Hakutulokset

1. Adiela88

Helmikuiset 2021

Mä oon aina ihan super hidas soittelija! Pelkään jotenkin kemiallista joten en oo siis vieläkään soittanut. Esikoisen kanssa soitin joskus rv 7. Tässä raskaudessa mulla on ollut sitä tiputtelua, mut pääsin tänään hcg - mittaukseen ja arvo oli vähän päälle 17 000 mikä on kuulemma oikein hyvä...
  2. Adiela88

Helmikuiset 2021

Täällä meidän seudulla sais kans pulittaa sievoisen summan varhaisultrasta, joten varailen yleensä pk : seudulle ,kun ei meiltä aja sinne kauan. Siellä parissakin paikassa pääsee alle 100, mikä on musta vielä ihan inhimillinen hinta. :sneaky:
  3. Adiela88

Helmikuiset 2021

Mä olin ihan varma että tää raskaus on menossa kesken, kun pe oli taas tiputtelua. Mut sen jälkeen ei mitään. Inhottavaa kun on koko ajan sellainen epävarma olo, että mihin suuntaan tää on menossa vai eikö mihinkään. Hirvee väsymyskin ja tänään tullut pari kertaa sellainen olo, että lentääkö...
  4. Adiela88

Helmikuiset 2021

Hipsin myös hyvin varovaisesti paikalle. Laskettu aika osuisi 1.2 ja olisi meidän toinen mikäli matkassa pysyy. :love:En uskalla lisäillä vielä itseäni mihinkään listoille, koska en tiedä miksi mutta jotenkin tässä raskaudessa on ollut tosi hankala mieltää että tuolla oikeasti olisi ketään...
  5. Adiela88

Toiveissa vauva 2021

No ihan selvä:love: Onnea!
  6. Adiela88

Tammikuiset 2021

Huutelen tänne vieraisiin ketjuihin, että kaikilla ei välttämättä noilla viikoilla näy vielä mitään. ( Hedelmöittyminenkin on voinut kestää kauemmin yms.) Itse menisin mieluummin vähän myöhemmin, kuin että rahat menisi kahteen reissuun. Olin aikoinani 7+4.
  7. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En kyl näe mitään. :unsure:
  8. Adiela88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla näytti samalta ja meni ikävä kyllä kesken. :/
  9. Adiela88

Haaveena vauva 2020

Ööh, keskustellaan asiasta?
  10. Adiela88

Toukokuiset 2020

Huutelen tänne vaikken ketjuun kuulukkaan. Mä lensin britteihin viikolla 27 ja se oli aikalailla viimeinen ajankohta kun oisin jaksanu ees lähtee koko matkalle. Itse en siis sen jälkeen enää olis kyllä kyennyt mihinkään reissuun, tuollakin tuntui kaikki vaivat puskevan päälle. Pelkäisin myös...
  11. Adiela88

PCOS ja raskautuminen

Mulla on Pcos, mutta ovuloin kuitenkin normaalisti. En kaikissa kierroissa, mutta monissa ainakin. Raskauduin ensi yrittämällä (joka meni kesken) ja sen jälkeen raskauduin samantien uudelleen ilman kuukautisia välissä. Joten aina pcos ei automaattisesti tarkoita pitkää lapsettomuutta tai...
  12. Adiela88

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea Lallastiina! Nyt pienelle paljon tarrasukkia matkaan. :love:
  13. Adiela88

Euroviisendaalit 2018

Hyvä Saara!
  14. Adiela88

Heinäkuiset 2018

@Neasyos Mä oon nänhnyt sellasia "painajaisia" et vauva on puskenu läpi mun mahasta :LOL: Viime viikolla näin unta missä vauvan jalka tuli läpi mahasta ja hysteerisenä sit vaan karjuin et jonkun pitää ommella toi aukko kiinni. Tällä viikolla koko vauva tuli keskeltä mahaa läpi ja olin taas ihan...
  15. Adiela88

Marraskuiset 2018

@Sonde , tuolta Heinäkuisista huutelen että mä olin just viikon sairaslomalla selkäongelmien takia, jotka siis liittyy selkeesti raskauteen. Sain ajan ihan työterveydestä, eikä siel ainakaan ketään valittanut ettei sais tulla raskauteen liittyvien vaivojen takia. Kysyin sitä myös neuvolasta ja...
  16. Adiela88

Heinäkuiset 2018

@Mirggunen Mä oon kans välillä ihan kypsä raskauteen! Päänsäryt onneks vähän helpottaneet, mut nyt kävely aiheuttaa jatkuvia liitoskipuja ja selkäkipuja joten ei paljon huvita liikkua mihinkään. Liikkumattomuus sitten taas ahdistaa, kun painokin on noussut turhan paljon. Peilikuva ahdistaa...
  17. Adiela88

Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

@Sano Pirkka Lindexissä näin ainakin noita imetysliivejä, en tosin tarkemmin katsonut minkälaisia tai minkähintaisia olivat.
  18. Adiela88

Heinäkuiset 2018

Oon lueskellut teidän viestejä alusta saakka, mutten oo saanut kirjoitetuksia itse mitään. Meillä siis esikoinen miehen kanssa tulossa, rakenneultrassa meilläkin kaikki kunnossa. Jännitti muuten ihan sairaasti kun mentiin sinne, mutta onneksi kaikki sitten oli hyvin. Eihän sitä koskaan tiedä...
  19. Adiela88

Lokakuiset 2018

En tiedä löysitkö jo hyvän, mutta itse ostin tämän : http://pikkuvanilja.fi/tuote/suloinen-tarina-sinusta-vauvakirja/ Aika hintava tosin, mut oli ihanassa paketissa ja omaan makuun neutraali. Siinä oli myös raskausajalle sivuja :)
  20. Adiela88

Varhaisultran hinta eri paikkakunnilla

Meillä maksoi Turussa n. 160 euroa.

Yhteistyössä