Hakutulokset

1. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Älä masennu @Abby87 , meillä tuo edellinen plussa napsahti kerrasta, eikä mulla ollut hajuakaan että edes ovuloin. Täällä kp 17 menossa ja ei mitään erikoisempia tai ainakaan selkeitä ovistuntemuksia. Täytyy pohtia jaksaako tehdä noita ovistestejä kun jotenkin niistä tulee aina turhaa...
  2. Adiela88

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Itsekin tulen tänne ketjuun - spontaani km 5+2 joka onneksi oli keskenmenoksi aika " helppo". Viikon vuosi ja sitten kaikki oli ohi. Henkinen puoli on tietenkin eriasia, enpä toivoisi tätä kenellekään koskaan. Onneksi meillä oli matka miehen kanssa, joka auttoi käsittelemään asiaa ja nyt sitten...
  3. Adiela88

Mä joudun ( tai pääsen) paluupostilla tänne takasin. Itseasiassa mulla oli alusta saakka sellanen olo ettei kaikki vaan oo hyvin ja keskenmenohan sieltä tuli. Ruskea tiputtelu lähes koko ajan ja oireita oli tosi tosi vähän. Tuulimunaksi sitä vähän epäiltiin, koska mitään ei ultrassa näkynyt...
  4. Adiela88

Kesäkuiset

http://aijaa.com/2CsVue Mun aamuset viivat. Dpo 18 tänään laskujen mukaan. (y) Meillä ei tiedä ketään että ollaan yritetty, paitsi mun esimies- se tuli jotenkin erikoisesti ilmi keväällä kehityskeskustelussa. Mulla on vaan niin hyvä vedota siihen et kun hoidan työkseni lapsia, niin ei just nyt...
  5. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Tuttix Toivotaan että ois haamulainen, mun koneessa näyttää ehkä enemmän viivanpaikalta.
  6. Adiela88

Kesäkuiset

Mulla ollut ihan HIRVEE vauvakuume viimeisen vuoden, mutta koitin hillitä sitä koska meillä oli häät suunniteltu kesäksi 2017, enkä kuitenkaan halunnu ryhtyy yrittämään ennen häitä. Häiden jälkeen sitten tuumasta toimeen ja plussasinkin tosi nopeasti. :eek: // Niin ja tervetuloa kaikki uudet...
  7. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Esteri1 Kyllä toi ihan selkee on :)
  8. Adiela88

Kesäkuiset

Mä ajattelin soittaa neuvolaan vasta ekan ultran jälkeen. Ei oo hirveesti intoa istua siellä ennenkuin tietää että asukas edes löytyy, kun alkuraskaus on niin epävarmaa aikaa. :(
  9. Adiela88

Kesäkuiset

Mä lasken omaani hedelmöitysajankohdasta, tiedän sen nimittäin 98 % varmuudella. Mulla on ollu niin ihmeellinen kierto, että sen perusteella oisin ihan päin honkia. :rolleyes:
  10. Adiela88

Kesäkuiset

@Esteri1 Toivotaan kovasti et vauva pysyisi matkassa mukana (y) Tein tänään aamulla digitestin 2-3 viikkoa, joten ainakin jotain on tapahtunut. Huomenna täytyy varmaan tehdä liuska niin näkee vahvistuuko viivat. :)
  11. Adiela88

Kesäkuiset

Mullakin on selkä jotenkin jumissa...koitan vaan ajatella et se on normaalia. Ei oo mitään aikaisempaa kokemusta. :sneaky: Mä oon ite syntynyt 3 viikkoa etuajassa, haluan kuitenkin olla kesäkuisissa, koska tuntuu tosiaan et toukokuiset on valovuosia edellä. (y)
  12. Adiela88

Kesäkuiset

Mäkin liityn mukaan, mut jättäydyn vielä listoilta ja facesta. Jotenkin tuntuu niin aikaiselta. Ke Dpo 12 testasin selvän viivan, tänään dpo 14 testasin onko viiva vahvistunu niin olihan se. Mulla oireena nippailut mahassa, välillä jotain vihlaisujakin, väsymystä ja tissit on IHAN SAIRAAN...
  13. Adiela88

@atvk87 Mä en koskaan tainnutkaan muuten laittaa itteäni listalle. :eek: Tarkoitus oli kyllä. Mies oli pöllähtänyt, aamulla gynelle saamaan kiertoa kuntoon ja seuraavana päivänä vauvanbodyn kanssa kertomaan että raskaana ollaan. :ROFLMAO: Mies ei kyllä varmaan sitä ymmärrä ennen ultraa tai kun...
  14. Adiela88

Kiitos kovasti kaikille :love: Paljon myös plussatuulia(y)
  15. Adiela88

@Genmaicha Mäkin siirryin tosi nopeesti " himotestalijoiden" joukkoon, vaikka aluksi ajattelin et vähän vaan tsekkailen omia tuntemuksia oviksen suhteen. Eihän siitä mitään tullut. :whistle: @atvk87 Käy ultrassa! Ei siis sillä että välttämättä olis mitään vakavaa, muta oman mielenrauhan...
  16. Adiela88

Tervetuloa @Scarlet- Toivottavasti teillä tärppäis! Täällä mennään...ööh. Kp 54. :sleep: Ens tiistaina gyne, et saadaan kierrolle jotain selvyyttää. Viime vloppuna nega. Oon tietenkin viihdyttänyt itseäni lukemalla ihmisistä joilla raskaus ei näkynyt testeissä, mutta se on varmaan aika kaukaa...
  17. Adiela88

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Vesinokkaeläin Oon lastenhoitaja ja voin kertoa että mulla ei ainakaan oo minkäänlaista tutkaa päällä koko aikaa ihmisten raskauden suhteen. Töissäkin monesti jotkut perheet saa perheenlisäystä ja mä herään vasta tosi myöhään et aahh! Ai se on raskaana. :rolleyes: Sama kavereiden suhteen.
  18. Adiela88

Toi on aika selvä tapaus! ( Ainakin mun silmiin) Nyt vaan viivalle vahvistumisia :love:
  19. Adiela88

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@vauvahaaveita - 88 Mulla on sama ongelma. Tai no, muutama työkaveri on muodostanut jonkun ihme pakkomielteen mun mahdollisesta raskaudesta. En oo sanallakaan siis vihjannut kenellekkään että yritys on päällä juuri tosta syystä. o_O Meidän työpaikalla ei ole kauheasti lisääntymisikäisiä...
  20. Adiela88

@Vesinokkaeläin I feel you! Musta tuntuu että mulle tulee kaikenlaisia oireita. Ja niinkauan kun ei menkkoja kuulu niin ilmeisesti mulla on joku ohuen ohut oljenkorsi. Tiedän kyllä että aika epätoivoista on, mutta...ihmismieli on mielenkiintoinen. :D:ninja:

Yhteistyössä