Hakutulokset

1. cindra

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Oi, teilläkin oli pitkä matka, toivottavasti nyt sitten onnistuu tämä viimeinen PAS. <3 Olen lukenut että on hieman isompi mahdollisuus PAS, joka on samaa "sarjaa" edellisen kanssa, varsinkin jos edellinenkin oli PAS (tuoresiirot vs PAS, vähän huonommat prosentit) Me aloitettiin -14, mutta itse...
  2. cindra

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Sanottiin vain että kahden viikon päästä, mutta ajattelin testata jo silloin kuin menkkojen pitäisi tulla, mutta sitä en pidä vielä kovin lopullisena vastauksena. Tsemppiä sinullekin piinapäiviin. :)
  3. cindra

Itsekin kävin eilen siirrossa ja ruskea vuoto tuli eilen jo. Se voi joko olla kiinnitysvuoto tai sitten vain sitä että kohdussa on sörkitty, eli pieni vuoto sen takia.
  4. cindra

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF Cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/18, #1. #siittiöiden vähyys ainakin, #1. ivf 09/19...
  5. cindra

Heippa, minäkin voisin hypätä kyytiin :) Meillä on nyt toinen PAS ja ensimmäinen IVF edelleen. Tuoresiirtoon ei päästy ikinä hyperin takia. Ensimmäinen PAS oli joulukuussa -16 -> poika 09/17. Perjantaina kävin siirrossa ja nyt piinailen parhaillaan. En muista että ensimmäisen jälkeen olisi...
  6. cindra

Näinhän se yleensä onkin, mutta on myös mahdollista että saa vain 2 ja ne ovat molemmat huonoja, toisaalta voi myös käydä flaxi ja voi saada useampi hyvä.
  7. cindra

Kyllä tämä aihe olisi taas ajankohtainen :) Eilen kävin pakkasalkion siirrossa, hyvännäköinen 5 päiväinen siirettiin, nyt pitää vain malttaa odottaa.
  8. cindra

@hannuliini Onko teillä pakkanen tyhjä vai miksi ette pääse enää julkiselle? @mmmoi : onnea teille, hyvä kun viimeinen onnistui! @Danskunen : jos ei ole ovista, niin on tietysti vähän vaikea tulla raskaaksi, mutta nopeasti se meni viimeksi, joten eiköhän teillä ole kuitenkin aika hyvät...
  9. cindra

Voiko ovulaatio jarruttaa/siirtää ajankohtaa

Tästä on jo 1,5 vuotta aikaa, eli tuskin enää ap:lle apua, mutta jos joku muu vielä haluaa tietää. Minä olen ovista seurannut monta vuotta ennen plussaa ja huomasin että alkoholilla on merkitystä. :whistle: Ei varmaan toimi kaikilla, mutta itse tiedän voivani siirtää ovista muutaman päivän...
  10. cindra

Täälläkin yksi entinen lapseton haaveilija. Vuosi on kohta kulunut sektiosta ja kohta kaksi IVF-hoidon aloittamisesta. Meillä ei tehty tuoresiirtoa hyperstimulaation vuoksi, mutta eka PAS toi plussan ja myös pienen (aika ison) pojan :) Sektion jälkeen piti odottaa vuoden ennen uutta raskautta...

Yhteistyössä