Hakutulokset

1. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Mä jotenkin haaveilen siitä mahasta. :ROFLMAO: Oon kyllä ihan varma että sit kun mulla oikeesti on se niin odotan vaan et se häviäis. Lähinnä siis haaveilen sellasesta söpöstä mahasta jonka voi verhota kaikkiin äitysmekkoihin. :rolleyes: Mut todennäköisesti leviän vaan jokapuolelle, eikä maha...
  2. Adiela88

Oi mielettömästi onnea @ToukkaHaave87 :love: Ihania noi plussa uutiset. Mulla on huomenna viiminen " totuudenhetki" testauksen suhteen. Viime la selkeä nega, mutta menkkoja ei ole siis edelleenkään kuulunut. Viikon tässä maltoin olla testaamatta. Kp 41 taitaa olla menossa, kierto siis edelleen...
  3. Adiela88

Voi harmi @atvk87 :unsure: Jotenkin samaistun kyllä sun tunteeseen. Mä oon kans ollut tosi surkeena kun menkkoja ei oo kuulunut mutta testit ihan puhdasta negaa. Toki tiedän että mulla on Pcos rasitteneena, mutta silti se tuntuu pahalta. Mäkin vaan toivoisin et ois ees kierrot normaaleita, niin...
  4. Adiela88

@Lallastiina Mä en itseasiassa tiedä.(n) Mulla on kierrot ollut tosi sekaisin sen jälkeen kun jätin ehkäisyrenkaan pois ja en oo enää aikoihin pongannut ovulaatiotakaan. Saatiin kerran talleteltua tässä kierrossa ja jos ovis ois ollut siinä niin nyt ois joku dpo 13 paikkeilla. Kalliiks tulee tää...
  5. Adiela88

Mullakin junnaa tää ihan paikoillaan. Tuhrutteluvuotokin loppu, nyt tulee vaan valkovuotoa. Menkkoja ei näy eikä kuulu, tissit kipeät mutta raskaustesti kyllä selkeä nega. En ymmärrä. :cautious:
  6. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

^ Sama :D Onnea @Niukuli :love:
  7. Adiela88

@Abby87 Mä en osaa mitään vastata noihin testeihin kun saan aina vaan haaleeta viivaa niillä vaikka miten testailen. Täältä vaan pieni vuoto jatkuu, alkais jo kunnolla! Niin pääsis uuteen kiertoon. Tänään aamulla tosin näytti jo aika kp 1 :ltä, joten toivoa ois. :cautious:
  8. Adiela88

Ihankun siinä jotain näkyis? (y)
  9. Adiela88

Mäkin täällä testailen, dpo 11 menossa ja nyt illalla olin näkeväni viivan. Saattaa olla kyllä viivanpaikkakin, jotenkin ei oo kauheeta luottoa noihin One Stepin herkkiin testeihin, muttei viitsi käyttää muitakaan testejä vielä jos tää on jotain mielikuvituksen tuotetta. :whistle:
  10. Adiela88

Tervetuloa kaikki uudet mukaan :love: Tosi kiva kun tänne saadaan porukkaa! @Vesinokkaeläin Mäkin olin ensin päättänyt että aluksi meen ihan vaan ilman tikuttelua, mut eihän siitä tullu mitään :whistle: Mulla oli niin epäsäännöllinen kierto ehkäisyn jälkeen että ei vaan jaksanu. Ei meilläkään...

Yhteistyössä