Hakutulokset

1. A

<3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

Naene se varmaan vähän riippuu miten tykkää ja miten lapsi viihtyy.. vaaratilanteita en ite oo hoksannut muuten ku, että linja-autoon on turvallisempi nousta kun lapsi istuu kasvot menosuuntaan. Meillä on esikoisella emmaljungan rattaat ja oon kyllä joinakin päivinä jääny kaipaamaan, että sais...
  2. A

Minä kävin tänään neuvolassa ja kaikki oli ihan ok, paitsi leukkarit oli yhdellä plussalla.. mitään oireita ei oo, joten nyt vaan seuraillaan. Poitsu innostu ihan kunnolla jumppaamaan, ettei meinannu saada kunnolla sydänääniä kuunneltua :D Liitoskivut alkaa tuntua ja saa työmatkan kotiinpäin...
  3. A

Meillä esikoinenki nukkuu vielä meidän huoneessa vaikka makkareita ois 2 tyhjillään. :D mutta nyt ois tarkotus siirtää omaan huoneeseen ennenku vauva syntyy. Vauvakin saa nukkua meidän huoneessa ainakin koko pinnasänky kauden, vaikka melko paljon varmaan nukkuu vieressä :) omaan huoneeseen...
  4. A

Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

Tulimpas poksumaan. Eli tänään 22+0 :heart: Mulla myös alkanut tulemaan nuita liitoskipuja. Lumitöiden jälkeen vihloo ja tuikkii häpyluuhun kävellessä. Öisin myös heräilen koko ajan vaihtamaan asentoa kun alkaa lonkkia särkemään.. Mulla yleensä siihen auttaa hetkeksi, kun kääntyy selälleen ja...
  5. A

Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

Omaa nappaa.. :D Tänään käyty rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin. :) Muutaman päivän näytti olevan edelleen isompi, kuten oli np-ultrassakin..mutta laskettua päivää ei vaihdettu. Pää alaspäin jo möllöttää ja kyllä siellä ihan selvät kulkuset vilikku ;) Elikkä meille saa päivittää...
  6. A

Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

Mulla on kyllä aivan jäänyt tämä kirjottelu tänne.. päivittäin kyllä käyn lukemassa puhelimella, mutta se kirjottelu sitten tyssääkin siihen. :whistle: Ihania ultrakuulumisia on tullu paljon. Meillä se on edessä vasta parin viikon päästä. Imetyksestä oli ollut puhe.. Minä imetin esikoista...
  7. A

* Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

Me vietetään joulua sukulaisilla ja kotona ei kummemmin ole joulua laitettu ku valot vaan.. meidän pitää muuttaa tehokkaasti välipäivinä, joten ei oo kuusta yms kaivettu esiin. :D Vähän harmittaa esikoisen puolesta kun ei kuusta yms oo, mutta ensi jouluna sitten. :) Ollaan pari yötä onneksi...
  8. A

* Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

Heippa! Olempas aivan unohtanut täällä käymisen, kun ei oo oikeen energia riittäny tietokoneella istumiseen. Sen, että fb:n ja sähköpostin käyn kurkkaamassa kerran päivässä niin se on siinä. :D Kävin tosiaan siellä ensimmäisessä neuvolassa jo aikapäivää sitten, jossa neuvola laski lasketun...
  9. A

.:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

Naapurin tyttö Siis ihan uskomatonta kohtelua oot saanu. Valitusta vaan menemään, ehkä sen gynen on jo tosiaan aika jäädä eläkkeelle. Mulla pahoinvointia on joka päivä ja melkeempä aamusta iltaan. Syöminen helpottaa aina vähäksi aikaa.. Mulla tekis mieli hirveesti kaikkee suolasta tai...
  10. A

Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

Naapurin tyttö ja Rakkaudesta äiti Voimia molemmille! :hug: Täällä on nyt eilisen ja tämän päivän ollu semmosta lievää etomista..niinku ois hirvee nälkä, mutta ei kuitenkaa tee oikeen mitään mieli. Ulkona olo helpottaa heti. Alaselkää ja alamahaa juilii välillä ja etenki autossa istuminen...
  11. A

Mitä eroa tuossa stockmannina "tähtihaalarissa" (ticket) ja siinä perus talvihaalarissa (baggie)?

