Hakutulokset

1. N

Toiveissa vauva 2021

Ähh, me ei sitten päästy tositoimiin eilen, ja tänäänkään ei tule onnistumaan. Koko aamupäivän on oikein tulvinut kunnon hedelmällistä kananmunaovulaatiolimaa. Toivottavasti siellä on nyt toissapäiväisiä siittiöitä hengissä, tai meni tääkin kierto ohitse. :( Ärsyttää, laskelmien perusteella...
  2. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille!! ♥♥♥♥♥ Mulla tulikin vielä eilen illalla limoja, ja nyt tänäkin aamuna. Olisikohan ovis sitten vasta tulossa/päällä. No, sitten vaan pupuillaan tänäänkin. :D Edit: Nyt parina päivänä on tuntunut elohiirimäistä värinää alavatsalla (oikealla puolella). Onko jollain muulla...
  3. N

Toiveissa vauva 2021

En ole hetkeen kirjoittanut tänne, vaikka olenkin lueskellut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! Ja olen valtavan pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutunut pettymään, kun on ollut kemiallinen tai tullut keskenmeno :/ Noista ovulaatiolimoista, onko niitä tarkoitus...
  4. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea @rubikinkuutio ! ♥ @Tiukuna, taatusti ei henkilökunta pidä sinua hankalana asiakkaana! Jokainen asiakaspalvelutyötä tekevä tietää, että niillä asiakkaillakin on omat aikataulunsa, jotka eivät vaan aina voi mennä yksiin työntekijöiden aikataulujen kanssa. Onnea paljon inssiin! Mulla on...
  5. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Töppönen_ ! Ja haamuilijoille vahvistumista ♥ Meille ei tule huhtikuun vauvaa. Kuukautiset alkoivat eilen. Olin ovulaatiosta asti yrittänyt tsempata itseäni siihen, että tuskin siitä kierrosta raskaaksi tulen, mutta pettymys on silti ihan valtaisa. Olen hemmoteltu ja päässyt helpolla...
  6. N

Toiveissa vauva 2021

@Hermitcrab Onnea! <3 Meinasin tänään ostaa raskaustestin, että voisin testata, jos kuukautiset eivät vielä huomenna aamulla olisi alkaneet. No eihän tossa meidän lähikaupassa myydä raskaustestejä! Ihan älytöntä. Todennäköisesti kuukautiset saapuu huomenna joka tapauksessa, mutta olisihan se...
  7. N

Toiveissa vauva 2021

Tuohan se hankala juttu näissä oireissa tuntuu olevan, että sama oire voi tarkoittaa joko kuukautisten lähestymistä tai raskautta :D Olisi niin kiva ja kätevä, jos olisi olemassa yleispätevät säännöt, että oireet x, y ja z tarkoittaa raskautta ja a, b ja c liittyy kuukautisiin. Mulla on vielä...
  8. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Melissa86 ! @Aniaj Onpa jännittävää! Toivotaan, että olisi pysyvä plussa! Itse tein tänään (dpo 12 luultavasti) aamulla Raskauskeijun Onestepin, kun sellainen yksi oli vielä kaapissa. Nega, josta hyvällä tahdolla ehkä saattaa tulkita haamun. Päätin, että en nyt testaa enää tässä...
  9. N

Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 Tuo kuulostaa tosi hyvältä, olen ymmärtänyt että runsas valkovuoto on monilla ollut eka raskausoire! Toivotaan, että olisi sunkin kohdallasi näin :) @Aniaj Googlailin vähän ja muillakin on negatiivisia kokemuksia kyseisistä testeistä. Heti alkoi sormet syyhyttää, että pitää käydä...
  10. N

Toiveissa vauva 2021

Tein eilen (dpo 9-10) Raskauskeijun erittäin herkän liuskatestin, kun en voinut hillitä itseäni, ja tuloksena oli kerrassaan säteilevän valkoinen nega. Eilisen päivän ja tämän aamun olen kuulostellut, tuntuisiko oireita. Alavatsalla ei tunnu enää sitä pistelevää tunnetta, joka siinä on ollut...
  11. N

