Hakutulokset

1. Adiela88

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Ei ehtinyt tulla menkkoja välissä. Testi tältä aamulta : Ei vaan osaa oikein ilota.:unsure: Ehkä päivä kerrallaan ja katsotaan mihin tässä mennään. :)
  2. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@atvk87 En osaa oikein muuta kommentoida, kuin että paljon voimia. Jotenkin toivoisin ettet luovuttaisi, vaikka ymmärrän täysin että nyt on paljon ajatuksia ja tunteita joita käydä läpi. Mun mielestä tässä ketjussa on jotenkin tosi aitoa ja sympaattista porukkaa, jolle toivoisi onnistumisia...
  3. Adiela88

Heinäkuiset 2018

Uus ryhmä sit vaan, jos tuo täyttyy ;)
  4. Adiela88

Mullakin tuli keskenmenon jälkeisessä kierrossa ihan selkeät ovistuntemukset. Mekään tai minäkään en kuunnellut lääkärin ohjetta olla yrittämättä. Mulla kun vain toinen puoli ovuloi, niin en hukkaile aikaa. Ovis hyödynnetty siis ja tiistaina sain ihan hailakan haamun r- testiin. En kuitenkaan...
  5. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näkeeks joku jotain? :cautious: http://aijaa.com/0FthWv
  6. Adiela88

Tervetuloa mukaan @Minni-83 :) Ymmärrän @Genmaicha sun fiilikset, oma järkytys oli aikoinaan aikamoinen kun tajusin että mulla on pcos. Sulla kuitenkin ilmeisesti tuo "lievempi" versio eli pco. Mä oon yrittänyt ajatella niin että tosi moni polykystiset munasarjat omaava on kuitenkin...
  7. Adiela88

Mäkin oon hetkittäin tosi katkera ja kateellinen esim. mun yhdelle työkaverille joka on tällähetkellä raskaana. Hän ei tiedä meidän yrityksestä eikä keskenmenosta ja tuntuu tosi pahalta puhua mitään raskauteen liittyvää. Etenkin kun voitaisiin olla suunnilleen samoilla viikoilla. Koitan välillä...
  8. Adiela88

Täälläkään ei mitään uutta auringon alla, r- testi nega ja odottelen vain et menkat alkaa. Eipä just mitään oireita ees oo, mutta silti ottaa aivoon aina se negan näkeminen. :confused:
  9. Adiela88

Toiveena vauva 2017-2018

Jos ei oo kiire, niin kannattaa tilata ebaystä. Tomitus kestää hetkisen, mutta niitä liuskatestejä saa ainakin tosi halvalla! Tilasin 7 eurolla 50 ovulaatioliuskaa + 10 raskaustestiä. ;)
  10. Adiela88

@Miiiii Mulla tais stopata kans tohon noi viivojen tummumiset, mut pidän kovasti sulle peukkuja et ne lähtis tummumaan. (y)
  11. Adiela88

Mäkin kyllä näen @Minni-83 : lla häivähdyksen. Mulla menossa dpo 6-8, en tiedä ihan tarkalleen ovispäivää. Tänään nega, mutta se olikin selvää. Alkuviikosta uutta testiä. :sneaky:
  12. Adiela88

@Lallastiina Peukut matkalle! Ja toivottavasti nämä kierrot olis niitä teidän kiertoja, kerran on tollanen mieltä nostattava reissukin edessä. :) Testailin tänään ja ihan puhdas nega, minkä kyllä tiesinkin. Olipa silti pakko kokeilla tuuria :ROFLMAO: Villi arvaus että dpo 6-8 käynnissä, mutta...
  13. Adiela88

Joo siis kyllä mä varmaan oon joku 7 vuotta sitä aavistellut ( vaikka nyt vasta ultralla se varmistui) , paljon ennen miestäkin jo. Kun tapasin miehen, käytin yli kaks vuotta ehkäisyrengasta - joka oli tosi hyvä lääke pcos oireisiin. Sillon oli tosi helppo unohtaa koko asia. No sitten kun jätin...
  14. Adiela88

@atvk87 Aloin aikoinani aavistelemaan et jotain vikaa varmaan on, kun kierrot on niin kovin pitkiä. Välillä runsaita ja välillä tosi niukkoja. Googlettelin sit kaikkea ja Pcos sopi oikeastaan kaikkeen, kun mulla on myös noita muita " oireita" kuten keskivartalo lihavuutta ja aknea. Mulla paino...
  15. Adiela88

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@lovecoco Täälläkin yks Pcos- ihminen. Lääkkeisiin tosin en osaa sanoa mitään, koska niihin ei oo ainakaan vielä pitänyt turvautua. Yritys alkanut elokuussa. Yksi plussa, josta km joten ainakin siis ovuloin joskus. Mulla painon pudottaminen vaikuttaa ovulointiin. Viimeisen vuoden aikana tullut...
  16. Adiela88

@nenni26 Pidetään peukkuja josko kuitenkin tulis tärppi. Meillä vähän samaan aikaan testailut ;) @atvk87 Tiedän fiiliksen. Niin kauan kuin oon tiennyt että mulla on pcos, oon miettinyt tulenko edes koskaan raskaaksi. Oon surrut sitä niin lukemattomia kertoja, kun kierrot on ollut päin...
  17. Adiela88

@Lallastiina Täältäkin peukut matkalle, mulle oli ainakin niin pelastus että lähdettiin km: n jälkeen matkalle. Sai ihan muuta ajateltavaa. :) @atvk87 Toi on just niinkun Lallastiina sanokin varmaan tosi hyvä ajankohta gynelle, luulis että just ennen ovista ja sen jälkeen olis parhaimmat ajat...
  18. Adiela88

Mulla ne ainakin on niitä missä en oo ovuloinut laisinkaan. Oon siis joskus luullut että oon ovuloinut, mutta jos kyseisestä ajasta menee yli 16 -> päivää niin on selvää ettei ovulaatiota ole tullut. Normaalissa kierrossa mun luteaalivaihe on 13-14 pv.
  19. Adiela88

Voi kurja @stindepinde :( Oisin voinu vannoa että sulla on plussan alku noissa viivoissa. Tsemppiä uudella kierrokselle. (y)
  20. Adiela88

@Miiiii Varovaisesti uskallan onnitella! Nyt vaan viivalle vahvistumisia :) @Santso Me ollaan yritetty ainakin nyt heti km- jälkeisessä kierrossa, vaikka mulle sanoi th että olisi hyvä odotella yhdet kuukautiset. Onhan tosta hirveesti ristiriitaista tietoa, mut kallistuin siihen et kroppa...

Yhteistyössä