Hakutulokset

1. N

.

Minä hairahduin ja tein tänään raskaustestin, vielä sellaisen kalliin digitestin. No, kolahti omaan nilkkaan, negatiivinen tulos. Nyt on dpo 10-11, eli toivoa sinänsä vielä on, mutta on jotenkin tyhmä olo. Olen varmaan vaan kuvitellut kaikki oireet. Nyt olen huomannut että hajuaisti on...
  2. N

.

@kathii, voimia, jossain vaiheessa varmasti taas jaksaminen palaa entiselleen, mutta sitä ennen pitää rauhassa surra ja antaa itsensä palautua. @janskusdff meillä on aika samat päivät tässä menossa, yritän malttaa itse sunnuntaihin ennen ekaa testiä. Minulla siis todennäköisesti dpo 8. Eilen...
  3. N

.

Mulla on limoista päätellen dpo 5 tai 6 meneillään. Keksin itselleni kovasti raskausoireita, vaikka samalla yritän puhua järkeä itselleni, että ne voivat olla ihan muusta johtuvia juttuja. Tänään alkoi kurkkukipu ja päätä särkee (hyvin voi olla syysflunssa tulossa), närästää (olen syönyt niin...
  4. N

.

Mä alan ymmärtää, mitä piinaviikoilla tarkoitetaan. Ärsyttää, kun ei tiedä mitä tapahtuu eikä saakaan tietää vielä pitkääään aikaan. Minä haluan heinäkuun vauvan. Tai viimeistään elokuun vauvan. :barefoot:
  5. N

.

Omaa napaa mullakin: limoista päätellen o-hetki koitti eilen/tänä aamuna. Nyt sitten vain odotellaan! :giggle:
  6. N

.

@Alinah92 Tsemppiä huomiseen! <3 Ja samoin tsemppiä kaikille niille, jotka ovat tässä kierrossa joutuneet pettymään. Tämä on se naisen elämän ja kehon raadollinen puoli. Mutta uskon ja toivon, että kohta saadaan paljon plussia! Mulla on tullut eteen uusi käytännön ongelma tässä...
  7. N

.

Mulla tänään kp 1 ja nyt siis alkaa meillä yk 1. Nyt jännittää! :D
  8. N

.

Onnea plussanneille! <3 Minä jo vähän mietin tuota etusivua katsoessani, että onko syyskuu joku kirottu kuukausi jolloin ei tule plussia lainkaan, mutta nythän niitä alkoi sadella. Tsemppiä teille, jotka vielä tässä kuussa testailette! Mä odottelen innokkaasti uuden kierron ja virallisen vauvan...
  9. N

.

Minäkin liityn tähän keskusteluun mukaan, tosin hieman ajoissa, sillä varsinainen yritys meillä alkaa vasta lokakuulla, kunhan tämä nykyinen kierto tästä päättyy ja uusi alkaa. Ollaan vähän alle kolmekymppinen pariskunta ja ensimmäinen lapsi olisi ajatuksissa. Aika paljon täällä on keskusteltu...

Yhteistyössä