Hakutulokset

1. M

Syyskuiset 2021

SYYSKUISET Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. / mandariini88/ 3. / 3.9. / suprise / 8. / 3.9. / naaski / 3.9. / kipster86 / 2. / 4.9. /...
  2. M

Syyskuiset 2021

Meillä onkin sama la, täällä ensimmäinen raskaus. Mennään vaan positiivisin mielin eteenpäin, vaikka tietysti omat kutkutukset vatsan pohjassa väkisin onkin. :)
  3. M

Syyskuiset 2021

Täällä ei kaiketi oo vielä sellaista mainostettu, mutta Facessa tuli kyllä yks syyskuiset2021-ryhmä vastaan. Itse kun oon ensikertalainen, niin mietin onko niitä sit muka yleensä useampiakin vai pitääkö tohon jossain vaiheessa vaan liittyä?:D
  4. M

Syyskuiset 2021

Moikka, Mies reissutöissä ja lupasin ilmoitella hälle plussasta, jos nappaa. Hyvin otti näin etänä vastaan tuloksen. :) Lokakuussa kuitenkin yhdessä tähän prosessiin lähdettiin tietämättä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, kun molemmille ensimmäinen. Jännä odottaa, kun hän kotiin ensi viikolla...
  5. M

Syyskuiset 2021

Toivotaan parasta <3
  6. M

Syyskuiset 2021

Kyllä se nyt vaan on uskottava, että positiivista näyttää! :love: La 23.9., rv 4+0. Itse isosta perheestä lähtöisin ja hoitoalan ammatti taskussa, mutta miehen reaktio tähän kaikkeen uuteen vähän kutkuttaa, kun hän ainoa lapsi eikä suvussakaan paljon lapsia. Todettava kuitenkin, että oikein...
  7. M

Syyskuiset 2021

Ihan varmasti pärjäätte tapahtui mitä vaan parisuhteessa. :) Täällä myös jännätään vielä hetki vahvistuuko viiva ja mitä tästä seuraa.
  8. M

Syyskuiset 2021

Haamuplussa tuli mullekin maanantaina, ajattelin ens viikon alussa tehdä uuden. Minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita en ole kokenut, toki näin alussakin vasta (rv 3+6), mutta ei parane ressata. :) Toivotaan parasta!
  9. M

Syyskuiset 2021

Piti ihan luoda tunnukset! Lapsia /raskauksia mulla ei vielä ole ollut. Tänään haalea viiva raskaustestistä, joten kauheasti en uskalla vielä hyppiä innosta. Rv:kin olisi vasta 3+4. la 23.9. Katsotaan saanko jatkaa muutaman viikon päästä kirjoittelua sitten ahkerammin. :)

Yhteistyössä