Hakutulokset

1. Z

Toiveissa vauva 2021

Jos tää raskaus nyt meni kesken mitä vahvasti epäilen. En jotenkin jaksa uskoa että Selkeesti verinen vuoto vois olla vaan harmitonta vuotoa. Niin ei varmaan viel neuvola yms laske oikeeksi keskenmenoksi? Mietin et kolmen jälkeenhän pitäis päästä tutkimuksiin ☹️
  2. Z

Tammikuiset 2021

Testit edelleen vahvistunut ihan normaalisti. Ja ei oo menkat myöhässä kun just näihin aikoihin kuuluiskin alkaa. Tissit edelleen kiipeet mikä kyl mulla on hassua jos jo vuotaa. Toki siis tää vuoto on viel tosi niukkaa et ihan pikkuhousunsuojalla pärjää. Vähän ehkä munsarjoissa kipuilee mutta ei...
  3. Z

Toiveissa vauva 2021

No nyt muuttu tuhruvuoto vereksi eli tai siinä mennä tää raskaus.... Hemmetti kun ärsyttää. Kai mulle voi päivittää kp1
  4. Z

Tammikuiset 2021

Voi hemmetti taisin taas iloita liian aikaisin. Tuhru vuoto muuttu ihan vereksi et eiköhän tää mee kesken nyt..... :cry:
  5. Z

Toiveissa vauva 2021

Ahh ku tää tuhru vuoto ahdistaa. Vaikka on ollut tätä aina niin silti pelottaa et oisko tää joku merkki taas epänormaalista raskaudesta tms. Tänään myös aamusta oli musta ihan vähän jopa punasta tuhrua kun ainaki tossa tuulimunassa tammikuussa oli selkeesti vanhaa verta koko sen 4pv. Ei tietty...
  6. Z

Tammikuiset 2021

Mulla ollut tuhrua niin onnistuneessa kuin tuulimunassa about menkkojen aikaan . Ja taas alko ruskea tuhru, toivotaan et olis vaan tuhrua eikä muuttuisi vereksi ☺️ Miltä muuten teidän kn on tuntunut plussauksen aikaan? Mulla ihan överi alhaalla turpea :unsure:
  7. Z

Toiveissa vauva 2021

Ja kiinnittymis tuntemuksista kyseltiin. Mulla ei tarkkaa tietoa oo koska nyt kiinnitty lämmöt dippas tos dpo7 ja dpo5 jomottelu menkkamaisesti aika voimakkaasti, silloin alko myös repäisykivut, sit sitä menkka jomoja oli vähän on off sen dpo5 jälkeen. Kevyitä kohdun alueen tuikkaisuja oli mutta...
  8. Z

Toiveissa vauva 2021

Mä en oo plussa kierroissa edes kunnon limoja bongannut. Mulla greippi mehu lisää limoja mutta silloin ei oo tärpännyt joten jätin nyt suosiolla pois☺️ mulla muuttuu vetimäiseksi ilman greippiä eikä semmosta kunnon limaa tuu välttämättä ollenkaan. Oon kans huomannut et jotankin tujumman hajuista...
  9. Z

Tammikuiset 2021

Mäkin haluisin sit varhaisultraan jälkeen jos sykkeet löytyy niin sinne fb. ☺️
  10. Z

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä♥️ on kyl hirmu stressaavaa odottelu ☹️ Voihan ne kivut olla kai aika koviakin ilman että on km kyseessä? En tiiä missä päin asut mutta pk seudulla pääsee ainakin kipujen takii naisten polille tsekattavaksi. Varmaan myös muualla Suomeen vastaavia paikkoja. Soitat vaan ja sanot et on...

Yhteistyössä