Hakutulokset

1. Z

Tammikuiset 2021

Mä ainakin haluun että km sit näkyy kans kunnallisella koska 3. Jälkeen pääsee tutkimuksiin. Et senkin takia haluun olla neuvolaan ajoissa yhteydessä. Myös ne ekat verikokeet on jo vk8-10 ja ainaki pk seudulla labroihin vaikea päästä nopeesti joten haluun sen lähetteen sinne kyl hyvissä ajoin...
  2. Z

Tammikuiset 2021

Mä ainakin oon kaikista soittanut aika heti testin teon jälkeen. Ja niin nytkin aattelin huomenna soittaa. Vielä pohdin että kerronko noi oikeat menkat joiden mukaan oisin testin tehnyt jo 2+4 niin pääsisin varmasti varhaisultraan vai vetoonko vaan vuotoihin ☺️
  3. Z

Toiveissa vauva 2021

Hei mut vois varmaan siirtää plussanneisiin ☺️♥️ Vähän oon kyl taikauskoinen ja pelkään et kohta joudun palaa tänne takas, mutta pakko nyt vaan yrittää luottaa et menis tällä kertaa kaikki hyvin ☺️
  4. Z

Toiveissa vauva 2021

Semmosella app:lla kun premom voi ottaa kuvan ja se kertoo missä sun lh piikki on ja sit arvioi oviksen ajankohdan.
  5. Z

Tammikuiset 2021

Jes Digi näyttää 2-3viikkoa tänään siis kai 4+0 joten aivan oikeessa aikataulussa nousee hcg ♥️ Kai mä uskallan huomenna soitella neuvolaan ja kysellä jos pääsen ultraan niitten vuotojen takia ☺️
  6. Z

Toiveissa vauva 2021

Tänää digiin 2-3 viikkoa ♥️ Eli kyllä se tyyppi tuntuisi yrittävän mukana pysyä pikku vuodoista huolimatta ☺️ tänään ois laskujeni mukaan 4+0 ihan varma en oo ku ovis oli niin aikasin että siitä jos laskisi oisin plussannut jo RV 2 jotain ☺️ Päätin suosiolla "siirtää" menkat järkevämpää kohtaan...
  7. Z

Tammikuiset 2021

Tammikuu influenssa ja rs kautta joten anyway varmaan sisarukset yms. pidettävä pois sairaalasta.
  8. Z

Tammikuiset 2021

Tolle rajoituksella on syynsä. Taustalla Suomessa tilanne joka olisi korona testin osoitettua positiiviseksi vaarantanut 2vk synnyttämisen ja varsinkin riskiraskaana olevat todella merkittävästi ( en voi avaa tän enempää ). Perhehuoneet ovat huono kompromissi koska niihin ei tule kaikki...
  9. Z

Toiveissa vauva 2021

Luteaali vaihetta voi koittaa pidentää esim B6 vitamiinilla ☺️ Mulla oli viime kuussa kokeilussa kun tukee kans keltrauhasen tuotantoa ja piteni 2 PV normaalista. Siveydenpuu tabletit tasaa myös hormonaalista kiertoa, mulla ne nyt kyl aikasti oviksen överi aikaiseen ja siten tää plussa kierto...
  10. Z

Tammikuiset 2021

Voi kun tuota malttia olisikin ☺️ Mieskin nauro et pitäskö mun vähän rauhoittua, kun kävin taas päivittää tilannetta hälle että ei nyt sit ehkä viel mennytkään kesken. Hänellä muutenkin vähän löysemmät ranteet ja ei epäile yhtään eikö vielä joskus sitä vauvaa saataisi syliin asti vaikka nyt ei...
  11. Z

Toiveissa vauva 2021

Ja siis apua tänne tippuu kyl nyt plussia jatkuvalla syötöllä! Onnea @Nokare ♥️
  12. Z

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille tuhannesti tsempeistä ♥️ Kyl täs alkaa taas toivo herätä et tää menisikin hyvin vuodosta huolimatta ☺️ Että ehkä nyt voi sieltä KP listalta nappaa pois. Plussanneisiin en vielä aatellut siirtyä vaikka tuolla tammikuisissa oon jo käynyt juttelee. Värit ei jostain syystä toimi ☹️
  13. Z

Toiveissa vauva 2021

No semmosta lievää menkka jomoa oli eilen mutta sekin kai viel voi kuulua asiaan... Ja joo tosiaan ihan menkkojen aika ois nyt. Mulla on siis tullut aina raskauksissa jonkinlaista vuotoa NS. Valemenkkoina. Ois kyl kiva tietää miks mulla aina tulee et onks vaan kropassa ne menkat niin vahvasti...
  14. Z

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ☺️ @Töppönen_ ja @Kasikuus Kyllä täs jotenkin itsekkin alkaa toiveita herättää että tää olisikin vaan sitä mulle normia tuhruilua jota tullut aina... Joskin toi eilinen veri oli kyl uutta, mutta kai se voi raskauksien välillä olla eroa tuossa vuodon laadussakin. Kai täytyy soittaa ma...
  15. Z

Toiveissa vauva 2021

Onko kellään täällä ollut kemiallista? Kuinka nopee lähtee testit haaleneen? Mulla tosiaan eilen tuhrun mukana vähän runsaampaa vuotoa joka oli jo ihan verta. Nyt sit taas yöllä ei oo tullut mitään ja pyyhkiessäkin vaan ruskeaa tuhrua. https://aijaa.com/XZBJGe Tän aamun testi ja taas on viiva...
  16. Z

Tammikuiset 2021

Vaalean ruskeaa pidän itselläni vielä normaalina koska sitä ollut myös onnistuneessa raskaudessa! Jos ei isoja kipuja ja oot jo isommilla viikoilla (rv6->)voi hyvin johtua vaikka istukan sijainnista ☺️
  17. Z

Tammikuiset 2021

@Lilmi89 yöllä ei oo tullut yhtään ja nyt vessassa vähä ruskeaa pyyhittäessä. Enään ei ainakaan aamusta näkynyt veren väristä yhtään. ☺️
  18. Z

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/XZBJGe Tän aamun pregchek vähän eri päivinä oon tehnyt eri testeillä mutta kyl nää koko aika tuntuu vahvistuvan ☺️ että kai tässä on vaan uskottava että siellä ainakin vielä yrittää joku tyyppi pysyä matkassa ♥️ tänään siis dpo14 ja musta viiva kyl ihan hyvä näille päiville?
  19. Z

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/NOl7yO Tossa tän aamun testi ☺️ Nyt aattelin yrittää olla tekemättä pari PV et haalenis sit Selkeesti jos on haalenemassa ☹️
  20. Z

Tammikuiset 2021

Toki elän viel toivossa mutta kyl tää pahasti tuntuisi ihan menkoista vaikka vuoto vielä niukahkoa onkin. Nyt myös sellasta menkkamaista jomottelua oli. Ei kai tässä auta kuin pari päivää seurailla mihin kääntyy.

Yhteistyössä