Meillä yhdessä kaupassa myyjä mainitsi just nuista ticketin vaatteista, että mitä kiiltävempi kangas, niin sen parempi kulutuksen kesto..
  12. A

Minä ainakin toistaiseksi olen mielummin täällä kun fb:ssä, kun ei oo vielä kerrottu raskaudesta muille, kun minun siskolle. Minä en käyny esikoisen aikaan varhaisultrassa, vaan mentiin sitten suoraan np-ultraan. Ennen sitä joskus rv 10 tais olla neuvolalääkäri ja siellä kuunneltiin...
  13. A

Heippa! Taidampa minäkin liittyä mukaan. :wave: Elikkä LA 24.6.2013/aronoele/2.lapsi/Oys Ensimmäinen neuvola mulla ois muutaman viikon päästä. Postissa tuli jo voimavarakyselyt mulle ja miehelle. Mitä mieltä te ootte niistä kysymyksistä? Minusta ne on hiukkasen henk.kohtasia...
  14. A

Kävelylenkit raskaana, mihinkä rv:lle kävelylenkit / muu liikunta on onnistunut?

Esikoisen aikaan harrastin kävelylenkkejä läpi raskauden. Kävelin vielä sinä päivänä kun tuli lähtö laitokselle. :) Jos vaan olo sen sallii, eikä ole mitään ennen aikaisen synnytyksen merkkejä niin hyvästähän se aina on. Täytyy vaan muistaa, että jos ei aikaisemmin ole kovin liikuntaa...
  15. A

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kolmikymppinen Pahoittelut tädistä! Jospa sitten heinäkuisiin :heart: Bambini Mulla on kans joskus ollu tuommosia kiertoja, missä vuodan ku seula.. mutta raskauden mahollisuus niissä kierroissa ollu minimaalisen pieni, koska ollut ehkäsy käytössä.. joten eiköhän oo ihan normaalia? :) En oo...
  16. A

Emiliainen Onnea ja tarrasukkia matkaan :heart: Epa_88 Tervetuloa kuumeilemaan! ;) Kolmikymppinen Mää pidän peukut pystyssä, että sun flunssas on ihan jotain muuta! ;) Sori, mutta mää roikun vielä täällä..En osaa vielä tonne odottajien palstalle siirtyä, ehkä sitten kun saan...
  17. A

Onnea Papunen ja Wilma :heart: Tein tänään aamulla testin ja haamu se oli vaikkakin selvempi kuin aikasempi. Huomasin, sitten, että kaks alimmaista imutyynyä oli ihan kuivia, joten en osannu tähätä ku oli niin kauhee pissahätä :D ja empä mää muistanu ees pitää tikkua sitä 10sekkaa pystyssä...
  18. A

Erimerkkisten raskaustestien plussat ja miinukset *mitä sinä suosittelet*

Minä oon luottanut aina apteekin omaan. Koskaan ei oo tullu mitään vääriä haamuja tai viivanpaikkoja kun en raskaana ole ollut. Nyt sain sillä haamun päiväpissasta kp 26/25. Esikoista odottaessa testasin muistaakseni kp 28/26-32 ja selkee plussa tuli. :)
  19. A

Papunen Ei kyllä tommosia testejä sais myydä jos vääriä positiivisia antaa. :/ Mutta toivotaan, että sulla se viiva oli ihan sitä ittiänsä! :heart: Vaniljainen Tervetuloa joukkoon! :wave: Bambini Pahoittelut negasta! :hug: En tänään kerennyt tehdä uutta testiä, joten huomenna ois...
  20. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

metsämansikka mä nään kyllä haamun! Toivotaan viivan vahvistumista! =) Jos sitä huomenna heti aamulla kokeilis toisella apteekin omalla. =)

Yhteistyössä