Hakutulokset

1. M

Syyskuiset 2021

Uskoisin et jos vierailijana oot jo kokeillu viestin lähettämistä, eikä se onnistunu, pitänee tehdä tunnukset.
  2. M

Syyskuiset 2021

Meet täällä Kaksplussan @Ripau profiiliin ja laitat yksityisviestillä hälle nimes jolla sut fb:stä löytää.
  3. M

Syyskuiset 2021

Voi että tässä meinaa mennä jo ihan sekaisin, kun meitä on niin paljon täällä! :love: SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. /...
  4. M

Syyskuiset 2021

Moi! Tuossa @Ripau ylläpitämässä ryhmässä on 36 hlöä, eli jos kiinnostaa liittyminen niin yksityisviestiä vain. :)
  5. M

Syyskuiset 2021

Mahtaakohan tässä nyt olla kaikkien halukkaiden nimet? :) Tää palsta ei oo kovin käytännöllinen tämmösen listan päivittämisen suhteen :D SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. /...
  6. M

Syyskuiset 2021

Missä kohtaa oot menossa ar-ultraan? Tässä vielä ne suunnitelmat kesken (nyt 5+2). :D
  7. M

Syyskuiset 2021

Tervetuloa! Käy säkin laittaan @Ripau lle viestiä :)
  8. M

Syyskuiset 2021

Lähes samoilla päivillä (5+1) ja koen olevani oireeton :D En luokittele noita paria finniä, vähäistä huippausta jos äkkiä nousee ja toisinaan aamuyön heräilyjä kunnon raskausoireiksi. :’)
  9. M

Syyskuiset 2021

@Ripau lle viestiä jos haluat fb-ryhmään @Pastilli21 :)
  10. M

Syyskuiset 2021

Jee! Itse oon malttanu olla vielä shoppailematta mitään. Pelkään et jos ostan yhden asian niin lähtee lapasesta. :D
  11. M

Syyskuiset 2021

Moi! Kyseessä oli hyvälaatuinen kasvain, joita kutsutaan kystaksi, ja se poistettiin heti synnytyksen jälkeen. :)
  12. M

Syyskuiset 2021

Päivittelin tähän tänään mukaan tulleet :) SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. / mandariini88/ 3. / 3.9. / suprise / 8. / 3.9. / naaski...
  13. M

Syyskuiset 2021

Mulla ei itsellä, mutta kaverilla todettiin iso kysta mielestäni just munasarjoissa alkuraskaudesta ultrassa, eikä siinä kohtaa voitu poistaa. Sitä seurattiin koko raskaus eikä haitannu kaverin mukaan lainkaan raskautta. :)
  14. M

Syyskuiset 2021

Musta tais tulla nyt jonkinnäköinen listan ylläpitäjä, mutta eipä se haittaa kun on niin helppoa vain kopioida ja liitellä. Todellisuudessa (kun ensari olen), en välttämättä edes tiedä ihan täysin mikä tän listan tarkoitus on. Itse olen lähinnä katsonu et sattuisko näkeen synnärillä tuttuja...
  15. M

Syyskuiset 2021

SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. / mandariini88/ 3. / 3.9. / suprise / 8. / 3.9. / naaski / 3.9. / kipster86 / 2. / 4.9. /...
  16. M

Syyskuiset 2021

Olkaahan mahd. pian yhteydessä suljetun fb-ryhmän henkilöön (@Ripau) yksityisviestillä, jos ryhmään haluaisitte. :) Siellä oli jo puhetta siitä, että pyritään pitämään ryhmä suht pienenä, mutta annetaan myös loppukuusta la-oleville vielä mahkut sinne liittyä.
  17. M

Syyskuiset 2021

Moi! Lisäilin äsken tähän listaan 18.1. itsensä "ilmiantaneet" odottajat. Olkaahan mahd. pian yhteydessä suljetun fb-ryhmän henkilöön (@Ripau) yksityisviestillä, jos ryhmään haluaisitte. :) Siellä oli jo puhetta siitä, että pyritään pitämään ryhmä suht pienenä, mutta annetaan myös...
  18. M

Syyskuiset 2021

SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. / mandariini88/ 3. / 3.9. / suprise / 8. / 3.9. / naaski / 3.9. / kipster86 / 2. / 4.9. /...
  19. M

Syyskuiset 2021

Mulla nyt tosin viikot vasta 4+3 tänään, mutta ei oo kyllä oireita näkynyt. En osaa kyllä stressatakaan aiheesta. Katsotaan mitä seuraavat viikot tuo tullessaan. :)
  20. M

Syyskuiset 2021

Nappasin tuosta ketjusta lisääjän tiedon pois, jos se on epävarmaa?

Yhteistyössä