Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Käääk! Lisäilempäs kuvani omasta apteekin omasta, jonka testasin ihan äskön.. kuvattu 10min sisällä. Omaan silmään nään ehkä jonkun ihan haamujen haamun.. oli tosi vaikee saada se kuvaankin näkymään. :P
  2. A

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Mää yritän nyt lisätä kuvan.. saapa nähä miten se onnistuu! :D Apteekin omalla tehty äskön ja kuvattu 10min sisällä. Näänkö vaan harhoja vai onko siinä ihan oikia haamujen haamu? :)
  3. A

NiQ Ens viikolla joskus jos ei täti tuu kylään ennen sitä. =) Kyllä alkaa olla taas nää viimiset päivät niin jännittäviä että! :D Tänään oli töissä vähän semmonen etova olo, en oikeen tiiä oliko se närästystä vai mitä.. ja mahaa jomottelee välillä tätimäisesti. Mutta tää kaikki voi olla taas...
  4. A

Pahoittelut tädin kylään saaneille :hug: NiQ Mulla ovulaatio on nyt esikoisen syntymän jälkeen ollu melkeimpä joka kierrossa tosi kivulias. Ensin alkaa sillä, että maha on kipee niinku ois kunnon vatsatreenin tehny edellispäivänä. Sitten muutaman päivän sisään kipu yltyy kovaksi ja se kestää...
  5. A

Omaa napaa näin nopeesti.. Ovulaatio taisi ollakkin eilen, eikä viikonloppuna. Oli niin hirviä paineen tunne ja vihlonta, ettei suorasa voinu olla. Eipä siis kovin tehny mieli pupuillakkaan, joten plussa jää kyllä tod.näk. tässä kierrossa saamatta.. edellisestä kerrasta oli jo 4 päivää, joten...
  6. A

Neiti Bee Tuplasti onnea! <3 Nöhvi Kovasti vomia. :hug: Kolmikymppinen mukava kuulla, että sullakin menny kierto rennosti ;) Tuntuu, että menee paljon nopeemmin päivät, kun ei kokoajan jännäile ja mieti oireita :D Paitsi nyt loppukiertoa kohti alkaa taas vähän jännitys kutkuttelemaan...
  7. A

Kaneli83 Kyllä mää nään jotain iiiihan hailuraista väriä siinä? Pidetään peukkuja, että siinä ois haamujen haamu ja, että se alkais vahvistumaan siitä! :) Mulla alkais olla kierto puolessa välissä.. ovulaatio tais ajottua viikonloppuun, just kun oltiin pojan kanssa mummolassa reissussa, joten...
  8. A

Onnea plussanneille! :heart: emiliainen tervetuloa ja pahoittelut menetyksestä. :hug: Toivotaan, että käynti tänne on pikainen :heart: Minä oon täällä koittanut käydä välillä lueskelemassa, mutta en oo kerenny kirjotella mitään... oon vähän koittanut vältellä koneella oloa kun tulee sitten...
  9. A

Kolmikymppinen Empäs kerennyt testata, kun täti kurvasi tänään paikalle. Kaikki oireet taisi kehittyä vaan mun pienen pään sisällä. :D mites sulla? Puhallan sulle vielä plussatuuulia ++++ Jos sitä koittas tän uuden kierron ottaa vähän rennommin. :D Kumma kyllä en ollut ees pettyny kun täti...
  10. A

bambini ja niq :hug: kolmikymppinen Aattelin huomisen vielä odotella, että jos se täti tulee kylään..jos ei niin ehkä sitä vois keskiviikko aamuna testata. Kaapissa ois clearbluen viikkonäytöllinen testi odotamassa. On. Mahaa juilii, niinku ois täti tulossa. Rintoja kivistää ja särkee vähä...

Yhteistyössä