Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Täällä ollaan pikkuhiljaa palattu takaisin töihin kolmen viikon kesäloman jälkeen. Tänään pääsee myös tutustumaan kolme päivää vanhaan vauvaan, esikoisemme toinen serkku syntyi sunnuntaiaamuna. Itsellä on kovin ristiriitaiset fiilikset tästä, tottakai olen erittäin onnellinen heidän puolesta...
  2. N

Täällä eletään tylsää alkukierron aikaa.. edes kpsta ei oo mitään hajua. Masistaa ja tekis mieli heittää hanskat tiskiin tän koko projektin suhteen... Mies tuntuu tällä hetkellä olevan enemmän innoissaan tästä projektista, kun minä. Noh, menihän siihen vuosi ja kaksi keskenmenoa, että homma...
  3. N

@Hyrräpää @Esmenet jaksaahan sitä, kun on kivaa puuhaa ja menee tarpeeksi aikaisin nukkumaan :ROFLMAO: joskus kyllä sovitaan, että nyt vaan nopee toiminta ja nukkumaan:ninja: Mutta siis ei meilläkään normaalisti ihan tolla tahdilla tapahdu, mutta kyllä yleensä edes se 4krt. viikko peitot...
  4. N

@Esmenet ja @Hyrräpää ei oo kiinni yhdessä olovuosista meillä ainakaan, meillä matkaa takana yli 13 vuotta ja silti tallettelut tarpeen tulleen onnistuu vaikka joka päivä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: @Tiituu tsemppiä, toivottavasti pari viikkoa menis nopeesti ja saisit ihania uutisia...
  5. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@mona2011 hcg:n pitää olla poistunut elimistöstä ennen kun ovulaatio on mahdollinen, eli kannattaa odotella ja tikutella r-testillä, että koska näyttää negaa. Siitä sitten pikkuhiljaa ovistestiä kehiin. Mulla on kroppa molempien, sekä sponttaanin että kkm jälkeen ovuloinut heti seuraavassa...
  6. N

@Miljamaaria eipä täällä mitään ihmeellistä, nyt 31/30 ja pari päivää sitten testattu viimeks nega. Mutta toisaalta osasin odottaa vähän normia pidempää kiertoa, sillä semiplussa ovistestiin oli 22.7, joten ovis on oikeesti ollut joskus 25.-26.7 maissa. Nyt kyllä jo varmuuden vuoksi vaapun...
  7. N

@Miri81ä taisinkin jo onnitella, mutta huikeeta @Tiituu paljon onnea plussasta :love::love::love::love: Täällä aamulla testattu kp 28/31 puhdas nega (myös huvin vuoksi uitettu ovis oli täysin nega), vaikka talletteluja oli kuinka ja paljon :cry::cry: vetää kyllä mielen matalaksi. Menkkajomoja...
  8. N

@Geesa, mua kiinnostais toi fb ryhmä, mahtaakohan sinne mahtua vielä? :ROFLMAO: ja @Esmenet meillä siis takana vähän vajaa vuosi yritystä, yksi sponttaani km 7. viikolla (yk1) ja yks kkm joka todettiin 10. viikolla(muistaakseni yk 5 tai 6), kasvu oli loppunut 6+2 viikolla.
  9. N

@Miri81 no toivotaan todella! koskas sä meinaat testata? Ja mites @tiitu joko on tikkua uitettu? Nyt pääkoppa taas kehittää jos jonkinmoista oiretta ja fiilistä..Äskenkin tuli itku, kun luin IL sivuilta uutisen jostain kauan kadonneena olleen hääkuvan löytymisestä.. hohhoijaa.. Usko vaan...
  10. N

Täällä ollut vähän hiljaista mun osalta, oltiin perheen kanssa reissussa lauantaista lähtien ja eilen kotiuduttiin :) nytkin selailen puhelimella, niin muden viestien lukeminen on aika raskasta :cautious: Ovistikku näytti lähes plussaa la aamuna, sen jälkeen en testannut, kyn unohdin tikut...
  11. N

Mulla ei oo koskaan ollut migreeniä, niin en tiiä miten se eroo tästä hervottomasta hedarista, kun tuntuu, niin jäätävä paine päässä, että pelkään toisen silmän tipahtavan pois päästä. Särkylääke ei ole vaihtoehto, koska ovis.. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  12. N

Kärsiikö muut ovulaatiopäänsäryistä? Nyt rupesin yhdistelemään, kun viime kierrossa iski ihan hullu pääkipu (juuri oviksen aikaan!) ja nyt taas ollaan ihan lähellä ovista ja jälleen jäätävä pääkipu :devil:
  13. N

innokas vaakamambominkki täällä hei! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Mutta siis mun on ollu "pakko" opetella tohon aktiiviseen petitouhuun. Ja tosiaan, vaikka alkukierrosta ei oliskaan ihan 100% fiiliksissä, niin silti vaan puuhaa menemään, kyllä se fiilis aina on siinä puuhan aikana noussut. Ja...
  14. N

@Tiituu tää on hyvä paikka, kun ollaan perjaatteessa kaikki suunnilleen samassa tilanteessa.. Vertaistuki on :love::love::love:
  15. N

@Lintunen85 kaupasta saatavat PregCheckin ovis- ja raskautestit on mun mielestä hinta-laatu -suhteeltaan parhaita. Raskaustestit ei mulla ainakaan haamuile turhaan ja näyttää plussahaamua jo hyvinkin ennen menkkoja. Ja ovat mielestäni suht edullisiakin :) @N93 :poop:(n):poop:(n):poop:(n)
  16. N

voi kurjuus @Tiituu noi on niin inhottavia keskusteluja.. Meillä mies on myös sillon tällön protestoinut sitä, että käyttäisin häntä vain siemenpankkina, eli haluaisin seksiä vain oviksen aikaan. MUTTA niinhän se on, että naisilla ovulaation aika on sitä kiima-aikaa, jollon luonnollisestikin...
  17. N

@Tiituu juu, omakalenteri on sen nimi, alunperin latasin sen menkkojen seuraamista varten esikoisen syntymän jälkeen, dataa kierroista siellä on jo vuodesta 2014 lähtien (y) Asetuksilla saa kikkailtua, että näyttääkö hedelmälliset ym. ajat vai ei :)
  18. N

@Miljamaaria tehtiin sitten launataina "vaan" super hyvää ruokaa ja nautittiin ihanasta kesästä perheen kesken.. (ja naida nakuteltiin miehen kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ninja:) Ovisolot tulee ja menee.. tikuttelin muutaman päivän, lauantaina tikussa oli selkeempi haamu ja eilen aamulla sit taas...
  19. N

joo, ja mulle noista keskenmenoista on myös sanottu muun muassa "no ei se kuitenkaan olis ollut elinkelponen, ihan hyvä että meni jo nyt kesken" ja "..jos minä en olisi saanut keskenmenoa, niin nyt minulla ei olisi juuri tätä ihanaa lasta" Tajuaako nää ihmiset oikeesti, että tollaset liibalaaba...
  20. N

@Tiituu Mika appi sulla on käytössä? Mulla on omakalenteri ja se on näppärä, kun se "oppii" kokoajan, eli kun merkkaat oikean ovispäivän (ja luteeliajan) niin pikkuhiljaa oppii ajoittamaan oviksen "oikealle" päivälle. Täällä ei vielä mitään uutta, kp 14, kunnon tikuttelun alotan varmaan...

Yhteistyössä