Hakutulokset

1. Adiela88

Heinäkuiset 2018

Se taitaa vaan olla ruumiinrakenteesta kiinni se mahan muoto. Toki joillain saattaa osua oikeaan, sen vanhan uskomuksen mukaan mut taitaa olla aika tuuripeliä.
  2. Adiela88

Elokuisia varovasti huhuilen..

Mun mielestä alkuraskauden ultra on myös siinä mielessä tärkeä että on vähän eri asia tyhjennellä tuulimunaa ar- ultran jälkeen kuin vasta nt- ultran jälkeen. Itsellä tuulimuna rv 6, ja se jo oli jo ihan tarpeeksi kivualista. En halua tietää millaista se on myöhemmin, jos sen vaan voi välttää...
  3. Adiela88

Heinäkuiset 2018

Äitiyspakkauksen sisältökin kasvaa tuolla 30 eurolla. (y)
  4. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Oi, @Lallastiina : lle todella paljon Onnea! Vauvalle super tarrasukat nyt matkaan. :love: Mä käyn kans täällä, kurkkimassa, lueskelemassa ja toivomassa plussia. Ainut ketju mitä oon aktiivisesti plussaamisen jälkeen seurannut. Niin ja meilläkin siis plussa tuli häämatkan jälkeen- joten...
  5. Adiela88

Heinäkuiset 2018

Voi ei Aurinkola, olen tosi pahoillani. :(
  6. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun mielestä ne on edelleen vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Ne "haamut". Muutenkin haamut tulee vasta kiinnittymisvuodon jälkeen. Miten pitkä aika sulla on ovulaatiosta?
  7. Adiela88

Jollain saattaa olla niin nopea se lh- piikki, että ei riitä jos kerran päivässä testailee. :) Mä testailin vaan kerran päivässä, mut toisaalta tunnistan aika hyvin oviksen oireistakin...:sneaky:
  8. Adiela88

3 (puolikasta) haamua ja 2 negaa, mitä ihmettä?!

Mä sanoisin että viivanpaikka...
  9. Adiela88

Musta toi on vähän liian ohut ollakseen plussa.:ninja: Mut aikamoinen viivanpaikka jos sellanen on.
  10. Adiela88

3 (puolikasta) haamua ja 2 negaa, mitä ihmettä?!

Jos pillerin unohtamisesta on jo 2-3 viikkoa, niin olettaisin että raskaus kyllä näkyisi selvemmin testissä? Voithan laittaa kuvaa noista puolikkaista haamuista. :)

Yhteistyössä