yhden solun lisää ollen nyt siirrettäessä viisisoluinen. Aluksi minulle kylläkin kerrottiin, että pakastaessa oli ollut viisisoluinen ja oli menettänyt sulatuksessa yhden solun, mutta hoitaja soitteli perään ja kertoi labratätien laittaneen solumäärät vahingossa vääriin sarakkeisiin.o_O voitte varmaan kuvitella mitä liikkui mielessä, kun klinikalta lähdön jälkeen hoitajalta tuli puhelu, joka alkoi suurinpiirtein seuraavasti: "Valitettavasti labrassa oli tapahtunut virhe..." onneksi tällä kertaa oli kuitenkin ihan hyviä uutisia. :D Virallinen testipäivä on 7.11., minut saisi lisätä piinailijoihin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: cindra ja Jasmina20
Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF? PAS tulossa 8/19
Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI tulossa 11/19
kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#1ivf
Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI tulossa

Piinailijat


Maris83 siirto 14.10., testipäivä 27.10.
Ellinoora38, siirto 18.10. , testipäivä 29.10.
MyMa, siirto 18.10., testipäivä 31.10.
Nuttu92 siirto 23.10., testipäivä 7.11.

:love: Plussat 2019 :love:
Tammikuu:
hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
Helmikuu:
kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
Taigariina 2.IVF (2pv)
Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
Maaliskuu:
Anemonee 2.ICSI (6.pv)
Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
AuroraK 1. IVF, 2. PAS
Huhtikuu:
WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
Rusakkonen 6.IVF/ICSI (3pv)
rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
Toukokuu:
Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
Kirsillevauva (km)
Kesäkuu:
Shelterme
1.IFV 1.PAS
Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
Jantzu 5. ICSI 1. PAS
Aislinn83 2. IVF
Nonnakka 1.IVF 1. PAS
Nyuu 3. IVF
Elokuu
kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
Syyskuu
Carinem 3. IVF
Lokakuu
Pupuna112 1.IVF
 
Ei kannata menettää toivoa ennen kuin menkat alkaa! Mä olin testausta edeltävänä päivänä ihan varma, että nega sieltä tulee taas, oli niin samanlainen olo kuin ennen menkkojen alkua. Ja niin sinne kuitenkin piirtyi haalea viiva, joka sitten viralliseen testipäivään mennessä oikein hienosti vahvistui :). Ymmärrän tosin hyvin senkin, ettei halua asettaa liikaa toiveita kun pettymys on sitten vielä suurempi, jos ne ei toteudukaan. Tsemppiä kaikille piinailijoile ja toki muissakin hoitojen vaiheissa oleville!
 
  • Tykkää
Reactions: MyMa
Äh kun huomenna alkaa se Progynova enkä vieläkään ole päättänyt miten sitä ottaisin, kolmesti päivässä (lääkärin ohje) vai yhden aamulla ja kaksi illalla (hoitajan ehdotus).

Sitten taas kun se Lutinus on kuitenkin kolmesti päivässä, niin eikö olis helpompi muistaa kun ottais molemmat samalla... Kunhan muistaa minne mikäkin pitää tunkea. :p
 
@Wintersun voi miten helpottava uutinen varmasti, sä oot kyllä niin pitkään joutunut löysässä hirressä roikkumaan, että jo oli aikakin! Nyt pääsette keskittymään tähän ehkä ainakin vähän toiveikkaampaan hommaan eli lapsen yritykseen:D:love:

Sulla kuulostaa @Nuttu92 menneen kaikki niinkuin oppikirjasta(y) Tervetuloa piinajengiin ja toivotaan että tärppää! :) Varmasti jäi muutama sydämenlyönti väliin, kun labrasta soittivat! "labrassa on tapahtunut virhe, teille siirrettinkin pelkkää suolaliuosta..." ai karmeaa, huono vitsi:ROFLMAO::cautious:

@Silmu75 nyt mutuilen, mutta veikkaan että lääkäri on ajatellut että lääkemäärä kehossa olisi aina läpi vuorokauden tasainen, ja hoitaja on varmaan ajatellut juuri tuota lääkkeen ottamisen helppoutta, tuolla mainitsemallasi tavalla. Itse kyllä joka tapauksessa uskoisin lääkäriä, hän se kapellimestari kuitenkin on. Tuossa 3x vrk on kyllä kieltämättä aika paljon muistettavaa. Mulla meinaa ainakin nytkin olla hankalaa muistaa aamuin illoin, kun työajat ei mee samalla rytmillä koko ajan.

Oma napakin vähän rauhoittunut aamun vaihkoilusta, sori oon välillä vähä drama queen :D Mutta kun en oikein tiedä mihin muuallekaan purkaisi näitä turhautumisia, kun mies ei tajua, ja hänellä on muutenkin mun puolesta kauhean paha mieli aina jos jotain surkuttelen. Sitten lopulta mä aina lohdutan häntä:LOL: Palaan tähän testailupaniikkiin viikon päästä. Nyt pistin illalla Ovitrellen joten eipä tuu hetkeen kiusausta pissata tikkuun ;)
 

Yhteistyössä