Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset

Oikein hyvää huomenta:) Pitkästä aikaa "kunnon" yöunet nukuttu.Herätessä kello näytti 5.15:D No sitten heti aloin ihmettelemään että miksi en heränny vessaan..iski pelko että nytkö ne vähäsetki oireet häviää. 19v sitten kun esikko synty ei ollu nuo ravintosuositukset lähellekkään sitä kun...
  2. H

Kesäkuiset

Scarlet- muistuttaa paljon omaani tuo sinun kkm tarina.Täysin vuodoton oli minullakin.kasvu tyssänny viikolle 6.viikolle 10 ultrailtiin ja sitten antovat lääkkeet tyhjennykseen.ei onnistunu.istukan pala oli jatkanu kasvuaan ja kuukausi tuosta lääkkeellisestä jouduin Kysille embolisaatioon ja...
  3. H

Kesäkuiset

En minäkään kunnallisella puolen varmaan ois näin aikaseen ultraan päässy,mutta yksityisellä kun omasta pussista maksaa niin pääsee;) Clomifenillä alkunsa saanu raskaus joten lääkäriä kiinnostaa onko oikeassa osotteessa. 5+3 (?)
  4. H

Kesäkuiset

Miksi tuonne keskelle tekstiä tuli tuo naama? Ei anna edes muokata pois.
  5. H

Kesäkuiset

Minulla siis taustalla keskeytynyt keskenmeno.Olen ollu nyt lapsettomuus hoidoissa Terveystalolla ja siellä on ultra.Kaiken järjen mukaan syke pitäisi näkyä.Siksi lääkäri käski juuri ensiviikolle varaamaan ultran.Näin siis siksi että ovulaation ajankohta on tiedossa ja plussa tuli jo dpo11.
  6. H

Kesäkuiset

:)Justiinsa olin tulossa kyselemään muiden nukkumisesta,mutta huomasin että täällä on jo aiheesta kirjoteltu. Minulla kanssa lamppu sammuu 21.30 mutta uni loppuu hieman turhan aikasin.Tänäaamuna nousin klo.03.30! sitä edellinen 04.30..Ja viimeyönä havahduin siihen että vasen rinta oli TOSI...
  7. H

Kesäkuiset

Minulla tyssäsi kuopuksen imetys kans samoihin aikoihin,johtuen ihan siitä että oli niin valtavan iso syntyessään että lisämaitoa tarvisti ja oppi että pullosta saa helpommin.Aikani lypsin,mutta en jaksanu kauan.
  8. H

Kesäkuiset

Mulla kans erään laskuopin mukaan 5+0 tänään.Ei täälläkään mitään rajuja oireita ole,mutta kaikkea pientä. Mulla ois ensviikolla 5+6 ultra.
  9. H

Kesäkuiset

Meillä kans maatalous,maitotila.
  10. H

Kesäkuiset

Minä voisin popsia kirsikkatomaatteja kilon kerralla.Ja kalaa tekee mieli..mistähän vitamiinin puutteesta mä kärsin? Kaapissa on purkki jos toinenki vitamiineja,foolihappoa ja d-vitamiinia. Mulla oli eka raskaudessa tuo makean himo,tosin suolasiin karkkeihin.
  11. H

Kesäkuiset

Onko muilla koirataloutta? Meillä yksi hauveli ja kiitos sen meillä saa imuria heilutella melkein joka päivä.No nyt on tullu oireena tämä HAJUHERKKYYS:sick: siis voi luoja että voi imuri haista pahalle! Nohevana tyttönä paripäivää sitten imuroidessa istuin kesken homman koneelle ja etsin jotain...
  12. H

Kesäkuiset

Samanlainen suunnitelma meillä.Ultra on 4.10 ja sillon on 5+6 joten hieman hermostuttaa onko liian aikasta.No lääkäri käski sen tuohon varaamaan joten..Minulla siis kkm todettu vuosi sitten.
  13. H

Kesäkuiset

Helmut tee ihmeessä digitesti niin ei tarvitse viivojen kanssa tuhrata.Minäkin saisin varmaan vieläki haamuja jos liuskojen tekoa oisin jatkanu.Täräytin digin kehiin ja loppui jahkailu(y) Mulla ei muuta oiretta oikeestaan oo kun että tissit on turkasen kipeät ja muodot on lainassa itse dolly...
  14. H

Kesäkuiset

Kiitos kun pähkäsitte kaverina noita raskausviikkoja:) Jos ovulaation mukaan laskee niin nyt olisi 4+3 (eli viides r.viikko)menossao_O Laskettu olisi silloin 31.5..no varmuus tulee kun 4.10 on ultra.Minulla siis takana kkm vuosi sitten.Oli tyssänny kasvu viikolle 6.
  15. H

Kesäkuiset

Outoa(n) Minulla siis kolmas lapsi tulossa ja luulin että osaisin laskea r.viikot oikein ihan itse..mehtään meni jos esim.vau.fi sivujen laskuriin luottaa. Eli viim. kuukautiset 28.8,ovis kp11 Joten kierto olisi ollut 25päivää (jos siis oletetaan että menkat alkaa ovulaatiosta 14pv kuluttua. No...
  16. H

Kesäkuiset

Minulla liuskat näytti dpo11 haaleaa haamulaista mutta tein vielä samasta "näyttestä" digin viikkonäytöllä ja se sano raskaana 1-2.
  17. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Fritang minut saa siirtää plussanneisiin.En ole tuon digin jälkeen enää testannu.Vuoto ei ole alkanut ja oireita vaikka muille jakaa:) On tämä fiilis kuitenki aika pelokas.Lokakuun 4 on ultra Terveystalolla. Pitäkää peukkuja että kaikki on kunnossa. Lähetän plussaonnea kaikille ja paketin...
  18. H

Kesäkuiset

:)Huomenta Helmut ja kiitos kun teit ketjun. Heikura79/ 1.6/ kolmas/ Kys
  19. H

Kuka tekisi ketjun kesäkuisille?

Olenko vielä ainut jolla laskettu kesäkuussa? Oman laskuopin mukaan la olisi 1.6-18
  20. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

:)Kiitos onnitteluista.Nyt kun hetken olen kasannut itseäni niin ajattelin kertoa "reseptin" jolla meillä onnisti kkm:n jälkeen.Taisi olla yk 9 tai 10. -Clomifen 2 tablettia kerran päivässä (otin illalla) -Vehnänalkio öljy -100mg D-vitamiinia kuurina ja sitten 50mg -Greippimehu;) -Ovulaation...

Yhteistyössä