Hakutulokset

1. N

Toiveissa vauva 2021

Hei vaan, liityn minäkin joukkoon! Toisin sanoen, en voi pysyä poissa, kun haluan analysoida oireitani, ja tämä oli ainoa paikka jonka keksin :D Esikoinen on syntynyt 08/19. Raskaus sai alkunsa aika nopeasti (yk 2), oli helppo, mutta synnytyksessa tuli pari mutkaa matkaan ja päättyi...
  2. N

Elokuiset 2019

Laitan @Marlauri viestiä minäkin ryhmästä. Itse tykkään enemmän fb-ryhmästä kuin whatsappista, en jaksa kirjoitella yhtään mitään ylimääräistä kännykällä t. nakkisormi :D Nyt on neuvola-aikakin varattu. Nyt sitten vaan odotellaan, että varmistuu että tuolla mahassa todella on jotakin pientä ja...
  3. N

Elokuiset 2019

@Marlauri mullakin on erityisesti tänään ollut ahdistavia vessakäyntejä, kun valkovuotoa on tullut vähän runsaammin ja olen ollut ihan varma, että keskenmeno on alkanut. Onneksi vuoto ei ole ollut veristä. Olen tässä parina päivänä tehnyt pihalla lapiointihommia, ja niistäkin iski nyt...
  4. N

Elokuiset 2019

Minäkin liityn porukkaan, omien laskelmien perusteella nyt olisi 4+3. Esikoista odotamme, ja kovasti epätietoisuus kaikesta vaivaa. Ensimmäisen plussan tein tämän viikon maanantaina, ja sen jälkeen oireina on ollut tuntemukset alavatsassa, väsymys, jatkuva nälkä ja palelu - ja rinnat ovat tosi...
  5. N

.

Tämä tuli päiväpissasta. https://aijaa.com/tOegNK Kaikki voi mennä vielä ihan pieleen, mutta siitä huolimatta saa siirtää plussanneisiin (yk 2).
  6. N

.

@peanut_butter Tämä oli eka päivä kun tein testin, jaksoin malttaa. :) Oireitakaan ei juuri ole ollut lukuun ottamatta alavatsan vihlontaa (ajoittain viime perjantaista asti) ja eilen tuntui suussa raudan makua. Olen ihan shokissa (hyvällä tavalla mutta silti!), täytyy varmaan mennä hetkeksi...
  7. N

.

Tuli tällainen!!!! Dpo pitäisi olla 12. https://aijaa.com/91i3FP
  8. N

.

Ihania plussia täällä <3 Olen pitänyt vähän hiljaiseloa, mutta nyt oli pakko tulla päivittelemään, kun tänään jatkuu neljättä(!) päivää kananmunalimat. Tänään on myös vatsa arka, ihan kuin pieniä menkkakipuja, eli ovulaatio se siellä lienee. Yleensä limat on kirkkaita mulla vain pari päivää, eli...
  9. N

.

Mulle voi päivittää huomiselle kp 2, yk 2. Onnea plussanneille <3
  10. N

.

Tää kierto taisi olla tässä, punaista tuhrua tuli paperiin pyyhkiessä :cry: :poop: Pakko myöntää, että hienosti kroppa kyllä hämäsi, olin yhdessä vaiheessa jo aivan varma raskaudesta kaikenlaisten pistelyiden ja vihlaisujen johdosta, ja niiden johdosta jaksoin vielä uskoa ja toivoa vaikka...

Yhteistyössä