Hakutulokset

1. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

:love:Raskaana 1-2:love: Voi apua tätä onnenpäivää. Tänään dpo11.
  2. H

Dpo10 ja HERRAJUMALA#APUA#ONKO TODELLISTA raskaustestissä HAAMU:love: En ikinä ole saanu edes haamujen esiäitiä mutta nyt pärähti ihan tihrustamatta haamu! Edellisen plussa sain 4.10-16.Eli melkein meni se vuosi. Olen ehkä turhankin toiveikas,mutta otan nyt ilon irti tilanteesta ja lähden...
  3. H

Dpo9 ja on se perhana ettei voi olla testaamatta:D Negahan sieltä tuli..tietysti. Eilen kävin halimassa kaverin vauvaa.Ei taas helpottanu ei.
  4. H

Kp17 dpo6 ultrassa käyty.Ovis oli tapahtunu vasemmalta eli JOTAIN positiivista.No kalvo vain 6mm:( Lähete Kysille inseminaatioon napsahti,vaikkakin tohtori sanoi että katsotaan nyt tämä kierto kuitenki loppuun. Lämmöt koholla 36.9 tosin en oo mittaillu kun muutaman kerran.Poskia kuumottaa ja...
  5. H

hill vieläkö meinaatte kolmanteen inssiin? Minulla lähete inssiin tulossa ensviikolla (mennään jos ei tässä kierrossa tärppää).Vieläkö usko riittää toimenpiteeseen? dpo2 menossa ja tissit järkyttävän kipeät:censored:.Alkukierron pillereitä syytän. Onneksi keskiviikkona on ultra,niin katkasee...
  6. H

Minulla kun tuo ovis tulee miten sattuu niin hyvä ohjeistus on ollu tuo että kolmantena päivänä oviksesta alotan.Eli minun reseptissä ei lue että esim.aloitetaan kp 16 jne. koska oviksen ajankohta vaihtelee paljon.Viimekierrossa plussa tuli kp15.Syön sen 10 pv ja kun pillerit loppuu menee n.2pv...
  7. H

Naadis ompa erikoinen tuo sinun terojen aloitus..minua on ohjeistettu että vasta kolmantena päivänä ovulaatiosta saa keltarauhashormonin aloittaa.Se kun voi ja estääkin koko ovulaation jos alottaa ennenku ovis on varmasti tapahtunu..Minulla nyt dpo0 ja sunnuntaina aloitan luget.10 päivää niitä...
  8. H

:whistle:sanotaanko että meillä on kaavoihinsa kangistunutta tuo petitouhu..mies ei muuta ku makaa:LOL: enempää en valase ongelmaa. Tein parisen tuntia sitten sekä liuska että digitestin (ovis) ja nyt uudelleen ja digi hymyili! Tuli liuskaanki tumma viiva..MUTTA jos olisin testannu vasta aamulla...
  9. H

kp10 ja liuska ovistestissä niin vahva viiva että jos en digillä ois tarkistanu oisin luullu plussaksi.Jokatapauksessa taitaa ovis tulla hieman aikasemmin ku viimekuussa. Olen jo niin epätoivoinen että koetetaan koti-inseminaatiota.Vehnänalkioöljy ja kreippimehu käytössä.Limat tuli eilen...

Yhteistyössä