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Otan osaa :( Omaa napaa: Tänään on ehkä dpo 8 tai 9. Alavatsaa vihloo, alaselkää vähän särkee, on nälkä ja kiukuttaa. PMS vai jotain muuta? Vaikka kovasti olen yrittänyt itselleni tolkuttaa, että lienee kuitenkin tuo PMS syyllinen, niin silti kutkuttaa tehdä huomenna aamulla testi...
  12. N

Toiveissa vauva 2021

Valkovuodosta; just tänään vessassa ihmettelin, että tulee hirveästi valkovuotoa, sellaista paksua "käsivoidemaista". Oikein lorahti paperiin sellainen kunnon klöntti :O Ovulaation ajankohdasta olen nyt ihan epävarma, kun alun perin luulin sen olleen sunnuntaina, mutta kirkasta limaa tuli vielä...
  13. N

Toiveissa vauva 2021

Pelkästään omaa napaa: ovulaatio oli tuntemusten ja limojen perusteella eilen. Viimeksi pupuiltiin (ihana sana :D) perjantaina, eilen ja lauantaina jäi välistä itsestä riippumattomista syistä. Se harmittaa, ja olen jo sillä mielellä, että tämä kierto ei ole meidän kierto. No, ei siinä muuten...
  14. N

Toiveissa vauva 2021

@Lillanna joo, täälläkin välillä tuskastuneena ja väsyneenä mietin, että erotako pitää, että hommaan tulisi jotain järkeä. Onneksi tämä on vain väliaikaista, lomaa odotellessa! Mutta todella nostan hattua kaikille yksinhuoltajille, ja niille jotka vuosikausia hoitavat lapset ja kodin kun puoliso...
  15. N

Toiveissa vauva 2021

Hetkeen en ole jaksanut käydä täällä ollenkaan, kun arki tuntuu kovin rankalta. Mies tekee kellon ympäri töitä ja itse yritän hoitaa lapsen ja kodin ja pitää kaikki langat käsissä. Tällä hetkellä vauvan yrittäminenkin tuntuu jotenkin ihan ufolta, mutta ei tämä tilanne voi kovin kauaa jatkua näin...
  16. N

Toiveissa vauva 2021

Bongasin @Apustaja viestisi tuolta monta sivua aikaisemmin. Muistan sinut ja Myttyrän elokuisista, ja on ihanaa kuulla, että olet saanut vauvan syliin asti <3 Ihanaa vauva-aikaa! Mulla alkoi sunnuntaina kuukautiset, kaikkien niiden "varmojen raskausoireiden" jälkeen. Pettymys, mutta toisaalta...
  17. N

Toiveissa vauva 2021

@pata-ässä Sille on syy, miksi tosi monessa paikassa "kielletään" eroamasta vauvavuoden aikana (paitsi jos on väkivaltaa yms.). Se johtuu siitä, että kolmas pyörä muuttaa parisuhteen dynamiikan ihan täysin, ja lisäksi luulen että ihan hormonit saa aikaan sen, että mies (ja myös se vauva) tuntuu...
  18. N

Toiveissa vauva 2021

Multa on mennyt ihan ohi, niin onko sulle tehty useampi sektio, vai mistä syystä arpi ultrataan? :)
  19. N

Toiveissa vauva 2021

Onpa @Vindy ärsyttävä juttu! Luulisi, että ihan hienotunteisuudesta ihmiset ei tällaisia uutisia juoruaisi edes rakkailleen eteenpäin, useimmat ihmiset kuitenkin haluavat ihan itse päättää, koska kertovat raskaudesta, kenelle ja miten Omaa: Tein tänään raskaustestin, dpo 10 (oletettavasti)...
  20. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Shibali! Omaa napaa: Sunnuntaina (dpo 7?) tuli vessassa pariin otteeseen pyyhkiessä paperiin hieman vaaleanpunaista. Kiinnittymisvuotoako? Tänään (dpo 8?) on useaan otteeseen ollut tosi etova olo, ja nälkäisenä myös alkanut heikottaa. Lisäksi vatsa käy ylikierroksilla... Toivon kovasti...

Yhteistyössä