Korvasieniä ei saa syödä, mutta muista ei miun tietääkseen oo rajotteita Oon näitä aika paljon pohtinu nyt kun just oon menossa omia kolmekymppisiäni juhlimaan ja kuumeisesti mietin mitä hittoo voin syödä ravintolassaMitenkäs nuo sienet? Saiko niitä syödä? Eilen tein kuivatuista kanttarelleista kastikkeen, tänään meille tuli joulu ja söin laatikoitten kera sienisalaattia(jotain kaupan valmis salaatti) ja tietty nyt vasta kävin miettimään oliko se ok? Eilen unohdin hetkellisesti että oon raskaana, olin ostamassa graavilohta mutta jäi loppumetreillä ostamatta
Minulla siis taustalla keskeytynyt keskenmenlen ollu nyt lapsettomuus hoidoissa Terveystalolla ja siellä on ultra.Kaiken järjen mukaan syke pitäisi näkyä.Siksi lääkäri käski juuri ensiviikolle varaamaan ultran.Näin siis siksi että ovulaation ajankohta on tiedossa ja plussa tuli jo dpo11.@heikura79
Siis sulla on nyt jo ultra?
Eihän se vielä mitään välttämättä tarkoita tuossa kohtaa, jollei sykettä näy, kun viikkoja vielä sen verran vähän
Miksi tuonne keskelle tekstiä tuli tuo naama? Ei anna edes muokata pois.Minulla siis taustalla keskeytynyt keskenmenlen ollu nyt lapsettomuus hoidoissa Terveystalolla ja siellä on ultra.Kaiken järjen mukaan syke pitäisi näkyä.Siksi lääkäri käski juuri ensiviikolle varaamaan ultran.Näin siis siksi että ovulaation ajankohta on tiedossa ja plussa tuli jo dpo11.
No,tiedän. Mutta nyt on raskauoireetkin vähentyneet ja sellanen olo etten raskaana ole. Mulla neljä lasta ja kolme keskenmenoa. Joten taidan vetäytyä nyt taustailemaan, kunnes näen miten käy.@Untuva79 mulle painottivat että valkovuodon seassa niukka vuoto on vielä ihan normaalia. Älä heitä hanskoja vielä tiskiin <3
Älä ihan vielä luovuta! Toivotaan että se on harmitonta vuotoa.Jaaha. Taitaa jäädä lyhyeksi tämä meikäläisen ilo. Alkoi tulla rusehtavaa valkovuotoa/tuhrua.
Mulla kans pahoinvointi vähentyny, niin alkaa heti epäillä et kaikki ei oo kunnossa! Nyt pari viimepäivää ollu kans kauheen kiukkunen olo ilman syytä!